Wat probeer je te zeggen? Dat we moeten doen alsof het normaal is om niet als man door het leven te gaan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:37 schreef Seam het volgende:
Je weet dat the onion de Amerikaanse Speld is he?
schopje ONZ dan maar?quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:39 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Wat probeer je te zeggen? Dat we moeten doen alsof het normaal is om niet als man door het leven te gaan?
Weet je wel wat die mensen doormaken???
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:39 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Wat probeer je te zeggen? Dat we moeten doen alsof het normaal is om niet als man door het leven te gaan?
Weet je wel wat die mensen doormaken???
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:44 schreef Robuustheid het volgende:
Wat een weerzinkwekkend geschreven artikel. Het gaat hier om een mens dat geboren is zonder genitaliën.
Het artikel maakt gewag alsof het een weerzinkwekkend monster is, dat met gebrul mensen op straat verslindt... Godskolere... de schrijver kickt op verwondering en speculatie.
Dit is niet zo vreemd. De natuur evolueert zich in variaties. Dit is een daarvan, en zal door z'n evolutionaire afwijking echter niet kunnen voortplanten. Maar het blijft bovenal een mens. Ik verwacht daarvan wel enig respect van de schrijver achter dit artikel.
godverdommequote:Op vrijdag 6 december 2013 22:46 schreef Robuustheid het volgende:
Ow, nevermind.
Sources confirmed that, unfortunately, such cases are actually quite common, with roughly one in every two babies afflicted with the lifelong disfigurement.
Het blijkt dus om een vrouw te gaan. Leuk, ben er in getrapt
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:46 schreef Robuustheid het volgende:
Ow, nevermind.
Sources confirmed that, unfortunately, such cases are actually quite common, with roughly one in every two babies afflicted with the lifelong disfigurement.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:48 schreef LazyDave het volgende:
Soms gaat er wel eens wat mis in de natuur, maar hoe kun je dan aan de buitenkant zien dat die persoon geen genitaliën heeft?
LOLWUT? The Onion bestaat al 25 jaar.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:37 schreef Seam het volgende:
Je weet dat the onion de Amerikaanse Speld is he?
Lees het topic anders even.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:44 schreef Robuustheid het volgende:
Wat een weerzinkwekkend geschreven artikel. Het gaat hier om een mens dat geboren is zonder genitaliën.
Het artikel maakt gewag alsof het een weerzinkwekkend monster is, dat met gebrul mensen op straat verslindt... Godskolere... de schrijver kickt op verwondering en speculatie.
Dit is niet zo vreemd. De natuur evolueert zich in variaties. Dit is een daarvan, en zal door z'n evolutionaire afwijking echter niet kunnen voortplanten. Maar het blijft bovenal een mens. Ik verwacht daarvan wel enig respect van de schrijver achter dit artikel.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:46 schreef Robuustheid het volgende:
Ow, nevermind.
Hij zegt toch ook niet dat The Onion De Speld nageaapt heeft ofzo, hij zegt gewoon dat het vergelijkbaar is.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
LOLWUT? The Onion bestaat al 25 jaar.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:48 schreef LazyDave het volgende:
Soms gaat er wel eens wat mis in de natuur, maar hoe kun je dan aan de buitenkant zien dat die persoon geen genitaliën heeft?
Gelukkig zijn zijn andere kinderen wel gezond, al zou een falcon punch bij deze zwangerschap wel gepast zijn geweest.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:35 schreef Probably_on_pcp het volgende:
“But what can you do?” he added. “I’m just thankful that my other two kids weren’t born like that.”
Dus?quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:52 schreef heiden6 het volgende:
[..]
LOLWUT? The Onion bestaat al 25 jaar.
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:44 schreef Robuustheid het volgende:
En ik maar denken dat je meedeedquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:46 schreef Robuustheid het volgende:
Ow, nevermind.
Onion ken ik, de Speld nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:58 schreef Seam het volgende:
[..]
Dus?
Dat wil automatisch zeggen dat Nederlanders the Onion beter kennen dan de Speld? Ik gaf enkel een vergelijking broeder waardoor het voor meer mensen duidelijk is, wat doet de leeftijd van the Onion daartoe?
Ja, je zult als vader maar meerdere van dit soort kinderen hebben. Lijkt me verschrikkelijk op den duur! Kinderen met deze afwijking schijnen nl. nogal snel emotioneel te kunnen worden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:58 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Gelukkig zijn zijn andere kinderen wel gezond, al zou een falcon punch bij deze zwangerschap wel gepast zijn geweest.
Het gedrag van iemand verraadt vaak of hij mannelijke genitaliën heeftquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:48 schreef LazyDave het volgende:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:51 schreef Dance99Vv het volgende:
Ach die bron neem ik niet geheel serieus,
ze hebben meer "lollige"artikelen
http://www.theonion.com/a(...)ing-live-tuna,34764/
Newsflash, alle artikelen op The Onion zijn satire.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:51 schreef Dance99Vv het volgende:
Je zou bijna denken dat ze het er om doenquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:51 schreef Dance99Vv het volgende:
er schijnt een markt voor te zijnquote:Op zaterdag 7 december 2013 23:53 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ze het er om doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |