abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134021688
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 18:00 schreef MolFan het volgende:
[ afbeelding ]

:') :') :') :')
Realistisch spel
  zaterdag 7 december 2013 @ 18:09:15 #153
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_134021827
Ze moeten die fucking bekerwedstrijden dingen ook eens fixen.
Altijd is het toch weer zweten terwijl als ik als koploper van de eredivisie tegen fucking Helmond sport speel moet ik die met 10-0 winnen terwijl ik vijf jeugdspelers in de basis heb staan,

Bij de Engelse competitie is het vaak nog erger. :(
Lijkt wel een bug man.. doen ze dat om de speler te kloten of wat?

Als een hogere ploeg in de beker speelt tegen een uit een lagere competitie of zelfs amateurs moet het niet kunnen dat die hogere ploeg die dan met vier nul kan verliezen.

Elke versie is het weer hetzelfde.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 7 december 2013 @ 18:26:20 #154
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_134022195
Januzaj is echt mijn slechtste koop ooit, continu geblesseerd.
:W 18,5 miljoen :')
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 7 december 2013 @ 19:09:18 #155
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_134023184
Hopla, Fenerbahce over 2 wedstrijden met 8-1 verslagen :7

Binnenkort de returns tegen Leverkusen en City, als ik van de eerste win ben ik sowieso zeker van EL-voetbal.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_134024157
quote:
8s.gif Op zaterdag 7 december 2013 18:26 schreef dion_v_k het volgende:
Januzaj is echt mijn slechtste koop ooit, continu geblesseerd.
:W 18,5 miljoen :')
Gaat bij mij nu de goede kant op. Is denk ik 1 week geblesseerd geweest afgelopen 6 maanden. Hopelijk is het iets waar hij alleen last van heeft als hij heel jong is..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_134027009
Heb daarnet bijna m'n laptop het raam uitgeflikkerd toen ik RKC helemaal wegspeelde, maar het slechts op 1-0 hield en RKC uiteindelijk in 90+4 met hun eerste schot meteen de 1-1 maakte...
  zaterdag 7 december 2013 @ 21:01:00 #158
268260 Dr.Mikey
pi_134027618
Jan Jansen is ontslagen nadat Nederland zich niet wist te plaatsen voor het wk en hij vervolgens twee oefenwedstrijden verloor.
R.I.P DTS.
pi_134028236
HHHHHHHHHHUUUUUUUUUUUUUUUUUU
  zaterdag 7 december 2013 @ 21:17:46 #160
268260 Dr.Mikey
pi_134028449
quote:
11s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:12 schreef Jorwol het volgende:
HHHHHHHHHHUUUUUUUUUUUUUUUUUU
[ afbeelding ]
Dat is die gozer van Groningen toch die probeer ik ook te halen. :D
R.I.P DTS.
pi_134028535
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:17 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Dat is die gozer van Groningen toch die probeer ik ook te halen. :D
Klopt!
  zaterdag 7 december 2013 @ 21:26:04 #162
268260 Dr.Mikey
pi_134028885
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:19 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Klopt!
Prima opvolger voor Pellé dus ?
Ik heb trouwens een probleem om de een of andere reden kan ik spelers die ik wil halen minder salaris bieden dan wanneer ik een contract van een speler wil verlengen, Kan ik die instelling ergens wijzigen ?
R.I.P DTS.
pi_134029013
quote:
10s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:26 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Prima opvolger voor Pellé dus ?
Ik heb trouwens een probleem om de een of andere reden kan ik spelers die ik wil halen minder salaris bieden dan wanneer ik een contract van een speler wil verlengen, Kan ik die instelling ergens wijzigen ?
Ja op termijn wel een goede opvolger.
Waarschijnlijk heeft het te maken met een te klein salarisbudget dat nog over is. Als je verlengt doe je immers bijvoorbeeld van 20 naar 30, dus maar 10 extra in je budget. Terwijl je een extra speler dat dan niet meer kan betalen.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 7 december 2013 @ 21:38:48 #164
Rawr
pi_134029538
Win met 3-2 van Leverkusen en heb me aldus voor de knockoutfase geplaatst *O*

Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  zaterdag 7 december 2013 @ 21:39:04 #165
268260 Dr.Mikey
pi_134029550
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:28 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Ja op termijn wel een goede opvolger.
Waarschijnlijk heeft het te maken met een te klein salarisbudget dat nog over is. Als je verlengt doe je immers bijvoorbeeld van 20 naar 30, dus maar 10 extra in je budget. Terwijl je een extra speler dat dan niet meer kan betalen.
Hoe ontwikkeld Slabbekoorn zich bij jou ?
R.I.P DTS.
pi_134029611
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:39 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Hoe ontwikkeld Slabbekoorn zich bij jou ?
Dramatisch, maar hij krijgt mij ook geen speeltijd. Veel van die talenten uit de jeugd van Feyenoord en Ajax zijn veel te slecht gemaakt. Potentieel is hoog, maar ze zijn zo slecht op het begin :X
Als je 'm veel laat spelen wordt het wel wat.
pi_134029736
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:40 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Dramatisch, maar hij krijgt mij ook geen speeltijd. Veel van die talenten uit de jeugd van Feyenoord en Ajax zijn veel te slecht gemaakt. Potentieel is hoog, maar ze zijn zo slecht op het begin :X
Als je 'm veel laat spelen wordt het wel wat.
Verhuren dan. Speeltijd is echt zwaar overrated in FM valt me op. Als ik een talent vanaf zijn 16e tot en met zijn 18e bij mijn selectie heb en regelmatig wat minuten laat invallen dan zou je verwachten dat hij flink beter wordt omdat hij bij de A-selectie zit, op hoog niveau traint en op jonge leeftijd al wat ervaring op topniveau heeft, maar spelers staan vaak juist stil als je het zo doet en ze hebben dan meer aan een jaar ervaring op een niveau lager. Wel jammer.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_134029759
Tijd voor de EL finale Anderlecht - Spurs. Wish me luck :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 7 december 2013 @ 21:46:15 #169
372276 ThadCastle
Valar Morghulis
pi_134029808
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:44 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Verhuren dan. Speeltijd is echt zwaar overrated in FM valt me op. Als ik een talent vanaf zijn 16e tot en met zijn 18e bij mijn selectie heb en regelmatig wat minuten laat invallen dan zou je verwachten dat hij flink beter wordt omdat hij bij de A-selectie zit, op hoog niveau traint en op jonge leeftijd al wat ervaring op topniveau heeft, maar spelers staan vaak juist stil als je het zo doet en ze hebben dan meer aan een jaar ervaring op een niveau lager. Wel jammer.
Ja heb ik dus ook. Ze komen er nooit beter van terug naar mijn gevoel
pi_134029812
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 21:44 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Is al drie jaar op rij verhuurd, maar hij ontwikkelt zich gewoon matig.
pi_134030399

HUUUUUUUUUU

Epische finale zeg. Zwaar onverdiend ook nog, maar boeiend :D

Was echt alleen maar overleven na die vroege openingsgoal. Winnende goal was een vrije trap van Thorgan Hazard en dat was mijn enige aanvallende highlight vanaf de 60e minuut ofzo _O-
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  Moderator / Redactie FP zaterdag 7 december 2013 @ 22:15:12 #172
Rawr
pi_134030864
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 22:03 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]

HUUUUUUUUUU

Was echt alleen maar overleven na die vroege openingsgoal. Winnende goal was een vrije trap van Thorgan Hazard en dat was mijn enige aanvallende highlight vanaf de 60e minuut ofzo _O-
Feli *O*
pi_134030916
Godver, nog steeds dezelfde kutbug als vorig jaar. Ik moest een preliminary squad opgeven voor België en nu moet ik datzelfde doen voor het u23 team voor de Olympische spelen. Ik heb nog niemand kunnen laten afvallen want dat moet/kan later pas.

Nu kan ik voor die u23 ploeg dus niemand selecteren van het nationale team, maar straks dus ook niemand van de afvallers daarvan waardoor ik amper opties heb :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_134032009
En de CL is binnen met Chelsea. Wraak op Real waar ik vorig jaar van verloor :)

Leuk CL dreamteam :P

En tijd voor een nieuw stadion blijkbaar..Zola Stadium :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 7 december 2013 @ 23:00:04 #175
365351 dion_v_k
Tikkie Takkie
pi_134032967
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 22:03 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]

HUUUUUUUUUU

*O* _O_ *O*
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')