Dat dacht ik ook van de belasting op ziek zijn.quote:Op zaterdag 7 december 2013 16:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
dit gaat niet over de Autobahn, maar over álle snelwegen in Europa, klein nuance verschil
Gaat niet gebeuren natuurlijk, daar niet van, maar wel weer zo'n ranzige brainfart waarvoor wij de onderzoekskosten mogen gaan lappen.
Keken tegen de landingen aanquote:Op zaterdag 7 december 2013 17:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
wij ook![]()
Effe kijken of ze een beetje willen stuiteren vanavondWelk vak zit je?
PTA / Post hier je palindroom- en gekke kilometerstanden (2)quote:Op zaterdag 7 december 2013 23:56 schreef 2cv het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wij zaten in dat vak, rechts (vanuit jou gezien) naast het vak waar dat blauwe licht op schijnt. En dan de 3e rijquote:Op zondag 8 december 2013 00:08 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Keken tegen de landingen aan
[ afbeelding ]
Vond het beter dan vorig jaarkan zijn omdat het dit keer gratisch was
we blijven hollanders
Goede plek!quote:Op zondag 8 december 2013 11:41 schreef Anne het volgende:
[..]
Wij zaten in dat vak, rechts (vanuit jou gezien) naast het vak waar dat blauwe licht op schijnt. En dan de 3e rij.
Ow, ik zei juist net tegen SD dat ik het publiek een stuk enthousiaster vond dan bij Monster Jam.quote:Op zondag 8 december 2013 11:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Goede plek!
Maar vond wel publiek weer lekker hollandsch, kon amper een applausje vanaf soms.
Jeh, psies onder de ramp, had mutsie weer goed geregeldquote:Op zondag 8 december 2013 11:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Goede plek!
Maar vond wel publiek weer lekker hollandsch, kon amper een applausje vanaf soms.
Volgens mij is die al een tijdje ter ziele, de strip stond altijd in de nieuwe revuquote:Op zondag 8 december 2013 16:19 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Nostalgie!Bestaat Joop Klepzeiker nog steeds eigenlijk??
Ik had de kerstboom destijds in Weeze ook eerder staan dan de meubelsquote:Op zondag 8 december 2013 19:26 schreef Barcaconia het volgende:
Ik zit er ook over te denken om de kerstboom te zetten, maar ik heb nog geen meubels in de huiskamer staan en alleen een boom is ook zo kaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |