Als. Dit is zo ongeveer het slechtste moment (vlak voor 't weekend) om een crash te hebben.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:49 schreef firecow het volgende:
Ga denk ik voor NMC zodadelijk... Zal ook wel weer snel richting de 9 gaan als heel het circus bijtrekt.
Gloeiende, rejectedquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:49 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Net nog 200..
Hoe zijn je transacties gegaan?
Er zijn geen Chinezen meer wakkerquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:50 schreef brombeer_ het volgende:
Vaag dat BTCChina nog wel boven de 900 zit
Dat wil ik wel, maar dan moet ik ze wel weer in mijn wallet hebben, wat nog niet het geval isquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:52 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Volgende week helft verkopen @1000 en de andere helft houden
Komt goed.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:52 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Dat wil ik wel, maar dan moet ik ze wel weer in mijn wallet hebben, wat nog niet het geval is
Waarom is dat? Later trekt het toch weer bij?quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:50 schreef strbo het volgende:
[..]
Als. Dit is zo ongeveer het slechtste moment (vlak voor 't weekend) om een crash te hebben.
Ff je wallet synchroniserenquote:Op vrijdag 6 december 2013 19:52 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
Dat wil ik wel, maar dan moet ik ze wel weer in mijn wallet hebben, wat nog niet het geval is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |