Nee, idd, niet. We moeten nog even denken hoe we wel gaan versieren. Ik heb wat problemen met het afzagen van bomen om ze in de huiskamer te laten sterven (om maar niet te spreken van de teringzooi aan naalden als de boom na kerst vier trappen af moet), en XM wil geen kunstboom. Misschien dat de discussie nog een keer beslecht wordt als dochterlief zich gaat beseffen dat anderen wel een boom hebben...quote:
2 nieuwe achterbandjes voor de Niksan. Apk afkeur vanmorgenquote:Op maandag 9 december 2013 09:48 schreef Iwanius het volgende:
Morgen allemaal. Hebben we er zin in?
Zacht weer (morgen wordt flink kouder) en droog. wat wil je nog meer begin december.
Ik heb ook nooit een boom en/of kerstversieringquote:
anderhalf jaar, why?quote:
Na een jaar of 4 worden ze merkbaar slechter (althans, vind ik).quote:
Zet ik hem daar ook nog even in, bedankt !quote:Op zondag 8 december 2013 11:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
PTA / Post hier je palindroom- en gekke kilometerstanden (2)
ORLY?quote:Op maandag 9 december 2013 12:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
2 nieuwe achterbandjes voor de Niksan. Apk afkeur vanmorgen
Heb net een set 17inchers gekocht voor het hok, compleet met winterrubber.
Ik hoop het wel jaquote:Op maandag 9 december 2013 18:26 schreef Anne het volgende:
[..]
Volgens mij doelt ie op de winterbanden.
Deze woning grenst niet aan de mijne, dus dat van die muziek hebben ze toch geen last van. Volgens mij is de gast wiens woning wel direct aan de mijne grenst of slechthorend, ofwel valt het volume van mijn 5.1 surround sound setje toch mee. Het stelletje dat ervoor zat heb ik er eigenlijk ook nooit over gehoordquote:Op maandag 9 december 2013 18:54 schreef 2cv het volgende:
Met een beetje geluk zijn ze slechthorend en kan je de muziek lekker luid zetten enzo. Maar als je auto over het streepje van het parkeervak staat krijg je gezeik.
o_O die met de Lolvo?quote:Op maandag 9 december 2013 18:53 schreef Dingest het volgende:
Mijn buren gaan verhuizen. Waren toffe lui, nu komen er weer een stel bejaarden voor terug van wat ik begreepNou maar hopen dat ze niets tegen auto's hebben...
Kweenie, ik heb het gewoon vriendelijk gevraagd of het mochtquote:Op maandag 9 december 2013 19:01 schreef 2cv het volgende:
Dat laatste is toch niet meer dan normaal ?
Hier ook hoor, minstens 3/4de van het dorp behoort wel tot de hogere leeftijdscategoriequote:Op maandag 9 december 2013 19:24 schreef 2cv het volgende:
Hier sterft () het van de bejaarden. Maar tot nu toe gaat dat wel goed. Goed overleggen en er op wijzen dat al mijn auto's APK gekeurd zijn en gewoon mogen staan waar ze staan. Wel één keer gehad dat ik meteen gemopper kreeg toen ik de Saab op de parkeerplek van zo'n bejaarde neergezet had. Let wel: het zijn openbare parkeerplekken. Iedereen mag er z'n auto neerzetten. Die begon meteen zo te mopperen dat ik gemeld heb dat als hij niet fatsoenlijk kan vragen of ik m'n auto even ergens anders neer kan zetten de Saab daar ook mooi blijft staan. Heb het ding toen ook mooi laten staan. Later heb ik hem toch maar verplaatst (ik vraag me nog steeds af waarom
) en heb de man sindsdien niet meer gezien of gesproken.
Klopt, daarom verbaasde het mij een beetje (in negatieve zin zelfs) dat ze dachten dat ik een auto over ging spuiten.quote:
Wil ze nietquote:Op maandag 9 december 2013 19:35 schreef Paladijn het volgende:
En daNpy: haal gewoon een mx-5 NA 116pk voor het driften, kost geen hol meer tegenwoordig. Perfecte gewichtsverdeling, prima onderhoud en goedkoop 14/15" rubber
Vind ik bullshit, gelukkig mogen we daar over van mening verschillen, en mogen bandentoko's banden verkopen met een DOT-code tot 5 jaar oud, dus dat zal allemaal wel los lopen denk ikquote:Op maandag 9 december 2013 18:15 schreef daNpy het volgende:
[..]
Na een jaar of 4 worden ze merkbaar slechter (althans, vind ik).
Veel setjes die ik op MP zag hadden iig redelijk oude banden (2005-2010), vandaar
Nee, alleen de roestplekken bijwerken.quote:
Ik had het ook over tweedehands banden hequote:Op maandag 9 december 2013 20:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vind ik bullshit, gelukkig mogen we daar over van mening verschillen, en mogen bandentoko's banden verkopen met een DOT-code tot 5 jaar oud, dus dat zal allemaal wel los lopen denk ik![]()
Banden zijn volgens de DOT anderhalf jaar oud, dus ik maak me niet druk. Zijn ook geen AA merken, dus ik verwacht er weinig meer van als van de shit die ik er tot nu toe onder had; kan het alleen maar meevallenquote:Op maandag 9 december 2013 20:25 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik had het ook over tweedehands banden he
Bij onze E46 was na 4 jaar te merken dat de grip verminderd was. Profiel was toen nog wel oke, maar de auto en banden gingen toch weg
Ben nu benieuwd naar de Bridgestones onder de E91
Ook Ook Goedemorgenquote:
Ik snap dat ook nietquote:Op dinsdag 10 december 2013 08:06 schreef Barcaconia het volgende:
Je zou elke dag in de spits rijden... Hier wordt een mens toch gek van?
Vanwege onderstaande gemeenschap waarin je vertoeft?quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:07 schreef .Neovo. het volgende:
Waar ik woon kent men het woord "spits" niet.
In Friesland zijn ze al iets moderner.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:00 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Vanwege onderstaande gemeenschap waarin je vertoeft?![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |