vertel ons meer..quote:Op zondag 8 december 2013 15:39 schreef McNulty het volgende:
Gaat alles nog wel goed met JB? Ze heeft het over rampspoed die haar overkomen is en ze post ook niet echt meer mee.
Beltbrothersquote:Op zondag 8 december 2013 15:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, dat is dus helemaal kut. Broeken..
Ik heb een W34 L32 aan nu en als ik zit, zit het gewoon als een legging om m'n quads. Kan niet eens de stof vastpakken zo strak.
Moet ik dus straks W36 gaan kopen, met als gevolg dat die broek bovenaan prima zit, maar bij je onderbenen weer tering wijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
Ondanks alles hou je eigenlijk best wel van me he nuttyquote:Op zondag 8 december 2013 15:39 schreef McNulty het volgende:
Gaat alles nog wel goed met JB? Ze heeft het over rampspoed die haar overkomen is en ze post ook niet echt meer mee.
McNulty houdt van big ass, hoe bedoel je ondanks alles?quote:Op zondag 8 december 2013 16:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ondanks alles hou je eigenlijk best wel van me he nutty
Helegaar niet.quote:Op zondag 8 december 2013 16:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ondanks alles hou je eigenlijk best wel van me he nutty
ik vind dat best een terechte klacht andersquote:
Is natuurlijk tegen al die noobs die threads openen met: "[GEZ] DBol kuurtje" enzquote:Op zondag 8 december 2013 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
30 posts op DBB nodig hebben om een fucking topic in V&A te openen.
Ben sinds 2007 geregistreerd, maar heb een nieuw account gemaakt.quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 20:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is natuurlijk tegen al die noobs die threads openen met: "[GEZ] DBol kuurtje" enz
Wat is er mis met een leuk beginnerskuurtje daar zoeken?quote:Op zondag 8 december 2013 20:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Is natuurlijk tegen al die noobs die threads openen met: "[GEZ] DBol kuurtje" enz
Geloof me dat het "advies" op dbb nog niet half zo retarded is als in sommige gyms.quote:Op zondag 8 december 2013 20:47 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat is er mis met een leuk beginnerskuurtje daar zoeken?
Ik heb geen idee, ik kijk daar nooit.quote:Op zondag 8 december 2013 20:54 schreef JeffreyXL het volgende:
[..]
Geloof me dat het "advies" op dbb nog niet half zo retarded is als in sommige gyms.
That country is so fucked up hahahaquote:Op zondag 8 december 2013 21:24 schreef Montelly het volgende:
http://www.vice.com/the-v(...)panese-love-industry
Volgens mij pancakes maar wood berry hardquote:Op zondag 8 december 2013 21:44 schreef Montelly het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/ASStheticss
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 8 december 2013 22:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij pancakes maar wood berry hard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |