quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:41 schreef Wicky15 het volgende:
Boh, kijkt wel even anders met die dark skin. Wel fijner
39 miljoen. Dat is wel erg veel, direct doen manquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:50 schreef dion_v_k het volgende:
Openingsbod van Milan op Fierro:
[ afbeelding ]
Ik wil hem niet kwijt, maar als ik weiger gaat hij lopen bitchen denk ik
Ik heb teruggestuurd dat ik 87 miljoen wil, het liefst contantquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
39 miljoen. Dat is wel erg veel, direct doen man
Beter dan in bol.com waardebonnen jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:53 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik heb teruggestuurd dat ik 87 miljoen wil, het liefst contant
Ze doen een tegenbod van 48 miljoen, dilemma'squote:Op vrijdag 6 december 2013 23:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beter dan in bol.com waardebonnen ja
Accepteren.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:59 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ze doen een tegenbod van 48 miljoen, dilemma's
Gek als je nee zegtquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:59 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ze doen een tegenbod van 48 miljoen, dilemma's
Ook gewoon je partnerprogramma link gebruikenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Beter dan in bol.com waardebonnen ja
Dan speel ik hem gewoon over tot ik hetzelfde resultaat heb hoor.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Godver, speel je 0-0 tegen City, kapt het spel ermee tijdens de na-de-wedstrijd-teamtalkIk weet 100% zeker dat ik de "herkansing" ga verliezen.
Gaat automatisch hier, deed ik nietquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:02 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Ook gewoon je partnerprogramma link gebruiken
Mijn spits zit in een dip.. Na de 5 goals tegen Be Quick 28 heeft hij nog 1x gescoord in 13 duels
quote:
Neequote:
Dan is het waarschijnlijk de partnerprogramma van Fok!quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaat automatisch hier, deed ik niet
typ maar eens bol .com (zonder spatie)
Evertoj was mijn clubie in fm13quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:30 schreef nickhguitar het volgende:
Weet iemand hier nog wat leuke standaard aankopen, of gewoon aanwinsten voor Everton in het eerste seizoen?
Shaw is niet haalbaar johquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Evertoj was mijn clubie in fm13
HYLAND EN luke Shawn zeker doen. Ospina is oookeen goeie.
En wat doe je als je wint? Ook opnieuw of heb je dan zoiets van "nice..." ?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dan speel ik hem gewoon over tot ik hetzelfde resultaat heb hoor.
Nu gaat hij zeggen: 'dan doe ik weer opnieuw'quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:10 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En wat doe je als je wint? Ook opnieuw of heb je dan zoiets van "nice..." ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |