Nee ziet er heel natural uit.quote:
Abs on women=not nattyquote:Op zondag 8 december 2013 14:32 schreef McNulty het volgende:
Is Dana Linn Bailey natty?
[ afbeelding ]
Edit: Cor dm't no fucks are being given. Want vlijmscherpe abs.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHA.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
ja, chick traint zwaar..quote:Op zondag 8 december 2013 14:32 schreef McNulty het volgende:
Is Dana Linn Bailey natty?
[ afbeelding ]
Edit: Cor dm't no fucks are being given. Want vlijmscherpe abs.
goeden pic in dm gekregen ofnie?quote:
Fullbodyquote:
paas dm hommoquote:
Als ik hommo ben dan heb ik montelly een fullbody van een gast opgestuurd en die wil jij ook?quote:
quote:Op zondag 8 december 2013 15:08 schreef JeffreyXL het volgende:
Fuu net even in de mijn home gym getraint ffs die bar was zo kout hahaha
Jassen moet je sowieso een of twee maten groter kopen dan T-shirtsquote:Op zondag 8 december 2013 15:23 schreef Sapstengel het volgende:
Gisteren geprobeerd jas te kopen.. Wat een drama.
Serieus ik ben niet eens enorm breed, maar wat is het lastig om een jas te vinden die niet tering smal in de schouders is. Toppunt was een XL passen van de Zara en die gewoon te klein was. Scheelt dat die winkel Spaanse manlet maten heeft en je daar als Nederlander sowieso niet in past.
Ja gewoon XL dus. Dat feel..quote:Op zondag 8 december 2013 15:26 schreef Klokov het volgende:
[..]
Jassen moet je sowieso een of twee maten groter kopen dan T-shirts
Ik heb of XXL of XXXL qua jas, XXXL ziet er alleen Michellinmannetje uitquote:
Haha ja ik had een L gepast bij Esprit. Voelde gewoon alsof ik in een dwangbuis zat. Onderaan nog aardig wijd, maar in m'n schouders stond hij gewoon helemaal strakquote:Op zondag 8 december 2013 15:29 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik heb of XXL of XXXL qua jas, XXXL ziet er alleen Michellinmannetje uit
De wereld draait niet om onsquote:Op zondag 8 december 2013 15:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Haha ja ik had een L gepast bij Esprit. Voelde gewoon alsof ik in een dwangbuis zat. Onderaan nog aardig wijd, maar in m'n schouders stond hij gewoon helemaal strak
Klopt, dat is dus helemaal kut. Broeken..quote:Op zondag 8 december 2013 15:32 schreef Klokov het volgende:
[..]
De wereld draait niet om ons
Al helemaal niet wanneer het om broeken gaat
ik dacht van die vrouw mangquote:Op zondag 8 december 2013 15:22 schreef McNulty het volgende:
[..]
Als ik hommo ben dan heb ik montelly een fullbody van een gast opgestuurd en die wil jij ook?
Haha hommo.
Hoe lang ben je?quote:Op zondag 8 december 2013 15:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt, dat is dus helemaal kut. Broeken..
Ik heb een W34 L32 aan nu en als ik zit, zit het gewoon als een legging om m'n quads. Kan niet eens de stof vastpakken zo strak.
Moet ik dus straks W36 gaan kopen, met als gevolg dat die broek bovenaan prima zit, maar bij je onderbenen weer tering wijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |