Jammer dat beide zo overdrijven.quote:Op zondag 8 december 2013 01:42 schreef Montagui het volgende:
[..]
Mwah, neej, zij is de overtreffende trap van Nicole.
Ik denk dat ze Gerrie boven Mitchell willen hebben, desondanks denk ik dat ze gaat battlen tegen Wudstik en dat het een soort clash van fanbases gaat worden mits ze allebei perfect zingen. Ook denk ik niet dat ze de mannen tegen elkaar laten gaan, want dan komt er maar maximaal eentje in de finale. Er zijn maar een paar combinaties van battles mogelijk en gok op deze!quote:Op zondag 8 december 2013 01:07 schreef Montagui het volgende:
Crossbattles zouden (qua stijl ook) moeten zijn:
Wudstick - Mitchell
Shirma - Gerrie
Julie - Cheyenne
Jennifer Lynn - Jill
Maar dat worden ze niet omdat men een finale wil met:
Wudstick
Mitchell
Shirma
Julie
Mijn finale zou zijn:
Wudstick
Julie
Cheyenne
Shirma
Dus wat voor battles gok jij?quote:Op zondag 8 december 2013 02:08 schreef Democrazy het volgende:
[..]
Ik denk dat ze Gerrie boven Mitchell willen hebben, desondanks denk ik dat ze gaat battlen tegen Wudstik en dat het een soort clash van fanbases gaat worden mits ze allebei perfect zingen. Ook denk ik niet dat ze de mannen tegen elkaar laten gaan, want dan komt er maar maximaal eentje in de finale. Er zijn maar een paar combinaties van battles mogelijk en gok op deze!
Die ik boven in de sheet had gepostquote:
quote:WAT ZIJN DE CROSSBATTLES?
Komende vrijdag is er een nieuw element in de show te zien, namelijk: 'De Crossbattles'. De coaches gaan de strijd met elkaars talenten aan.
Via een loting worden twee talenten uit verschillende teams tegenover elkaar gezet. Zij strijden tegen elkaar, maar wel met hun eigen liedje. Na de 2 optredens bepaalt de kijker wie de Crossbattle wint. Slechts 4 talenten gaan door naar de finale op 20 december. Door de toevoeging van de Crossbattles kan het dus zo zijn dat een coach zonder talenten in de finale staat.
Wie tegen wie de strijd aangaat? Check vanavond RTL Boulevard!
Dit denk je, of dit is al geloot?quote:Op maandag 9 december 2013 19:10 schreef iBenny het volgende:
Wudstik vs. Gerrie
Julia vs. Cheyenne
Jennifer vs. Mitchell
Shirma vs. Jill
Zwaar beinvloed en nul komma nul eerlijke loting dusquote:Op maandag 9 december 2013 19:12 schreef iBenny het volgende:
De loting verliep niet zoals een gewone loting normaal gesproken verloopt.
Wendy trok een balletje met daarin een papiertje waarop een teamnaam stond. De coach mocht vervolgens kiezen wie van de kandidaten van zijn/haar team tegen iemand (naar keuze) moet battlen
Jammer voor Wudstick, die gaat het afleggen tegen Fryslan Boppequote:Op maandag 9 december 2013 19:10 schreef iBenny het volgende:
Wudstik vs. Gerrie
Julia vs. Cheyenne
Jennifer vs. Mitchell
Shirma vs. Jill
Hoezo dan?quote:Op maandag 9 december 2013 19:16 schreef Greys het volgende:
Ik vind het ineens een stuk minder erg dat ik de finale niet kan zien
Wat een faal, dit.
(En ja, dat zeg ik terwijl ik op zich wel tevreden ben met de 'loting'Maar het is zooooooooooo overduidelijk nu dat Shirma perse in de finale moet van Trijntje
)
Hoezo wat?quote:
Hoezo je zo zeker weet dat Trijntje Shirma in de finale wil. Leid je dat af uit het feit dat ze de eerste naam moest noemen en Wudstick riep en zo ja, hoe leid je dat daaruit af?quote:Op maandag 9 december 2013 19:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo wat?
Je kunt het toch geen eerlijke loting noemen als er een 'naar keuze' in voorkomt?
quote:Op maandag 9 december 2013 19:24 schreef iBenny het volgende:
Favorieten:
Wudstik vs. Gerrie
Julia vs. Cheyenne
Jennifer vs. Mitchell
Shirma vs. Jill
Verwachte winnaars:
Wudstik vs. Gerrie
Julia vs. Cheyenne
Jennifer vs. Mitchell
Shirma vs. Jill
Ja nee sorry, ik had verder terug moeten lezen. Heb heel die post gemist dat het in Boulevard al geloot is (dat kon je ook al merken aan het feit dat ik daarna nog vroeg of iBenny het gokte of wistquote:Op maandag 9 december 2013 19:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoezo je zo zeker weet dat Trijntje Shirma in de finale wil. Leid je dat af uit het feit dat ze de eerste naam moest noemen en Wudstick riep en zo ja, hoe leid je dat daaruit af?
Wat erg, in beide door jou geschetste scenario's 4 wieven in de finale waarvan er 3 me echt nul boeien en eentje hooguit een heel klein beetjequote:
quote:Op maandag 9 december 2013 19:48 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zo graag:
Wudstik vs. Gerrie
Julia vs. Cheyenne
Jennifer vs. Mitchell
Shirma vs. Jill
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |