quote:Op donderdag 12 december 2013 18:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik had van ''vriend'' al minnaar gemaakt, maar "scharrel" leek me meer passen
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:52 schreef beequeen het volgende:
De affaire met die Ruud duurde dus al bijna een jaar.
Dat vertelde Patty in de preview.quote:
Ahaquote:Op donderdag 12 december 2013 18:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vertelde Patty in de preview.
Ik verhuis nu even naar Boelevaar.![]()
Toch klopt er iets niet bij die Ruudquote:Op donderdag 12 december 2013 18:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat vertelde Patty in de preview.
Ik verhuis nu even naar Boelevaar.![]()
Ja, daar zat ik ook over te denken, maar Ruudje meldde ook dat ze in de periode voorafgaand aan die week een tijdje geen contact hadden, dus misschien verbaasde het voorstel over het hotel hem daarom.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:37 schreef snetje het volgende:
[..]
Toch klopt er iets niet bij die Ruudal een jaar aan de gang en dan verbaasd zijn dat Onno met hem af wil spreken in een hotel
Zich afvragend of Onno meer van hem wilde dan alleen een gesprek of een zoen
Ik denk dat Albert wel de eer aan Patty guntquote:Op donderdag 12 december 2013 18:49 schreef Flow3r het volgende:
Komt er niks over dat interview in Boulevard of heb ik het al gemist?
Meh, jammerquote:Op donderdag 12 december 2013 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat Albert wel de eer aan Patty gunt
Nee natuurlijk begint Albert er zelf niet over.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:49 schreef Flow3r het volgende:
Komt er niks over dat interview in Boulevard of heb ik het al gemist?
Natuurlijk niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:00 schreef Thelonious het volgende:
Schokkende ontwikkelingen. Zal dit het einde van Albert Verlinde bij RTL Boulevard betekenen? Zal hij het licht zien en zich nooit meer met roddel en achterklap bezighouden nu hij de andere kant van de medaille ervaren heeft?
Het is niet gemakkelijk medelijden te hebben met iemand in een ivoren toren.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:18 schreef TheVulture het volgende:
Wat me wel een beetje irriteert is dat dit gebeuren wordt aangegrepen als een triomfantelijke stunt van SBS om Albert zwart te maken cq wraak te nemen terwijl hij feitelijk enkel het slachtoffer is van een affaire tussen zijn vent en een jong neukertje
Het had wat meer hout gesneden als hij zelf deze scheve schaats had gereden...
Ik denk dat er niet eens sprake is van een scheve, maar van een afgesproken schaats.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:18 schreef TheVulture het volgende:
Wat me wel een beetje irriteert is dat dit gebeuren wordt aangegrepen als een triomfantelijke stunt van SBS om Albert zwart te maken cq wraak te nemen terwijl hij feitelijk enkel het slachtoffer is van een affaire tussen zijn vent en een jong neukertje
Het had wat meer hout gesneden als hij zelf deze scheve schaats had gereden...
Dan zou de verklaring anders zijn geweest, meer in de trant van niet handig en discreet maar wij hebben een vrij huwelijk dus ik gun onno zijn pleziertjes als ik er niet benquote:Op donderdag 12 december 2013 19:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat er niet eens sprake is van een scheve, maar van een afgesproken schaats.
Volgens mij liet hij in een eerste verklaring al zoiets dergelijks doorschemeren.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:13 schreef utrecht1970 het volgende:
Dan zou de verklaring anders zijn geweest, meer in de trant van niet handig en discreet maar wij hebben een vrij huwelijk dus ik gun onno zijn pleziertjes als ik er niet ben
Oh ja, zo lees ik hem ook. Maar het is toch net te vaag geweest om een gate te ontwijken.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Volgens mij liet hij in een eerste verklaring al zoiets dergelijks doorschemeren.
Toch hebben we steeds gezocht naar mogelijkheden om elkaar vast te houden en elkaar niet te verliezen. We willen graag onze relatie goed houden met respect voor de vrijheid die we beiden hebben om ook individueel invulling aan onze levens te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |