Ja. Dat ook bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:20 schreef Tourniquet het volgende: [..] Tja, maar dan zul je net zien dat je op de bodem verkoopt.
![]()
Dan zul je misschien je tactiek contra moeten toepassen, want dan doe je iets verkeerdquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Tja, maar dan zul je net zien dat je op de bodem verkoopt.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:22 schreef Taciho het volgende:
FBI verkoopt hun 144k bitcoins die ze van Silk Road hadden ingenomen
https://blockchain.info/a(...)vyi1okTjJJusN455paPHquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:22 schreef Taciho het volgende:
FBI verkoopt hun 144k bitcoins die ze van Silk Road hadden ingenomen
Gewoon holden en buy the dip.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:22 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Dan zul je misschien je tactiek contra moeten toepassen, want dan doe je iets verkeerd
We weten dat 't goedkomt, we willen alleen laag in kunnen kopenquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:25 schreef Jandirk het volgende:
Komt wel weer goed dit. Allemaal paniek. Dagelijks is er nieuws van instanties en bedrijven die btc als betaalmiddel gaan gebruiken. Dat die de chinese bank de bitcoin heeft doen dalen zorgt nu voor een dip, maar de bitcoin groeit gewoon net als voordat de chinezen ze ontdekten.
Baidu, een van de grootste bedrijven op aarde, heeft Bitcoins juist laten vallen vandaagquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:25 schreef Jandirk het volgende:
Komt wel weer goed dit. Allemaal paniek. Dagelijks is er nieuws van instanties en bedrijven die btc als betaalmiddel gaan gebruiken. Dat die de chinese bank de bitcoin heeft doen dalen zorgt nu voor een dip, maar de bitcoin groeit gewoon net als voordat de chinezen ze ontdekten.
Ja maar als ja vast zit, kun je in de dip niet kopen. Dit probeer ik dus te vertellen...........quote:
http://bitcoinwisdom.com/markets/btce/ltcusdquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:26 schreef Tourniquet het volgende:
Is er überhaupt nog ergens een actuele koers te zien, volgens mij is alles aan het laggen.
Morgen persbericht: Baidu accepteert LTC.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:26 schreef strbo het volgende:
[..]
Baidu, een van de grootste bedrijven op aarde, heeft Bitcoins juist laten vallen vandaag
ik lag me rotquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:26 schreef Tourniquet het volgende:
Is er überhaupt nog ergens een actuele koers te zien, volgens mij is alles aan het laggen.
Jij hebt 75.000 klaarliggen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:27 schreef Robuustheid het volgende:
Ik denk dat-ie morgen nog wel daalt.
Rond 750 koop ik 100 btc in.
Nu instappen met zoveel geldquote:
Er zullen inderdaad ook bedrijven zijn die er uit stappen, ik geloof gewoon dat het blijft groeien. Af en toe een dikke dip als er een instantie bank of overheid zich negatief uit laat.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:26 schreef strbo het volgende:
[..]
Baidu, een van de grootste bedrijven op aarde, heeft Bitcoins juist laten vallen vandaag
BTC bedoel ik, en Bitcoinwisdom vertrouw ik momenteel niet hoor, gebeuren rare dingen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:26 schreef Rakker70 het volgende:
[..]
http://bitcoinwisdom.com/markets/btce/ltcusd
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:28 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Er zullen inderdaad ook bedrijven zijn die er uit stappen, ik geloof gewoon dat het blijft groeien. Af en toe een dikke dip als er een instantie bank of overheid zich negatief uit laat.
Je moet dan wel over balls of steel beschikken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:28 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Bijna gegarandeerd dat je woensdag/donderdag dikke winst hebt... Of alles moet klappen..
Of het blijft langzaam dalen, het is vrijdag en meestal verwachten we een daling zaterdag/zondag. Sowieso is het nu hard gedaald itt tot de afgelopen periode, niet iedereen denkt rationeel na en mensen die nu op 100> BTC zitten krijgen zweethandjes. Niet iedereen gaat met de menigte mee maar er zijn er genoeg die eieren voor hun geld kiezen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:28 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Bijna gegarandeerd dat je woensdag/donderdag dikke winst hebt... Of alles moet klappen..
Wacht maar tot de china wakker word. Als ze deze prijs zien worden ze helemaal leip.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:30 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Je moet dan wel over balls of steel beschikken.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:31 schreef BDIL het volgende:
[..]
Of het blijft langzaam dalen, het is vrijdag en meestal verwachten we een daling zaterdag/zondag. Sowieso is het nu hard gedaald itt tot de afgelopen periode, niet iedereen denkt rationeel na en mensen die nu op 100> BTC zitten krijgen zweethandjes. Niet iedereen gaat met de menigte mee maar er zijn er genoeg die eieren voor hun geld kiezen.
Als je voor laten we zeggen $850 (pak het nog ruim, zal lager komen dit weekend) instapt, denken jullie dan echt dat je woensdag/donderdag verlies staat? Lijkt me bijna onmogelijk tenzij alles instort.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:30 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Je moet dan wel over balls of steel beschikken.
Die Chinezen doen de hele dag niets anders dan wakker wordenquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:31 schreef Jandirk het volgende:
[..]
Wacht maar tot de china wakker word. Als ze deze prijs zien worden ze helemaal leip.
Ik ben ingestapt toen BTC $1200 waard was. Dit is wel een goed moment om in te stappen, maar niet met $75K.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:32 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Als je voor laten we zeggen $850 (pak het nog ruim, zal lager komen dit weekend) instapt, denken jullie dan echt dat je woensdag/donderdag verlies staat? Lijkt me bijna onmogelijk tenzij alles instort.
Wat is een beter moment om in te stappen dan volgens jullie?
Inderdaad, als Gox nog steeds vrijwel alleen was geweest had dit gefaal daar April 2.0 gemaakt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:34 schreef Stokkie_ het volgende:
We mogen blij zijn dat er nu meerdere grote exchanges zijn anders had de gox de hele markt onderuit getrokken
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:34 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Ik ben ingestapt toen BTC $1200 waard was. Dit is wel een goed moment om in te stappen, maar niet met $75K.
Nou en, dan wacht je toch weer evenquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:35 schreef QuadrupleU het volgende:
Wtf dit is niet te volgen, blij dat ik niet ingestapt ben want maakte morgen toch weer verlies erover
Zegt je glazen bol dat?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Slecht moment om in te stappen, koers gaat weer naar beneden
Haha, lulquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:38 schreef Lollertrolle het volgende:
Zie iedereen hier nu huilen toen ze geen LTC kochten op 30,55
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:38 schreef Lollertrolle het volgende:
Zie iedereen hier nu huilen toen ze geen LTC kochten op 30,55
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:41 schreef NeeOfTochJA het volgende:
knalt weer richting 1000. belachelijk
Thnx for the infoquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:41 schreef Lollertrolle het volgende:
Ik ga nu poepen, zie straks wel wat t geworden is.
Gox is stukquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:42 schreef Robuustheid het volgende:
BTC-E trekt harder de kar voorruit dan Mt.Gox en Bitstamp.
Mooiquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:41 schreef NeeOfTochJA het volgende:
knalt weer richting 1000. belachelijk
JAJA.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:38 schreef Charismatisch het volgende:
Voorspelling: BTC gaat stijgen, sell order ingesteld @ ¤721.
1) Bought 0.12755457 BTC by price 706 EUR (total 90.05352642 EUR -0.2%)quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:43 schreef Charismatisch het volgende:
JAJA.
Your order #78991891 (sell 0.12515117 BTC @ 721) filled completely.
Holy fuck. Rich bastard.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:42 schreef Scorpie het volgende:
10.5 BTC op 888 gekocht, hoop ze op 950 te verkopen
En weer upquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:47 schreef Scorpie het volgende:
Zo toch maar even dat tientje verlies genomen, koop straks wel weer in.
tis toch altijd feestquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:51 schreef strbo het volgende:
De feeststemming is ook voorbij merk ik.
nog meer mensen zoquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:52 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik sta echt in dubio, weer instappen of wachten.
Ik zit dwdd univserity te kijken, kneiter interessant. Want je bezighouden met iets anders dan coins is af en toe ook wel goed..quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:51 schreef strbo het volgende:
De feeststemming is ook voorbij merk ik.
Ik wacht. Kan nog lager.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:52 schreef Revolution-NL het volgende:
Belachelijk dat mensen nog zaken doen met zo'n incompetente exchange. En het is ook niet alsof het de eerste keer is ofzo..quote:
Leugens, jij bent er gewoon een van 'hen'quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:53 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik zit dwdd univserity te kijken, kneiter interessant. Want je bezighouden met iets anders dan coins is af en toe ook wel goed..
Ze wordt een beetje sjaggie, het enige dat ze de hele week heeft moeten doen, was BTC-koersen voorspellen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:52 schreef Revolution-NL het volgende:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Leugens, jij bent er gewoon een van 'hen'
Ja en neequote:Op vrijdag 6 december 2013 21:05 schreef richolio het volgende:
Als een bitcoin omvalt in het bos, maar er is niemand om het te horen, maakt het dan geluid
NSA hoort alles.quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:05 schreef richolio het volgende:
Als een bitcoin omvalt in het bos, maar er is niemand om het te horen, maakt het dan geluid
That's the spirit!quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:07 schreef richolio het volgende:
The Company ook. NSA can't intimideer mij
Waarom deed je datquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:06 schreef TimKuik het volgende:
yay, ik had mijn 0.5 BTC daarnet op het laagste punt verkocht (__!) maar heb hem nu weer terug kunnen kopen met 0.001 BTC winst
The company, waarvan is dat ookalweer?quote:Op vrijdag 6 december 2013 21:07 schreef richolio het volgende:
[..]
The Company ook. NSA can't intimideer mij
Prison Breakquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:08 schreef TimKuik het volgende:
[..]
The company, waarvan is dat ookalweer?
Prison breakquote:Op vrijdag 6 december 2013 21:08 schreef TimKuik het volgende:
[..]
The company, waarvan is dat ookalweer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |