Bij mij lijkt dat toch wel te werken. Zeker Nouri is op zijn 17e/18e veel beter geworden toen hij meer speeltijd kreegquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Verhuren dan. Speeltijd is echt zwaar overrated in FM valt me op. Als ik een talent vanaf zijn 16e tot en met zijn 18e bij mijn selectie heb en regelmatig wat minuten laat invallen dan zou je verwachten dat hij flink beter wordt omdat hij bij de A-selectie zit, op hoog niveau traint en op jonge leeftijd al wat ervaring op topniveau heeft, maar spelers staan vaak juist stil als je het zo doet en ze hebben dan meer aan een jaar ervaring op een niveau lager. Wel jammer.
Mwah wat noem jij speeltijd? Iemand af en toe laten mee spelen werkt al een vaste bassis plek en ze groeien helemaal omhoog.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Verhuren dan. Speeltijd is echt zwaar overrated in FM valt me op. Als ik een talent vanaf zijn 16e tot en met zijn 18e bij mijn selectie heb en regelmatig wat minuten laat invallen dan zou je verwachten dat hij flink beter wordt omdat hij bij de A-selectie zit, op hoog niveau traint en op jonge leeftijd al wat ervaring op topniveau heeft, maar spelers staan vaak juist stil als je het zo doet en ze hebben dan meer aan een jaar ervaring op een niveau lager. Wel jammer.
Basisplek in de beker, verder regelmatig laten invallen als de stand het toelaat. Soms een kwartiertje, soms wat meer.quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah wat noem jij speeltijd? Iemand af en toe laten mee spelen werkt al een vaste bassis plek en ze groeien helemaal omhoog.
Neem Duffy en Barkley in mijn Everton game Duffy was in 2016 de beste verdediger in heel het spel.
Nee hoor, dat kan Cocu ookquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:44 schreef Tim86 het volgende:
Kan ook alleen in FM hè..een speler feliciteren met een interlandgoal waardoor hij uiteindelijk van good naar fairly poor gaat bij morale
Die individuele gesprekken laat ik meestal maar zitten, er is bijna geen manier om daar positief uit te komenquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:44 schreef Tim86 het volgende:
Kan ook alleen in FM hè..een speler feliciteren met een interlandgoal waardoor hij uiteindelijk van good naar fairly poor gaat bij morale
Mwah ik bedoel meer qua ontevreden spelers. Had Adan (GK) gratis aangetrokken in januari 2014, met als status backup. In z'n tweede seizoen wil ie ineens een gesprek omdat hij niet tevreden is met zn speeltijd (0 minutenquote:Op zondag 8 december 2013 00:02 schreef Binamin het volgende:
Kijk gewoon naar cijfers van afgelopen wedstrijd en pas daar je commentaar op aan. Zit je eigenlijk nooit fout.
In dit geval nietquote:Op zondag 8 december 2013 00:07 schreef Tim86 het volgende:
Als je dan niks doet blijft hij sowieso boos. Als je zegt dat hij niet moet zeueren heb je nog kans dat hij het ermee eens is.
1 Nederlander in je teamquote:Op zondag 8 december 2013 00:18 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]
In de laatste 9 minuten een 3-0 voorsprong weggeven![]()
![]()
quote:
quote:
Rekik is geblesseerdquote:
Zal volgende week wel even kijken danquote:Op zondag 8 december 2013 00:47 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Rekik is geblesseerd![]()
En mijn -19 zit vol met Nederlandse talenten, over 5 jaar ken je mijn team niet meer terug
quote:Op zondag 8 december 2013 00:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zal volgende week wel even kijken dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |