Snap er niks vanquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:20 schreef ddx het volgende:
Huh wat ging daar nou mis met aantal posts ?
Volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:18 schreef alors het volgende:
Zijn er modjes aan het opruimen geweest hier?
Ik gok dat er wat geveegd is.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:20 schreef ddx het volgende:
Huh wat ging daar nou mis met aantal posts ?
Wat is er verwijderd danquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wel, posts verwijderd. Dan telt je auto-update gewoon door.
Mooi. Dan kunnen we er nu over ophouden ookquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:21 schreef Holenmens het volgende:
Nu weten we zeker dat Tamara hier meeleest. Hoi hoi!
https://twitter.com/tamarageense
PELLEGODquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:21 schreef Holenmens het volgende:
Ja, nu weten we het welquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:21 schreef Holenmens het volgende:
Prodigyquote:
http://djsandstorm.comquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:25 schreef Ame_thyst het volgende:
Sandstorm nu ook zonder werk? Of wordt hij door een ander geadopteerd. (ipv de lunchbox mag)
Werkt bij Radio 6 en Sublime FM... Nee hoor... Hij krijgt het ietsjes rustiger.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:25 schreef Ame_thyst het volgende:
Sandstorm nu ook zonder werk? Of wordt hij door een ander geadopteerd. (ipv de lunchbox mag)
ooit als klein rockje op de dag van release voor 42.90 bij de lokale cd-shop The Fat of the Land aangeschaft. wat een album. 1 van mijn favorieten.quote:
Denk dat het wat gaat verzanden...quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:25 schreef Ame_thyst het volgende:
Misschien vraag ik hem wel voor m'n verjaardag. Is hij uit-een-taart-spring-waardig?quote:
Ving ik ook op ja.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:28 schreef Qunix het volgende:
Ik hoorde dat Sandstorm bij Domien gaat mixen... Hoorde ik van een betrouwde bron.
ja, al die kleine kindertjes die aan je staf zitten en in je zak graaien....quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:28 schreef SinterkIaas het volgende:
Ik vond het gisteravond toch leuker
ik vind mezelf knapper...quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien vraag ik hem wel voor m'n verjaardag. Is hij uit-een-taart-spring-waardig?
Hahaha! Ik zie het voor me. Wel goed voor feestjes en partijtjes!quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien vraag ik hem wel voor m'n verjaardag. Is hij uit-een-taart-spring-waardig?
Als bisschop heb ik daar nooit een gebrek aanquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, al die kleine kindertjes die aan je staf zitten en in je zak graaien....
Ekstraweekend een betrouwbare bron vinden...quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:28 schreef Qunix het volgende:
Ik hoorde dat Sandstorm bij Domien gaat mixen... Hoorde ik van een betrouwde bron.
och, is vast ook nog wel plek voor. anders moet Domien zoveel praten en dat is voor niemand prettig natuurlijk...quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:29 schreef Pino112 het volgende:
Zal DJ Paul dan meegaan naar Michiel of is hij dan diegene die werkloos wordt?
(ik luister geen MetMichiel)quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:29 schreef Pino112 het volgende:
Zal DJ Paul dan meegaan naar Michiel of is hij dan diegene die werkloos wordt?
Van Domien zelf!quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:29 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ekstraweekend een betrouwbare bron vinden...![]()
![]()
Ik hoorde het van iemand anders..quote:
Wie?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:31 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik hoorde het van iemand anders..
Naam blijft hetzelfde. Programma wordt elke doordeweekse dag van 10:00 uur tot 12:00 uur uitgezonden vanaf januari 2014.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:30 schreef Qunix het volgende:
[..]
(ik luister geen MetMichiel)
Naam bleef toch hetzelfde? Misschien verschuift het programma alleen (en gaat hij mee)?
Precies..quote:
Toch niet DE iemand anders ?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:31 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik hoorde het van iemand anders..
Wie..?quote:
Zo tegen het einde wordt het programma weer leukquote:
Als het straks bij SR maar niet veel drukker wordt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo tegen het einde wordt het programma weer leuk
You so not nerdy.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:35 schreef 3rdRock het volgende:
ik hoop nog steeds dat dit allemaal een nare droom is en dat EW gewoon blijft bestaan. en dat MAndela nog leeft en dat ik toch geen lelijke nerd ben!
Ik vrees...quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Als het straks bij SR maar niet veel drukker wordt.
(hihaho)
pff, gaan we toch gewoon naar die ubergeheime plaats die niemand kent?quote:
Verkeerde account, Sint!quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:37 schreef SinterkIaas het volgende:
Wolfje zit zonder broekje naar van Nieuwland te kijken bij de voice
in Spanje???quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:37 schreef SinterkIaas het volgende:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:37 schreef SinterkIaas het volgende:
Vooral veel mensen die het geen zak aan vinden, maar het gezeik in het topic het leukste vinden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
(hihaho)
Gewoon een weekje overslaan.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
(hihaho)
inb4 "JA WEET JE HOEVEEL DE TOPMAN VERDIEND JOH"quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vooral veel mensen die het geen zak aan vinden, maar het gezeik in het topic het leukste vinden.
Geen geintje.
Niks mis mee.quote:
Nah, misschien duik ik wel net als vorig jaar voor een paar dagen onder. Volgens mij ben ik toen in de nachten wat gaan meeposten omdat ik het anders niet kon bijsloffenquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pff, gaan we toch gewoon naar die ubergeheime plaats die niemand kent?
alles van onder de rivierenquote:
ik heb de hele periode vrij, ik ga liters Red Bull inslaan en niet naar bed voor het huis weer open gaat!quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Nah, misschien duik ik wel net als vorig jaar voor een paar dagen onder. Volgens mij ben ik toen in de nachten wat gaan meeposten omdat ik het anders niet kon bijsloffen
Friezenquote:
Klopt...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
ik voel me nog steeds Gelderlanderquote:
Gelderlandersquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik voel me nog steeds Gelderlander
Daar is die toch ook voor bij het programma..?quote:
Iedereenquote:
Voor die discussies moet gewoon lekker een apart topic komen en daar streng op modden want anders krijg je elke dag wel weer een topic vol met dat gelul ja.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:38 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
inb4 "JA WEET JE HOEVEEL DE TOPMAN VERDIEND JOH"
Nja, geen school meer, geen deadlines of nare opdrachten waarvoor ik moet doorbuffelen/afleiding moet zoeken. Ik zie het wel als ik zin heb en anders maar nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb de hele periode vrij, ik ga liters Red Bull inslaan en niet naar bed voor het huis weer open gaat!
Ben nu al benieuwd naar de modjes van SER.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:41 schreef alors het volgende:
[..]
Voor die discussies moet gewoon lekker een apart topic komen en daar streng op modden want anders krijg je elke dag wel weer een topic vol met dat gelul ja.
kom gezellig naar leeuwarden. gaan we samen de hele dag voor het huis staan!quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Nja, geen school meer, geen deadlines of nare opdrachten waarvoor ik moet doorbuffelen/afleiding moet zoeken. Ik zie het wel als ik zin heb en anders maar niet
misschien vragen ze mij wel!quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ben nu al benieuwd naar de modjes van SER. [ afbeelding ]
HUUUUUUquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kom gezellig naar leeuwarden. gaan we samen de hele dag voor het huis staan!
Modjes die we hier nooit zienquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zal ik solliciteren?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Voor SER hebben ze toch geen modjes nodig joh.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wordt het weer een apart subforum? Hmm, daar werd voorheen nogal op gemopperd.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waar ben ik mild?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Wordt het weer een apart subforum? Hmm, daar werd voorheen nogal op gemopperd.
Iedereen wordt milder hier
Je kunt er wel op schelden het gebeurt tochquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Wordt het weer een apart subforum? Hmm, daar werd voorheen nogal op gemopperd.
Iedereen wordt milder hier
in je bilnaadquote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij ben het lekkerst met een pittige salsa
Precies!quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:45 schreef themauster het volgende:
[..]
Je kunt er wel op schelden het gebeurt toch
SR? Woensdag 18-12 volgens mij...quote:
18 decemberquote:
Nog een maand of 4. De week voor kerst, hè! Gelukkig duurt dat nog evenquote:
en ik vermoed dat de deur om 18u dicht gaat....of om 16 uur.quote:
Moet ik nog zo lang wachten tot m'n verjaardag?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog een maand of 4. De week voor kerst, hè! Gelukkig duurt dat nog even
Wilde een datu-um wetu-unnnnn..... Hè!quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog een maand of 4. De week voor kerst, hè! Gelukkig duurt dat nog even
Nee, die gaat gewoon door!quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Moet ik nog zo lang wachten tot m'n verjaardag?
Weer een week niet slapen....quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik vermoed dat de deur om 18u dicht gaat....of om 16 uur.
owja, jij bent een kerstkindje. waar vieren we jouw verjaardag? jouw of mijn ouders?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Moet ik nog zo lang wachten tot m'n verjaardag?
All You Need Is Love?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:49 schreef themauster het volgende:
Hopelijk gaat de deur wat eerder open dan andere jaren op 24 December. Er zijn ook nog andere dingen die we willen zien die avond.
De mijne. 2e kerstdag bij jouw ouders.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
owja, jij bent een kerstkindje. waar vieren we jouw verjaardag? jouw of mijn ouders?
Vast niet. Nog wat extra artiesten en het is zo 22u.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:49 schreef themauster het volgende:
Hopelijk gaat de deur wat eerder open dan andere jaren op 24 December. Er zijn ook nog andere dingen die we willen zien die avond.
Ja, bah. Klef gedoe altijd.quote:
via Skype toch? want ik moet de dag na kerst eigenlijk werken....en zal ik dan zo'n kerstjurkje aantrekken?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:50 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De mijne. 2e kerstdag bij jouw ouders.
Zou fijn zijn, maar vast niet....quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:49 schreef themauster het volgende:
Prima plan!quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
via Skype toch? want ik moet de dag na kerst eigenlijk werken....en zal ik dan zo'n kerstjurkje aantrekken?
Ja de grootste onzin...quote:
moet ik nog wel ff kijken of ik mijn skypeinlog nog weet...ow wacht, die staat standaard op mijn Transformer ingesteld.quote:
quote:
die houdt niet zo van mensen toch?quote:
ik had Timber van Kesha en zo'n gast ook nog wel een aardig anthem gevonden.quote:
Wel altijd het drukste programma qua aanwezigen in de studioquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die houdt niet zo van mensen toch?
Voorover over een boomstam lekker hakken...quote:
Inderdaad. Boomstammen willen we. Geen diaree!quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik had Timber van Kesha en zo'n gast ook nog wel een aardig anthem gevonden.
Ze lijkt het te zingen als je tv niet zo hard staat. Het is geen wishful thinkingquote:
SAPJESLEEPRAVEREPEATquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:56 schreef Cee het volgende:
Dan moeten ze het tijdens SR wel *PIEP!*SLEEPRAVEREPEAT noemen want eten doen ze niet hahahaha! Haha!
quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:56 schreef Cee het volgende:
Dan moeten ze het tijdens SR wel *PIEP!*SLEEPRAVEREPEAT noemen want eten doen ze niet hahahaha! Haha!
tja, waar het hart vol van is...quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ze lijkt het te zingen als je tv niet zo hard staat. Het is geen wishful thinking
Dat is inderdaad ook zo'n nummer wat in je hoofd blijft zitten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik had Timber van Kesha en zo'n gast ook nog wel een aardig anthem gevonden.
Jep... beter iets met:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
Trusten Pandaquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:58 schreef SinterkIaas het volgende:
Ik ga nog even mijn staf oppoetsen. Fijne avond!
Dag SinterkIaasjequote:Op vrijdag 6 december 2013 21:58 schreef SinterkIaas het volgende:
Toedeloequote:Op vrijdag 6 december 2013 21:58 schreef SinterkIaas het volgende:
nee, jij bent niet van het herhaald etende slaven verkrachten?quote:
Noodband..?quote:
nou, die zal ik nog het minste missen van allemaal!quote:
Neu, niet echt eigenlijkquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, jij bent niet van het herhaald etende slaven verkrachten?
ola gesneeuwbaldequote:
Klopt!quote:
een opdracht? maar je bent toch al klaar met school enzo?quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt!
Ik ga ook een stuk stiller zijn even, verveel me en ga aan een opdracht beginnen die eigenlijk voor morgenavond ingepland staat
Ah, zo eentjequote:Op vrijdag 6 december 2013 22:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt!
Ik ga ook een stuk stiller zijn even, verveel me en ga aan een opdracht beginnen die eigenlijk voor morgenavond ingepland staat
Klopt, maar ivm oa m'n (wat een afkortingen) burnout krijg ik hulp en daarvoor moeten soms e-lessen gedaan wordenquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een opdracht? maar je bent toch al klaar met school enzo?
ah ja, dat moet ook gebeuren. succes! en om Ruud te quoten: LAat je niet gek maken!quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Klopt, maar ivm oa m'n (wat een afkortingen) burnout krijg ik hulp en daarvoor moeten soms e-lessen gedaan worden
Ik ben bijna gekkie-af, nog even doorzettenquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah ja, dat moet ook gebeuren. succes! en om Ruud te quoten: LAat je niet gek maken!
oprottuhhquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:28 schreef SinterkIaas het volgende:
Ik vond het gisteravond toch leuker
mwoah, niet heel bijzonder. eigenlijk de slechtste aflevering sinds bekend werd dat ze gaan stoppen. en Veenie was er niet ivm priveomstandigheden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
oprottuhh
Was het hilarisch vanavond?
Van Nieuwland gezien?quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:24 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
oprottuhh
Was het hilarisch vanavond?
De sfeer was anders vond ik. Dat heeft denk ik ook met de afwezigheid van Veenstra te maken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mwoah, niet heel bijzonder. eigenlijk de slechtste aflevering sinds bekend werd dat ze gaan stoppen. en Veenie was er niet ivm priveomstandigheden.
klopt als een busquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:27 schreef MarijeH het volgende:
[..]
De sfeer was anders vond ik. Dat heeft denk ik ook met de afwezigheid van Veenstra te maken.
ola Tim!quote:
Neequote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:37 schreef Qunix het volgende:
Zo, warme chocolademelk met echte Van Houten cacao, volle melk van de boer en een lekkere chocolade letter van Droste. Mijn avond.
[ afbeelding ]
Edit, mis wel de slagroom eigenlijk
Edit edit:
Oh ja, ik heb er eigen gemaakte vanille suiker gebruikt van echte vanille stokjes enzo.
gatverdammequote:Op vrijdag 6 december 2013 22:37 schreef Qunix het volgende:
Zo, warme chocolademelk met echte Van Houten cacao, volle melk van de boer en een lekkere chocolade letter van Droste. Mijn avond.
[ afbeelding ]
Edit, mis wel de slagroom eigenlijk
Edit edit:
Oh ja, ik heb er eigen gemaakte vanille suiker gebruikt van echte vanille stokjes enzo.
ik houd ook niet van warme chocolademelk. koude chocomel daarentegenquote:
Het ziet er verdomd lekker uit!quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
Da's inderdaad erg lekker!
Altijd gokken hoeveel cacao, suiker en melk ik moet mixen
ik heb nog minder in huis denk ik....morgen maar eens beginnen met een klein voorraadje aan te leggen. en een afwasbak kopen...en een vuilnisbak.quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Het ziet er verdomd lekker uit!![]()
Ik heb maar een plakje kaas gepakt, heel triest, vergeten boodschappen te doen
Internet was ook het eerste in mijn huis, nog voordat ik het definitieve contract getekend hadquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb nog minder in huis denk ik....morgen maar eens beginnen met een klein voorraadje aan te leggen. en een afwasbak kopen...en een vuilnisbak.
nja, internet had ik al snel besteld....maar ik heb nog 2 dagen zonder tv en internet gezeten. ach, films genoeg en ik kon GTAV spelenquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:53 schreef Qunix het volgende:
[..]
Internet was ook het eerste in mijn huis, nog voordat ik het definitieve contract getekend had
ik wil best iets voor SR kopen, maar ook ik heb grenzen...twitter:coen3fm twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 22:52:11Download onze single met oa @zangerrinus en rapper @sjorspeter voor #SR13 https://t.co/dQw7GmuJuQ Al op 61! #3FM http://t.co/ai7APGL4Du reageer retweet
Was dat die bokkezooi die ze vanmiddag draaiden?quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
ik wil best iets voor SR kopen, maar ook ik heb grenzen...twitter:coen3fm twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 22:52:11Download onze single met oa @zangerrinus en rapper @sjorspeter voor #SR13 https://t.co/dQw7GmuJuQ Al op 61! #3FM http://t.co/ai7APGL4Du reageer retweet
ik heb geen idee want ik luisterde vanmiddag niet, maar het zou me niets verbazenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Was dat die bokkezooi die ze vanmiddag draaiden?
Iets eng Nederlandstaligs op Band Aid geloof ik. Q was good for mequote:Op vrijdag 6 december 2013 23:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb geen idee want ik luisterde vanmiddag niet, maar het zou me niets verbazen
Coen en Sander hebben een kerstplaat opgenomen op de deun van Band Aid. Erik "Sorry" van Tijn heeft het afgemixed.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Was dat die bokkezooi die ze vanmiddag draaiden?
Kanshebber voor "gedrocht van het jaar".quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Coen en Sander hebben een kerstplaat opgenomen op de deun van Band Aid. Erik "Sorry" van Tijn heeft het afgemixed.
Alle opbrengsten gaan naar wolfje b.v. Te schiedam.
niet Schijtdam?quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Coen en Sander hebben een kerstplaat opgenomen op de deun van Band Aid. Erik "Sorry" van Tijn heeft het afgemixed.
Alle opbrengsten gaan naar wolfje b.v. Te schiedam.
genereus! iig duidelijk geen GeldWolfRolf!quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:12 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zal ook 3% doneren aan serious request
Zo ben ik dan ook wel weer
twitter:Domien twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 23:06:50Wat een avond. Wat is radio toch fucking mooi. #3FM #ekstraweekend reageer retweet
twitter:
Domien is liefquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:13 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Domien twitterde op vrijdag 06-12-2013 om 23:06:50Wat een avond. Wat is radio toch fucking mooi. #3FM #ekstraweekend reageer retweet
twitter:
ik heb het Rob al via twitter duidelijk gemaakt. en hij (of Jelmer) leest mijn tweetsquote:
maar dat baardje kan echt niet!quote:
Haast geen twijfel mogelijk!quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:16 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Wordt Eat, sleep, rave & repeat de anthem dit jaar?
ik bewonderde je smaak en je lef......tot de gequote post.....;)quote:
ik gok op Muziek van MArco Borsato....quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:16 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Wordt Eat, sleep, rave & repeat de anthem dit jaar?
Ja sorry... Ik heb zo ook m'n (in ogen van anderen) slechte kantenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:17 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik bewonderde je smaak en je lef......tot de gequote post.....;)
zonder het nr te kennen, hoop ik het al van niet!quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik gok op Muziek van MArco Borsato....
tis met Ali B!quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:19 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
[..]
zonder het nr te kennen, hoop ik het al van niet!
Marco Borsato - Stiltequote:Op vrijdag 6 december 2013 23:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik gok op Muziek van MArco Borsato....
die heeft iedereen schatquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja sorry... Ik heb zo ook m'n (in ogen van anderen) slechte kanten
tisser popje?quote:
ik vind Vuur en Vlam zo'n mooi liedjequote:
Ik hekel de meeste liedjesquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vind Vuur en Vlam zo'n mooi liedje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |