Het Saturn verhaal?quote:Op maandag 9 december 2013 13:54 schreef Koopsie het volgende:
[..]
Same here, op mijn klachten reageren ze niet. Meerdere mensen hadden gebeld en kregen te horen dat de spellen tegen 22 dec binnen zouden komen..
"Voor 22:00 besteld morgen in huis"
Ya right..
per filiaalquote:Op maandag 9 december 2013 15:55 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
5 of 10 maar, hoezo zo weinig man. En de mediamarkt 1000en?
dat kwam omdat je bij de BS een bestelling reserveert en niet een ps4, dus je plaatst de preorder en dan krijg je dus de week voor de release een link om de ps4 te bestellen. Alleen die link was gewoon toegankelijk voor iedereen, en dus ook voor jouquote:Op maandag 9 december 2013 15:56 schreef MarkM het volgende:
Nog steeds raar dat ik op de 27e een PS4 kon bestellen en hem 29e mocht ophalen.
Telt dat voor elke intertoys? Of alleen bij joun lokale intertoysje?quote:Op maandag 9 december 2013 16:14 schreef Principia het volgende:
Bericht gekregen van wehkamp.nl dat mijn bestelling deze levering nog niet geleverd kan worden.
![]()
MAAARRRR, de lokale Intertoys krijgt er deze week 4 binnen en ik sta bovenaan de lijst.
Het is echt een kleine Intertoys, dus ik ga er van uit dat elke vestiging wel een paar PS4's binnen krijgt.quote:Op maandag 9 december 2013 16:16 schreef Fokker101 het volgende:
[..]
Telt dat voor elke intertoys? Of alleen bij joun lokale intertoysje?
Oh, woon je in Drenthe? Ik wel in ieder geval. Maar, ik stond 4/5de volgens mij. Of 3de weet niet precies. Maar, alle reseveringen hebben een killzone bundel en ik niet. Dus ze zeggen dat ik meer kans maak ofzo waarom weet ik niet? Weet jij het misschien haha. Ik verwacht dat ik hem in januari wel krijg. Ja of deze week wat denk jij?quote:Op maandag 9 december 2013 16:22 schreef Principia het volgende:
[..]
Het is echt een kleine Intertoys, dus ik ga er van uit dat elke vestiging wel een paar PS4's binnen krijgt.
of je voegt de mensen uit de Op toequote:Op maandag 9 december 2013 16:48 schreef Banaanensuiker het volgende:
Eindelijk een werkende ps4 in huis.Dus voeg me maar toe want ben nog volledig vriendloos op de ps4. PSN: Smeervlees.
quote:Indien je na 5 december 2013 nog gebruik hebt gemaakt van PSN, zul je zeer waarschijnlijk ook na 18:00 nog gewoon kunnen inloggen op PSN. Ook als je voor de start van het onderhoud via je PS3 of PS Vita bent aangemeld op PSN (en aangemeld blijft tijdens de start van het onderhoud), kun je doorgaans ook online blijven gamen gedurende het onderhoud.
Yep :p bestelling zojuist geannuleerd. Vond nog een ¤10 bon in mijn mailbox voor bol.comquote:Op maandag 9 december 2013 16:09 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Het Saturn verhaal?
Die vrouw vertelde mij dat ze het s.z.m. van de site af zouden halen
Blijkbaar nog steeds niet gedaan, neem aan dat je AC BF kan vergeten dit jaar.
Heb mijne ook geannuleerd en bij bol gehaald.
Smeervlees?quote:Op maandag 9 december 2013 16:48 schreef Banaanensuiker het volgende:
Eindelijk een werkende ps4 in huis.Dus voeg me maar toe want ben nog volledig vriendloos op de ps4. PSN: Smeervlees.
Haha nee, moest gewoon iets verzinnen.quote:Op maandag 9 december 2013 18:23 schreef Griebus het volgende:
[..]
Smeervlees?Bestond smeerkaas al ofzo?
Ik gebruik een extreem degelijke HDMI kabel van $3 die ik via ebay uit China heb gehaald.quote:Op maandag 9 december 2013 18:29 schreef Ipho het volgende:
Ik heb overigens mijn HDMI kabel die meegeleverd werd kapot. Wel bijzonder eigenlijk, heb me playstation op meerdere tv's al gehad, en telkens slecht geluid. met een andere kabel was het telkens verholpen.
Maar mag de kabel opsturen voor een nieuwe, na 100 excuses werd me wel netjes verteld dat ze de kabels nog niet op voorraad hadden en dat het wel even kon duren.
Kun je streamen? Lijkt me wel tof om even met COD mee te kijken.quote:Op maandag 9 december 2013 18:48 schreef bakacakes het volgende:
Nice, ik ben online in CoD gekomen, maar het is redelijk rustig. Maar goed, ik kan knallen
Je kan het altijd aftrekken van je zaad XD XD XDDXDDX iksdee xdquote:Op maandag 9 december 2013 15:33 schreef speknek het volgende:
Hrmpf, ik zit ook niet bij de tweede levering van bol.com. Op zich duurt de derde levering niet heel lang, maar dan kan ik het straks misschien net niet meer aftrekken van de belasting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |