lijkt er anders niet opquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:19 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ja nog steeds, ik draai dual screen
Tja, maar dan zul je net zien dat je op de bodem verkoopt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:17 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Een fout die ik ook heb gemaakt. Besef wel dat als je het nu/zo verkoopt met verlies (maar nog wel dat de prijs kan dalen) dat je dezelfde coins later terug kunt kopen voor minder. Dan kan je wel een week wachten op het oude niveau, maar dat geld heb je dan al dubbel en dwars terug verdient.
ik kijk op btc-equote:Op vrijdag 6 december 2013 20:20 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik zie em anders nu droppen van 870 naar 840
Gox is stuk, herhaalt steeds dezelfde orderquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:20 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Ik zie em anders nu droppen van 870 naar 840
Dat is waar. Maar het fluctueert allemaal zo erg. Deze dip was ik niet voor.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:17 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Een fout die ik ook heb gemaakt. Besef wel dat als je het nu/zo verkoopt met verlies (maar nog wel dat de prijs kan dalen) dat je dezelfde coins later terug kunt kopen voor minder. Dan kan je wel een week wachten op het oude niveau, maar dat geld heb je dan al dubbel en dwars terug verdient.
whutquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:21 schreef Stokkie_ het volgende:
[..]
Gox is stuk, herhaalt steeds dezelfde order
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |