SPOILER: Bonus HulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door McNulty op 07-12-2013 13:23:30 ]we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
Link plsquote:
Dit.quote:
Fuck wat had/heb ik daar een hekel aan.quote:
Ik heb al twee weken of zo niet meer gespeeld.quote:Op zaterdag 7 december 2013 01:35 schreef no1uknow het volgende:
ai kaulo ik moet je nog steeds ff toevoegen op psn, dm ff je username nog een keer
ja dankje, bijna klaar, nu nog 2 gedichten makenquote:Op zaterdag 7 december 2013 01:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Fuck wat had/heb ik daar een hekel aan.Good luck.
[..]
Ik heb al twee weken of zo niet meer gespeeld.
Kom 14 man, ff potjequote:Op zaterdag 7 december 2013 09:58 schreef Ethanolic het volgende:
Yuri kom FIFA 13 dan ik maak je kapot.
hommo, haal hem vandaag ff dan. Ik sloop je met fifaquote:
Dat zei Yuri ook altijd.quote:Op zaterdag 7 december 2013 10:27 schreef Montelly het volgende:
[..]
hommo, haal hem vandaag ff dan. Ik sloop je met fifa
Subtiele sneer jegens bepaalde personen in dit topic?quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:25 schreef Klokov het volgende:
Wat sneuer is dan de dames die foto's in S&G posten zijn de tientallen mannen die op elke foto commenten
Weet niet, kijk nooit in S&G, Dima en Montelly posten daar of niet?quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:32 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Subtiele sneer jegens bepaalde personen in dit topic?
Ik heb dromenvangertje daar gewhiteknight in een discussie.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:33 schreef Klokov het volgende:
[..]
Weet niet, kijk nooit in S&G, Dima en Montelly posten daar of niet?
Omdat vids verspilde tijd zijn. Alsof ik ieser filmpje wat gepost wordt ga checken. Bovendien heb je een bedenkelijke reputatie op t gebied van 'chicks' posten.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:19 schreef McNulty het volgende:
Waarom krijg ik geen props voor de gym tjik viddy?
Hommo's. Ik ga gewoon weer ass poasten.
niet gekliktquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:03 schreef McNulty het volgende:
Deze asn is wel aan het knallen zeg. Fuark.
Geen probleem, zolang ze maar van het enige squatrack wegblijven.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:06 schreef Krabs2.0 het volgende:
Klaar voor de nieuwe leden na het nieuwe jaar?
Gewoon maandagen skippen in januariquote:Op zaterdag 7 december 2013 15:06 schreef Krabs2.0 het volgende:
Klaar voor de nieuwe leden na het nieuwe jaar?
quote:
Dat moet geen probleem zijn want ze komen nooit in de buurt van het squatrack.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:09 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen probleem, zolang ze maar van het enige squatrack wegblijven.
quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:19 schreef McNulty het volgende:
Waarom krijg ik geen props voor de gym tjik viddy?
Hommo's. Ik ga gewoon weer ass poasten.
Is dat adriana lima?quote:
Jaman.quote:
Is dat seto?quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:24 schreef Sapstengel het volgende:
Goede TT![]()
Speciale Gym chick voor Seto
[ afbeelding ]
(wat een poverty photoshop lol)
Lol kijk deze boi stoere praat hebben. Vergeet niet dat jij hier elke keer huilend naar je mama rende omdat ik je keer op keer liet zien wie hier de koning is.quote:Op zaterdag 7 december 2013 09:58 schreef Ethanolic het volgende:
Yuri kom FIFA 13 dan ik maak je kapot.
Nu te bewonderen op SBS6quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |