Snap er niks vanquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:20 schreef ddx het volgende:
Huh wat ging daar nou mis met aantal posts ?
Volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:18 schreef alors het volgende:
Zijn er modjes aan het opruimen geweest hier?
Ik gok dat er wat geveegd is.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:20 schreef ddx het volgende:
Huh wat ging daar nou mis met aantal posts ?
Wat is er verwijderd danquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik wel, posts verwijderd. Dan telt je auto-update gewoon door.
Mooi. Dan kunnen we er nu over ophouden ookquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:21 schreef Holenmens het volgende:
Nu weten we zeker dat Tamara hier meeleest. Hoi hoi!
https://twitter.com/tamarageense
PELLEGODquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:21 schreef Holenmens het volgende:
Ja, nu weten we het welquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:21 schreef Holenmens het volgende:
Prodigyquote:
http://djsandstorm.comquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:25 schreef Ame_thyst het volgende:
Sandstorm nu ook zonder werk? Of wordt hij door een ander geadopteerd. (ipv de lunchbox mag)
Werkt bij Radio 6 en Sublime FM... Nee hoor... Hij krijgt het ietsjes rustiger.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:25 schreef Ame_thyst het volgende:
Sandstorm nu ook zonder werk? Of wordt hij door een ander geadopteerd. (ipv de lunchbox mag)
ooit als klein rockje op de dag van release voor 42.90 bij de lokale cd-shop The Fat of the Land aangeschaft. wat een album. 1 van mijn favorieten.quote:
Denk dat het wat gaat verzanden...quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:25 schreef Ame_thyst het volgende:
Misschien vraag ik hem wel voor m'n verjaardag. Is hij uit-een-taart-spring-waardig?quote:
Ving ik ook op ja.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:28 schreef Qunix het volgende:
Ik hoorde dat Sandstorm bij Domien gaat mixen... Hoorde ik van een betrouwde bron.
ja, al die kleine kindertjes die aan je staf zitten en in je zak graaien....quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:28 schreef SinterkIaas het volgende:
Ik vond het gisteravond toch leuker
ik vind mezelf knapper...quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien vraag ik hem wel voor m'n verjaardag. Is hij uit-een-taart-spring-waardig?
Hahaha! Ik zie het voor me. Wel goed voor feestjes en partijtjes!quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien vraag ik hem wel voor m'n verjaardag. Is hij uit-een-taart-spring-waardig?
Als bisschop heb ik daar nooit een gebrek aanquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, al die kleine kindertjes die aan je staf zitten en in je zak graaien....
Ekstraweekend een betrouwbare bron vinden...quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:28 schreef Qunix het volgende:
Ik hoorde dat Sandstorm bij Domien gaat mixen... Hoorde ik van een betrouwde bron.
och, is vast ook nog wel plek voor. anders moet Domien zoveel praten en dat is voor niemand prettig natuurlijk...quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:29 schreef Pino112 het volgende:
Zal DJ Paul dan meegaan naar Michiel of is hij dan diegene die werkloos wordt?
(ik luister geen MetMichiel)quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:29 schreef Pino112 het volgende:
Zal DJ Paul dan meegaan naar Michiel of is hij dan diegene die werkloos wordt?
Van Domien zelf!quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:29 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ekstraweekend een betrouwbare bron vinden...![]()
![]()
Ik hoorde het van iemand anders..quote:
Wie?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:31 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik hoorde het van iemand anders..
Naam blijft hetzelfde. Programma wordt elke doordeweekse dag van 10:00 uur tot 12:00 uur uitgezonden vanaf januari 2014.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:30 schreef Qunix het volgende:
[..]
(ik luister geen MetMichiel)
Naam bleef toch hetzelfde? Misschien verschuift het programma alleen (en gaat hij mee)?
Precies..quote:
Toch niet DE iemand anders ?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:31 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ik hoorde het van iemand anders..
Wie..?quote:
Zo tegen het einde wordt het programma weer leukquote:
Als het straks bij SR maar niet veel drukker wordt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo tegen het einde wordt het programma weer leuk
You so not nerdy.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:35 schreef 3rdRock het volgende:
ik hoop nog steeds dat dit allemaal een nare droom is en dat EW gewoon blijft bestaan. en dat MAndela nog leeft en dat ik toch geen lelijke nerd ben!
Ik vrees...quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Als het straks bij SR maar niet veel drukker wordt.
(hihaho)
pff, gaan we toch gewoon naar die ubergeheime plaats die niemand kent?quote:
Verkeerde account, Sint!quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:37 schreef SinterkIaas het volgende:
Wolfje zit zonder broekje naar van Nieuwland te kijken bij de voice
in Spanje???quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:37 schreef SinterkIaas het volgende:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:37 schreef SinterkIaas het volgende:
Vooral veel mensen die het geen zak aan vinden, maar het gezeik in het topic het leukste vinden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
(hihaho)
Gewoon een weekje overslaan.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:35 schreef Cee het volgende:
[..]
(hihaho)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |