quote:[b]Op gister in het vorige deel (over kloothommel Wiljan Vloet) schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat moet je toch aan kunnen passen bij Verantwoordelijkheden Staf?
Hier is ie met pensioenquote:Op zaterdag 7 december 2013 10:19 schreef MMUFC het volgende:
Messi wint zojuist voor 9e maal op rij de Ballon D'Or
2 tegen doelpunten. In Europa geldt de wet dat jij je doel schoon moet houden wil je succes boeken, aldus Steve McClarenquote:Op zaterdag 7 december 2013 10:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hier is ie met pensioen
Kijk en geniet
Ik breek de wet. Ik ben een badboy-trainerquote:Op zaterdag 7 december 2013 11:25 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
2 tegen doelpunten. In Europa geldt de wet dat jij je doel schoon moet houden wil je succes boeken, aldus Steve McClaren
Hajduk is mijn satellietclubquote:Op zaterdag 7 december 2013 10:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hier is ie met pensioen
Kijk en geniet
Bij mij verloor het Nederlands elftal van de turken met 3-0 in de kwalificatie. Nu staan ze tweede achter Roemenie en moeten ze nog flink aan de bak.quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:54 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb een bug..
Nederland en een paar andere landen deden niet mee aan het WK..
Keek ik naar het wk, zie ik teams als jamaica(Turkije won het wk trouwens
) toen dacht ik, hoe kan jan jansen het zo verneuken, dus ik klik op wedstrijden.. Tot mijn verbazing speelde NL maar 1 vriendschapelijk duel en de volgende wedstrijd is de EK kwal
![]()
Nu hebben ze ook een nieuwe trainer aangetrokken die niemand kent
quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:13 schreef d1ce het volgende:
[..]
Die namen van regens slaan soms nergens op. Iemand bood mij gister een ene Tomas Horny aan
Dit is geen regenquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:13 schreef d1ce het volgende:
[..]
Die namen van regens slaan soms nergens op. Iemand bood mij gister een ene Tomas Horny aan
Paal is geen regenquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:13 schreef d1ce het volgende:
[..]
Links of rechts?quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is geen regen
Kenneth Paal
[ afbeelding ]
Oh sorry, ben geen PSV kennerquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dit is geen regen
Kenneth Paal
[ afbeelding ]
Die heb ik het eerste jaar af en toe laten invallen, tweede seizoen basisspeler en scoort niet lager dan een 6,8quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:20 schreef Irritatie100 het volgende:
Die Kenneth Paal is idd wel een groot talent geloof ik. Ook de enige die er bij mij nog íets van bakt in de JL met Jong PSV.
Nog geprobeerd naar Excelsior te halen na mijn promotie, maar dat ging niet lukkenquote:Op zaterdag 7 december 2013 13:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die heb ik het eerste jaar af en toe laten invallen, tweede seizoen basisspeler en scoort niet lager dan een 6,8
De Spurs, mijn nemesisquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu maar eens mijn tweede sessie beginnen.
Spurs staat voor de deur..., Ik vrees voor mijn eerste verlies partij hopelijk trekt het niet door in de competitie.
Net als in de vorige FM's zou een verlies waarschijnlijk door tikken in de competitie stom maar je doet er niks aan.quote:
Sortitoutsiquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:22 schreef TheSolution het volgende:
Weet iemand een goeie logopack/facepack?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
2-0 verloren van Spurs dus ik scheld ze verrot natuurlijk krijg ik commentaar dat ik dat niet moet doen. Gewoon geen kans van mijn team gezien natuurlijk scheld ik ze de huid vol.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:43 schreef Pinterman het volgende:
Na 46 penalties raak nummer 47 missen
Shootouts in de Johnston's Paint Trophy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:43 schreef Pinterman het volgende:
Na 46 penalties raak nummer 47 missen
Shootouts in de Johnston's Paint Trophy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|