Wij zaten in dat vak, rechts (vanuit jou gezien) naast het vak waar dat blauwe licht op schijnt. En dan de 3e rijquote:Op zondag 8 december 2013 00:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Keken tegen de landingen aan
[ afbeelding ]
Vond het beter dan vorig jaarkan zijn omdat het dit keer gratisch was
we blijven hollanders
Goede plek!quote:Op zondag 8 december 2013 11:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Wij zaten in dat vak, rechts (vanuit jou gezien) naast het vak waar dat blauwe licht op schijnt. En dan de 3e rij.
Ow, ik zei juist net tegen SD dat ik het publiek een stuk enthousiaster vond dan bij Monster Jam.quote:Op zondag 8 december 2013 11:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Goede plek!
Maar vond wel publiek weer lekker hollandsch, kon amper een applausje vanaf soms.
Jeh, psies onder de ramp, had mutsie weer goed geregeldquote:Op zondag 8 december 2013 11:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Goede plek!
Maar vond wel publiek weer lekker hollandsch, kon amper een applausje vanaf soms.
Volgens mij is die al een tijdje ter ziele, de strip stond altijd in de nieuwe revuquote:Op zondag 8 december 2013 16:19 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nostalgie!Bestaat Joop Klepzeiker nog steeds eigenlijk??
Ik had de kerstboom destijds in Weeze ook eerder staan dan de meubelsquote:Op zondag 8 december 2013 19:26 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zit er ook over te denken om de kerstboom te zetten, maar ik heb nog geen meubels in de huiskamer staan en alleen een boom is ook zo kaal
Nee, idd, niet. We moeten nog even denken hoe we wel gaan versieren. Ik heb wat problemen met het afzagen van bomen om ze in de huiskamer te laten sterven (om maar niet te spreken van de teringzooi aan naalden als de boom na kerst vier trappen af moet), en XM wil geen kunstboom. Misschien dat de discussie nog een keer beslecht wordt als dochterlief zich gaat beseffen dat anderen wel een boom hebben...quote:
2 nieuwe achterbandjes voor de Niksan. Apk afkeur vanmorgenquote:Op maandag 9 december 2013 09:48 schreef Iwanius het volgende:
Morgen allemaal. Hebben we er zin in?
Zacht weer (morgen wordt flink kouder) en droog. wat wil je nog meer begin december.
Ik heb ook nooit een boom en/of kerstversieringquote:
anderhalf jaar, why?quote:
Na een jaar of 4 worden ze merkbaar slechter (althans, vind ik).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |