Hoezo dat dan, ik heb het liefst dat ze helemaal niet bieden want ik wil hem niet kwijt. Nu wordt hij waarschijnlijk alleen maar ongelukkigquote:
Voor dat bedrag kan je er 3 terughalenquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:13 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hoezo dat dan, ik heb het liefst dat ze helemaal niet bieden want ik wil hem niet kwijt. Nu wordt hij waarschijnlijk alleen maar ongelukkig
Geen zorgen mijn jongen, er is licht aan het eind van de tunnel.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:14 schreef Wicky15 het volgende:
Het enige licht wat ik nog zag, was het licht van de computer.. maar nu ik die dark skin heb ik is dat ook al donker
Fierro is uniek.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Voor dat bedrag kan je er 3 terughalen
quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Geen zorgen mijn jongen, er is licht aan het eind van de tunnel.
Heb je zijn stats gezien?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ndj
Dat moet een bug zijn haha, brb even Fierro kopen
Echt kut is dat. Clasie was 4 maanden geblesseerd, is hij fit wordt hij direct opgeroepen voor het Nederlands elftal terwijl die nog geen wedstrijd bij mij heeft gespeeld, ja hoor weer 2 maandenquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:22 schreef d1ce het volgende:
Omfg, van Ginkel een half jaar uitgeschakeld vanwege blessure bij Nederlands elftal. Val dood
Kan ik geen kritiek geven op die tering bondscoach ofzoquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:24 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Echt kut is dat. Clasie was 4 maanden geblesseerd, is hij fit wordt hij direct opgeroepen voor het Nederlands elftal terwijl die nog geen wedstrijd bij mij heeft gespeeld, ja hoor weer 2 maanden![]()
Overleef je het, dion?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:25 schreef dion_v_k het volgende:
Ik ga buiten even een peuk roken en eens heel goed nadenken![]()
Ik wil een feature waar je kan aangeven dat het tijd is dat ze jou spelers gaan selecteren Lobby voor speler ofzo.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:25 schreef d1ce het volgende:
[..]
Kan ik geen kritiek geven op die tering bondscoach ofzo
Volgens mij niet. Je kan wel aan spelers vragen (dacht ik?) of ze hun interlandcarriere willen beëindigen, maar daar of ze daar blij mee zijnquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:25 schreef d1ce het volgende:
[..]
Kan ik geen kritiek geven op die tering bondscoach ofzo
Half peukjequote:
Die jongen is 22, die gaat wild als ik dat doequote:Op zaterdag 7 december 2013 00:27 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Je kan wel aan spelers vragen (dacht ik?) of ze hun interlandcarriere willen beëindigen, maar daar of ze daar blij mee zijn
Nee dan zou ik het maar laten inderdaadquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:27 schreef d1ce het volgende:
[..]
Die jongen is 22, die gaat wild als ik dat doe
1e seizoen 18 miljoen maar wil hij Chivas niet verlaten en in het 2e seizoen kost hij 4,4 miljoen en wil hij dolgraag naar een andere clubquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die Fierro wat kost dat in het begin?
Ik hou hem in gedachten mooi opvolger voor Pelle.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:28 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
1e seizoen 18 miljoen maar wil hij Chivas niet verlaten en in het 2e seizoen kost hij 4,4 miljoen en wil hij dolgraag naar een andere club
Goede stats wel, kan geen screenshot maken voor je want laptop/desktopquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hou hem in gedachten mooi opvolger voor Pelle.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn talentjes:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:34 schreef dion_v_k het volgende:
Mijn spitsen in het 1e:
(Ik was even vergeten dat Barbosa ook net binnen is, nu begin ik wel te twijfelen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn talentjes:Speel je met 2 spitsen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Barbosa heeft wel een zieke unibrowswag trouwens![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:34 schreef dion_v_k het volgende:
Mijn spitsen in het 1e:
(Ik was even vergeten dat Barbosa ook net binnen is, nu begin ik wel te twijfelen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn talentjes:Hoeveel betaal je voor die brookies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 spits en ja 1 wenkbrauwquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:34 schreef d1ce het volgende:
[..]
Speel je met 2 spitsen?
Die Barbosa heeft wel een zieke unibrowswag trouwens
Gewoon Guidetti halenquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hou hem in gedachten mooi opvolger voor Pelle.
Worthington kost me 700k.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:35 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoeveel betaal je voor die brookies?
Klinkt als een filmtrailer. 1 spits.. 1 wenkbrauwquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:37 schreef d1ce het volgende:
[..]
Klinkt als een filmtrailer. 1 spits.. 1 wenkbrauw![]()
Shadrach (van Twente) is trouwens ook wel een aanrader, is nu sterspeler bij Ghana
In mijn game zijn ook echt alle fatsoenlijke regens spitsquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:36 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Worthington kost me 700k.
Erten 1,9 miljoen.
Jairo 800k.
Hij is ook maar matig dit jaar hoor. Zou er niet meer dan een half miljoen aan uitgeven.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kalim Hyland is trouwens een uitstekende modelprof haalt altijd minimaal een zeven en accepteerd het als je hem alleen sporadisch laat spelen. In fm 13 met Everton gekocht echt een beest helaas nog te duur voor mijn Feyenoord nu.
Is bij mij transfervrij maar krijgt 2 sterren, daar doe ik het niet voor.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is ook maar matig dit jaar hoor. Zou er niet meer dan een half miljoen aan uitgeven.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nou, valt mee, de replay werd 1-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |