Oh die is wel fucking mooi ook nogquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet?
http://m.ebay.com/itm/161105288937?nav=SEARCH&sbk=1
Zoiets ofzo
Gotta love ebay
quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zei alleen mijn mening. Als ik ga "kiften" (kutwoord overigens) dan ben ik een stuk minder vriendelijk.
quote:
Als ik tegen jezus aan zou lopen (figuurlijkquote:
Wat moet je met haken in je woonkamer?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet?
http://m.ebay.com/itm/161105288937?nav=SEARCH&sbk=1
Zoiets ofzo
Gotta love ebay
Ik heb nog nooit in een hangmat gelegenquote:
Hmm ja ik ga even een foto maken zekerquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan.. Brunette of donkerblond... Rond hoofdje.. Ga morgen maar terug en maak een foto van alle 4Dan kan ik het je zo aanwijzen
155 V6 TI, die staat al heel lang te koop ja, moet anderhalve ton opbrengen dacht ik.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh trouwens Peu.. Die race 155 gezien? En de Gloria?
Hmm, die vind ik dan weer minder..quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:11 schreef LovelyLady het volgende:
http://m.ebay.com/itm/161112462175?nav=SEARCH&sbk=1
Af mijnquote:
Vooruit dan maarquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik tegen jezus aan zou lopen (figuurlijk) dan zou ik 'm doorspelen naar jou
Die mocht ik niet meenemen, werd gefouilleerd en shit..quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
155 V6 TI, die staat al heel lang te koop ja, moet anderhalve ton opbrengen dacht ik.
Die Gloria was wel een beautie, maar dacht eigenlijk dat het een Lancia was, vind het ook meer Lancia lijnen. Toch valt het wel van je tegen dat de sleutel niets in mijn brievenbus lagen vanavond
jezusquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik tegen jezus aan zou lopen (figuurlijk) dan zou ik 'm doorspelen naar jou
[..]
Wat moet je met haken in je woonkamer?
Hmm nee dat vind ik niet echt wat. Maar ik kan daar wel even zoeken.
Al heeft GvsE ook wat tofs
Oh die laatste is wel tof trouwens
[..]
Ik heb nog nooit in een hangmat gelegenEn niet erg handig daar ivm tafel.
[..]
Hmm ja ik ga even een foto maken zeker
Die laatste is inderdaad erg mooi!quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wat moet je met haken in je woonkamer?
Hmm nee dat vind ik niet echt wat. Maar ik kan daar wel even zoeken.
Al heeft GvsE ook wat tofs
Oh die laatste is wel tof trouwens
Haha, kan ik me voorstellen. Een hangmat is wel heel erg chill, maar meer iets voor in een heel warm land, op het strand met een briesjequote:[..]
Ik heb nog nooit in een hangmat gelegenEn niet erg handig daar ivm tafel.
die eerste mogen best hierquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die mocht ik niet meenemen, werd gefouilleerd en shit..
ik ben je fucking hond niet. Mannen zijn de honden, dus jij af!!quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Af mijn
[..]
Vooruit dan maar
[..]![]()
Als je ze een keer wilt meenemen, graagquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jezus![]()
Nja, ik hoor wel of je ze wilt, ik heb iig een bbq-emmer voor je
Ja dat is dus never nooit niet in Nederlandquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die laatste is inderdaad erg mooi!
[..]
Haha, kan ik me voorstellen. Een hangmat is wel heel erg chill, maar meer iets voor in een heel warm land, op het strand met een briesje
vond ik ook de middelste wat minder...quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die muzieknoot en gitaar zijn tof
is goed. Ze hebben bij mij 2 maanden gehangen denk ikquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je ze een keer wilt meenemen, graagDan hoor ik wel wat je ervoor wilt
[..]
Ja dat is dus never nooit niet in Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |