quote:[b]Op gister in het vorige deel (over kloothommel Wiljan Vloet) schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat moet je toch aan kunnen passen bij Verantwoordelijkheden Staf?
Hier is ie met pensioenquote:Op zaterdag 7 december 2013 10:19 schreef MMUFC het volgende:
Messi wint zojuist voor 9e maal op rij de Ballon D'Or
2 tegen doelpunten. In Europa geldt de wet dat jij je doel schoon moet houden wil je succes boeken, aldus Steve McClarenquote:Op zaterdag 7 december 2013 10:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hier is ie met pensioen
Kijk en geniet
Ik breek de wet. Ik ben een badboy-trainerquote:Op zaterdag 7 december 2013 11:25 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
2 tegen doelpunten. In Europa geldt de wet dat jij je doel schoon moet houden wil je succes boeken, aldus Steve McClaren
Hajduk is mijn satellietclubquote:Op zaterdag 7 december 2013 10:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hier is ie met pensioen
Kijk en geniet
Bij mij verloor het Nederlands elftal van de turken met 3-0 in de kwalificatie. Nu staan ze tweede achter Roemenie en moeten ze nog flink aan de bak.quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:54 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb een bug..
Nederland en een paar andere landen deden niet mee aan het WK..
Keek ik naar het wk, zie ik teams als jamaica(Turkije won het wk trouwens
) toen dacht ik, hoe kan jan jansen het zo verneuken, dus ik klik op wedstrijden.. Tot mijn verbazing speelde NL maar 1 vriendschapelijk duel en de volgende wedstrijd is de EK kwal
![]()
Nu hebben ze ook een nieuwe trainer aangetrokken die niemand kent
quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:13 schreef d1ce het volgende:
[..]
Die namen van regens slaan soms nergens op. Iemand bood mij gister een ene Tomas Horny aan
Dit is geen regenquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:13 schreef d1ce het volgende:
[..]
Die namen van regens slaan soms nergens op. Iemand bood mij gister een ene Tomas Horny aan
Paal is geen regenquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:13 schreef d1ce het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |