Dat zit ik niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Waarom? Zolang je in fiat zit niks aan het handje.
gaat met de seconde bijna een dollar af bij goxquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
Is het een bug/hack bij MtGox? Zoiets is eerder gebeurd?
Ik wacht op jouquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Als je ballen van staal hebt wel ja.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
Is het een bug/hack bij MtGox? Zoiets is eerder gebeurd?
Welk nieuws?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:16 schreef BDIL het volgende:
BTC zakt nog niet helemaal in omdat gasten die hun Buy orders net laag hadden nu alle BTC opkopen wacht maar tot het nieuws inslaat
Ja eh.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat zit ik niet.
Ik hold. En had op het hoogtepunt nog extra gekocht. Bij een all-time high.
Ik had beter moeten weten. Ach ja, ik ga ook niet panic sellen. Een goed bericht in de media en het zit zo weer op oud niveau bijvoorbeeld. Of nieuw beleid van de FED.
Een fout die ik ook heb gemaakt. Besef wel dat als je het nu/zo verkoopt met verlies (maar nog wel dat de prijs kan dalen) dat je dezelfde coins later terug kunt kopen voor minder. Dan kan je wel een week wachten op het oude niveau, maar dat geld heb je dan al dubbel en dwars terug verdient.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:15 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat zit ik niet.
Ik hold. En had op het hoogtepunt nog extra gekocht. Bij een all-time high.
Ik had beter moeten weten. Ach ja, ik ga ook niet panic sellen. Een goed bericht in de media en het zit zo weer op oud niveau bijvoorbeeld. Of nieuw beleid van de FED.
Het is blijkbaar eerder gebeurd dat er een gigantische hoeveelheid niet bestaande btc verkocht werden waarna alles werd teruggedraaid?quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:16 schreef Sylv3se het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Komt hierdoor, neemt veel tijd in om te verwerken
Dat BTC nu wordt gedumpd door mensen die door deze shit in paniek raken, niemand die dit nu volgt zal een buy order zetten ( heel laag misschien ) omdat iedereen paniekerig afwacht.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:18 schreef brombeer_ het volgende:
Er moet weer een rode kaars bijkomen vind ik
Bij gox al weer 30 dollar omhoogquote:Op vrijdag 6 december 2013 20:17 schreef Maxbet het volgende:
Ik dacht dat we ondertussen toch wel een beetje onafhankelijker waren van Gox
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |