Oh die is wel fucking mooi ook nogquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet?
http://m.ebay.com/itm/161105288937?nav=SEARCH&sbk=1
Zoiets ofzo
Gotta love ebay
quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zei alleen mijn mening. Als ik ga "kiften" (kutwoord overigens) dan ben ik een stuk minder vriendelijk.
quote:
Als ik tegen jezus aan zou lopen (figuurlijkquote:
Wat moet je met haken in je woonkamer?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet?
http://m.ebay.com/itm/161105288937?nav=SEARCH&sbk=1
Zoiets ofzo
Gotta love ebay
Ik heb nog nooit in een hangmat gelegenquote:
Hmm ja ik ga even een foto maken zekerquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kan.. Brunette of donkerblond... Rond hoofdje.. Ga morgen maar terug en maak een foto van alle 4Dan kan ik het je zo aanwijzen
155 V6 TI, die staat al heel lang te koop ja, moet anderhalve ton opbrengen dacht ik.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh trouwens Peu.. Die race 155 gezien? En de Gloria?
Hmm, die vind ik dan weer minder..quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:11 schreef LovelyLady het volgende:
http://m.ebay.com/itm/161112462175?nav=SEARCH&sbk=1
Af mijnquote:
Vooruit dan maarquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik tegen jezus aan zou lopen (figuurlijk) dan zou ik 'm doorspelen naar jou
Die mocht ik niet meenemen, werd gefouilleerd en shit..quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
155 V6 TI, die staat al heel lang te koop ja, moet anderhalve ton opbrengen dacht ik.
Die Gloria was wel een beautie, maar dacht eigenlijk dat het een Lancia was, vind het ook meer Lancia lijnen. Toch valt het wel van je tegen dat de sleutel niets in mijn brievenbus lagen vanavond
jezusquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Wat moet je met haken in je woonkamer?
Hmm nee dat vind ik niet echt wat. Maar ik kan daar wel even zoeken.
Al heeft GvsE ook wat tofs
Oh die laatste is wel tof trouwens
[..]
Ik heb nog nooit in een hangmat gelegenEn niet erg handig daar ivm tafel.
[..]
Hmm ja ik ga even een foto maken zeker
Die laatste is inderdaad erg mooi!quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Haha, kan ik me voorstellen. Een hangmat is wel heel erg chill, maar meer iets voor in een heel warm land, op het strand met een briesjequote:[..]
die eerste mogen best hierquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die mocht ik niet meenemen, werd gefouilleerd en shit..
ik ben je fucking hond niet. Mannen zijn de honden, dus jij af!!quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Af mijn
[..]
Vooruit dan maar
[..]![]()
Als je ze een keer wilt meenemen, graagquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jezus![]()
Nja, ik hoor wel of je ze wilt, ik heb iig een bbq-emmer voor je
Ja dat is dus never nooit niet in Nederlandquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die laatste is inderdaad erg mooi!
[..]
Haha, kan ik me voorstellen. Een hangmat is wel heel erg chill, maar meer iets voor in een heel warm land, op het strand met een briesje
vond ik ook de middelste wat minder...quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die muzieknoot en gitaar zijn tof
is goed. Ze hebben bij mij 2 maanden gehangen denk ikquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je ze een keer wilt meenemen, graagDan hoor ik wel wat je ervoor wilt
[..]
Ja dat is dus never nooit niet in Nederland
quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben je fucking hond niet. Mannen zijn de honden, dus jij af!!
geloof me, ik had je binnen 2 seconden smekend op je knieen als je hier wasquote:
Ja, ik kom het niet doen, en ze hebben helaas geen "Wie zijn wij" pagina op de site..quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hmm ja ik ga even een foto maken zeker
Wie weet ben ik ze na 2 maanden ook zat, maar dat weet je niet van te vorenquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
is goed. Ze hebben bij mij 2 maanden gehangen denk ik
die vind ik niks .. Erotiek hoort in de slaapkamer.. Geen bomen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:21 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm die planten schilderij ding staat wel mooi in de slaapkamer denk ik
Ik zag hetquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, ik kom het niet doen, en ze hebben helaas geen "Wie zijn wij" pagina op de site..
Douchese en slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:23 schreef LovelyLady het volgende:
En nu ga ik wel douchen en dan lekker slapen![]()
Surequote:Op zaterdag 7 december 2013 00:22 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geloof me, ik had je binnen 2 seconden smekend op je knieen als je hier was
De kinders zijn weer klaar ja, zo maar naar mn nest dusquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:23 schreef LovelyLady het volgende:
Je was ook al gaan zoeken?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zag het
[..]
Douchese en slaap lekker
ik was ze niet zat.. Ik ging verhuizen.. En hier passen ze voor mijn gevoel nergens bijquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wie weet ben ik ze na 2 maanden ook zat, maar dat weet je niet van te voren
Truste.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:23 schreef LovelyLady het volgende:
grijp, knijp, draaiquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sure
[..]
De kinders zijn weer klaar ja, zo maar naar mn nest dus![]()
Trusten
gnightquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:23 schreef LovelyLady het volgende:
Ja okequote:Op zaterdag 7 december 2013 00:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die vind ik niks .. Erotiek hoort in de slaapkamer.. Geen bomen.
je krijgt hooguit een kreun uit mij. Ik geniet van pijn op dat vlakquote:
Nee ik zag dat je die pagina had gedeeld op FBquote:
Oh, dat is wel zondequote:Op zaterdag 7 december 2013 00:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik was ze niet zat.. Ik ging verhuizen.. En hier passen ze voor mijn gevoel nergens bij
Oh, jaquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee ik zag dat je die pagina had gedeeld op FB
[..]
Oh, dat is wel zonde
gewoon een hele mooie zwartwitfoto in een passe partout?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja oke
Maar zie daar maar iets moois van te vinden /ebay aanslingert
jep, want ze zijn echt vetquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee ik zag dat je die pagina had gedeeld op FB
[..]
Oh, dat is wel zonde
Zou wat wezen als dat hier ook zo zou zijnquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je krijgt hooguit een kreun uit mij. Ik geniet van pijn op dat vlak
geen enkele man ervaart het als prettig als zn ballen eraf gedraaid worden.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou wat wezen als dat hier ook zo zou zijn![]()
Beetje duur maar wel mooiquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:25 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja oke
Maar zie daar maar iets moois van te vinden /ebay aanslingert
Whehehehe, inderdaadquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh, ja
Maar helaas![]()
Die ginger![]()
Redhead kon je het niet noemen, veuls te licht van kleur.. Te heet gewassen als baby denk ik
Wattes?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gewoon een hele mooie zwartwitfoto in een passe partout?
Dan moet je hier maar op visite komenquote:
wowquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje duur maar wel mooi
[ afbeelding ]
Ja ik blijf weer eens plakken
Die is wel mooi inderdaad.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik wil graag meerdere foto's van borsten, maar denk dat het ongemakkelijk wordt voor bezoekquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En je denkt dat je dat snel genoeg red, hmmm.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geen enkele man ervaart het als prettig als zn ballen eraf gedraaid worden.
Mooiquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaahquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehehehe, inderdaad
Leuk koppie had zij wel
Zeg dat nou niet...quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En je denkt dat je dat snel genoeg red, hmmm.
Niet persoonlijk, maar ik geloof GvsE wel als ze zegt dat ze het voor elkaar krijgt.. Vooral niet uitdagen, plat op de grond gaan liggen, benen bij elkaar houden en wachten op hulp..quote:
Zo jammer....quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik wil graag meerdere foto's van borsten, maar denk dat het ongemakkelijk wordt voor bezoek
Ik ben expert op het gebied van dingen zoekenquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die is wel mooi inderdaad.
Hoe vind jij dat zo makkelijk?
Ohja, die ene mooie heb jij hangenquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo jammer....
Kinderen die hier spelen roepen ook altijd 'hihihi blote kont' als ze de poster van luis royo zien
70x50 trouwensquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Whehehehe, inderdaad
Leuk koppie had zij wel
[..]
Wattes?
[..]
Dan moet je hier maar op visite komen
Had ooit een Tumblr gevonden met allemaal mooie foto's, had er echt zo een stuk of 10 die ik graag groot aan de muur wilde.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zo jammer....
Kinderen die hier spelen roepen ook altijd 'hihihi blote kont' als ze de poster van luis royo zien
geloof mij maar dat ik dat redquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En je denkt dat je dat snel genoeg red, hmmm.
Oh dat zou kunnen, wil niet zeggen dat ik daarvan gecharmeerd ben. I've had worsequote:Op zaterdag 7 december 2013 00:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet persoonlijk, maar ik geloof GvsE wel als ze zegt dat ze het voor elkaar krijgt.. Vooral niet uitdagen, plat op de grond gaan liggen, benen bij elkaar houden en wachten op hulp..
Komt er geen hulp; sucks to be you..
Coochie coochiequote:Op zaterdag 7 december 2013 00:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
geloof mij maar dat ik dat red
quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet persoonlijk, maar ik geloof GvsE wel als ze zegt dat ze het voor elkaar krijgt.. Vooral niet uitdagen, plat op de grond gaan liggen, benen bij elkaar houden en wachten op hulp..
Komt er geen hulp; sucks to be you..
en waar woonde jij ook weer?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh dat zou kunnen, wil niet zeggen dat ik daarvan gecharmeerd ben. I've had worse
[..]
Coochie coochie
Dat blijktquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben expert op het gebied van dingen zoeken
Ik snap er geen kut van. Kartonnen lijst?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
70x50 trouwens
Google passe-partout maar.
Moet je even aan huppel vragen, die hield het bij geloof ik. Postcode had ze alquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en waar woonde jij ook weer?
quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had ooit een Tumblr gevonden met allemaal mooie foto's, had er echt zo een stuk of 10 die ik graag groot aan de muur wilde.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]ik hou van je smurf. Je laat me lachen.
Ja alleen mobiel is het wel ruk zoeken.... en ik ben moe dus nu ga ik echt echtquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat blijkt
[..]
Ik snap er geen kut van. Kartonnen lijst?
Ben die Tumblr kwijtquote:
foto, witrand, wit kartonnen lijstje daaromheen, fotolijst daaromheen.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat blijkt
[..]
Ik snap er geen kut van. Kartonnen lijst?
had je het tegen mij?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:37 schreef S95Sedan het volgende:
Wel opschieten, met al dat sporten erbij ben je straks nog meer in het nadeel
ach. Anders zijn er altijd nog andere manieren om daarbij in de buurt te komenquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:37 schreef S95Sedan het volgende:
Wel opschieten, met al dat sporten erbij ben je straks nog meer in het nadeel
die ligt al te pittenquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet je even aan huppel vragen, die hield het bij geloof ik. Postcode had ze al
Zijn het dan 2 dezelfde of mis ik iets?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[ afbeelding ]
Zo komen ze te hangen, iets van de muur af..
En de originele afbeelding:
[ afbeelding ]
Thanks. Slaap lekkerquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja alleen mobiel is het wel ruk zoeken.... en ik ben moe dus nu ga ik echt echt
Ik snap het nut van die kartonnen lijst niet echtquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:38 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
foto, witrand, wit kartonnen lijstje daaromheen, fotolijst daaromheen.
watje. Ma komt hier morgen om half 1 al en ik moet morgen eerst nog de rest van mn hut doen voor als gayfje blijft crashenquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, ik moet ook niet te laat gaan slapen, als 't goed is komt er iemand rond 1 uur kijken voor de velgen.. ws neemt ie ze ook meteen mee, want anders ga je toch niet vanuit Apeldoorn naar Rotterdam neem ik aan
Ergens in de buurt van Rival/Amsterdam, dat weet ik welquote:
Hmmquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ach. Anders zijn er altijd nog andere manieren om daarbij in de buurt te komen
Duh, PostNL is geweest tochquote:
Sowwyquote:
ja, 2 dezelfde.. Ik had ze naast elkaar hangen, met een cm of 20 ertussenquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zijn het dan 2 dezelfde of mis ik iets?
[..]
Thanks. Slaap lekker
[..]
Ik snap het nut van die kartonnen lijst niet echt
Ik moet me ook nog douchen en naar m'n ouders verplaatsen enzoquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
watje. Ma komt hier morgen om half 1 al en ik moet morgen eerst nog de rest van mn hut doen voor als gayfje blijft crashen
1uur al, mag om 8uur weer eruitquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ohja, ik moet ook niet te laat gaan slapen, als 't goed is komt er iemand rond 1 uur kijken voor de velgen.. ws neemt ie ze ook meteen mee, want anders ga je toch niet vanuit Apeldoorn naar Rotterdam neem ik aan
weet ik veel waar die vandaan komt, ik hou geen lijstjes bij. Hell, ik kan maar net onthouden dat jij in knor woontquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ergens in de buurt van Rival/Amsterdam, dat weet ik wel
boehoequote:Op zaterdag 7 december 2013 00:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik moet me ook nog douchen en naar m'n ouders verplaatsen enzo
En gisteren was laat, en vandaag was een lange dag enzo..
Ah oke. Ben benieuwdquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, 2 dezelfde.. Ik had ze naast elkaar hangen, met een cm of 20 ertussen![]()
Creeert diepte
quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hmm
[..]
Duh, PostNL is geweest toch
[..]
Sowwy
Ach, ik ga als het meezit in een half uur tijd 400 Euro verdienenquote:
je gaat voor thema afrika?quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oke. Ben benieuwd![]()
Zal dit staan op die groene muur?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
weet ik veel waar die vandaan komt, ik hou geen lijstjes bij. Hell, ik kan maar net onthouden dat jij in knor woont
quote:
ik heb een uitnodiging gehad, dat is genoegquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
En je bent hier nog nieteens geweest, das eng..
[..]![]()
Not badquote:Op zaterdag 7 december 2013 00:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ach, ik ga als het meezit in een half uur tijd 400 Euro verdienen
En ws dezelfde middag iig weer 250 euro van uitgeven
Hmm ik had eigenlijk nog geen thema in gedachten, maar nu je het zegt, volgens mij was dat ook het 'thema' waar die verf op gebaseerd was.quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je gaat voor thema afrika?
twijfelgevalletje.. Dat groen is nu niet de meest makkelijke kleur
Ik wee... Ohhh.. Ohja.. Ik weet het alweer..quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb een uitnodiging gehad, dat is genoeg
Das heul niet eerlijk!quote:Op zaterdag 7 december 2013 00:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Not bad
Ik 0 en vriend waarschijnlijk wat meer. Zou helpen met z'n BMW demonteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |