Gaat bij mij nu de goede kant op. Is denk ik 1 week geblesseerd geweest afgelopen 6 maanden. Hopelijk is het iets waar hij alleen last van heeft als hij heel jong is..quote:Op zaterdag 7 december 2013 18:26 schreef dion_v_k het volgende:
Januzaj is echt mijn slechtste koop ooit, continu geblesseerd.
18,5 miljoen
Dat is die gozer van Groningen toch die probeer ik ook te halen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:12 schreef Jorwol het volgende:
HHHHHHHHHHUUUUUUUUUUUUUUUUUU
[ afbeelding ]
Klopt!quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is die gozer van Groningen toch die probeer ik ook te halen.
Prima opvolger voor Pellé dus ?quote:
Ja op termijn wel een goede opvolger.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Prima opvolger voor Pellé dus ?
Ik heb trouwens een probleem om de een of andere reden kan ik spelers die ik wil halen minder salaris bieden dan wanneer ik een contract van een speler wil verlengen, Kan ik die instelling ergens wijzigen ?
Hoe ontwikkeld Slabbekoorn zich bij jou ?quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:28 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja op termijn wel een goede opvolger.
Waarschijnlijk heeft het te maken met een te klein salarisbudget dat nog over is. Als je verlengt doe je immers bijvoorbeeld van 20 naar 30, dus maar 10 extra in je budget. Terwijl je een extra speler dat dan niet meer kan betalen.
Dramatisch, maar hij krijgt mij ook geen speeltijd. Veel van die talenten uit de jeugd van Feyenoord en Ajax zijn veel te slecht gemaakt. Potentieel is hoog, maar ze zijn zo slecht op het beginquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hoe ontwikkeld Slabbekoorn zich bij jou ?
Verhuren dan. Speeltijd is echt zwaar overrated in FM valt me op. Als ik een talent vanaf zijn 16e tot en met zijn 18e bij mijn selectie heb en regelmatig wat minuten laat invallen dan zou je verwachten dat hij flink beter wordt omdat hij bij de A-selectie zit, op hoog niveau traint en op jonge leeftijd al wat ervaring op topniveau heeft, maar spelers staan vaak juist stil als je het zo doet en ze hebben dan meer aan een jaar ervaring op een niveau lager. Wel jammer.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:40 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dramatisch, maar hij krijgt mij ook geen speeltijd. Veel van die talenten uit de jeugd van Feyenoord en Ajax zijn veel te slecht gemaakt. Potentieel is hoog, maar ze zijn zo slecht op het begin![]()
Als je 'm veel laat spelen wordt het wel wat.
Ja heb ik dus ook. Ze komen er nooit beter van terug naar mijn gevoelquote:Op zaterdag 7 december 2013 21:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Verhuren dan. Speeltijd is echt zwaar overrated in FM valt me op. Als ik een talent vanaf zijn 16e tot en met zijn 18e bij mijn selectie heb en regelmatig wat minuten laat invallen dan zou je verwachten dat hij flink beter wordt omdat hij bij de A-selectie zit, op hoog niveau traint en op jonge leeftijd al wat ervaring op topniveau heeft, maar spelers staan vaak juist stil als je het zo doet en ze hebben dan meer aan een jaar ervaring op een niveau lager. Wel jammer.
Is al drie jaar op rij verhuurd, maar hij ontwikkelt zich gewoon matig.quote:Op zaterdag 7 december 2013 21:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Verhuren dan. Speeltijd is echt zwaar overrated in FM valt me op. Als ik een talent vanaf zijn 16e tot en met zijn 18e bij mijn selectie heb en regelmatig wat minuten laat invallen dan zou je verwachten dat hij flink beter wordt omdat hij bij de A-selectie zit, op hoog niveau traint en op jonge leeftijd al wat ervaring op topniveau heeft, maar spelers staan vaak juist stil als je het zo doet en ze hebben dan meer aan een jaar ervaring op een niveau lager. Wel jammer.
Feliquote:Op zaterdag 7 december 2013 22:03 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
HUUUUUUUUUU
Epische finale zeg. Zwaar onverdiend ook nog, maar boeiend
Was echt alleen maar overleven na die vroege openingsgoal. Winnende goal was een vrije trap van Thorgan Hazard en dat was mijn enige aanvallende highlight vanaf de 60e minuut ofzo
quote:Op zaterdag 7 december 2013 22:03 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
HUUUUUUUUUU
Epische finale zeg. Zwaar onverdiend ook nog, maar boeiend
Was echt alleen maar overleven na die vroege openingsgoal. Winnende goal was een vrije trap van Thorgan Hazard en dat was mijn enige aanvallende highlight vanaf de 60e minuut ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |