quote:DE SAMENVATTING VAN WAT ERTOE DOET
Even de samenvatting: Nederland speelt op het WK 2014 tegen Spanje, Chili en Australië. Het gevreesde verre, verre reizen door het grote Brazilië ontloopt het elftal van Van Gaal.
Voor in de agenda:
Nederland - Spanje, 13 juni om 21:00 uur (onze tijd) in Salvador
Nederland - Australië, 18 juni om 18:00 uur (onze tijd) in Porto Alegre
Nederland - Chili, 23 juni om 18:00 uur (onze tijd) in São Paulo
Gewoon 2/3 weken vrij vragen. Hele dag bier drinken en soms wat voetbal kijken. Mooiste weken van t jaar.quote:
Ideaal voor de tv-kijker in Europa. Niet voor de voetballer die op het heetst van de dag moet spelen.quote:
Valt best mee. Gezien het klimaat konden we het nog slechter treffen en qua reizen valt het ook allemaal nog reuze mee. Ofwel, prima loting ook nog eens. Geen zoetsappige wedstrijdjes tegen de Honduras, Zwitserland en Ecuador van deze wereld.quote:Op vrijdag 6 december 2013 19:50 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Ideaal voor de tv-kijker in Europa. Niet voor de voetballer die op het heetst van de dag moet spelen.
Maar wat mij betreft mogen de spelers flink zweten en dorst lijden zodat ik op een christelijk tijdstip naar het voetbal kan kijken.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:26 schreef Pencilventer het volgende:
Heerlijk! Tot laat in de nacht voetbal kijken!
Dankje. Heb je weer heel goed geregeldquote:Op vrijdag 6 december 2013 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Alle wijzigingen doorgevoerd bij data die tot nu toe fout zijn
Nee, NL-Spanje is echt om 22:00 uur.quote:Op vrijdag 6 december 2013 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Nederland - Spanje om 21:00 dan maar.
Je snapt 't dus niet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:28 schreef NaturalScience het volgende:
Deze lijst klopt niet helemaal trouwens.
Er zijn een aantal wedstrijden die niet op het hele uur gespeeld worden maar op :40 of :30
Honduras - equador is bijvoorbeeld om 01:40.
Ohja, en Engeland - Italië om 03:00 uur!Leuk voor de Europeanen.
Jaa mooi, is toch zaterdag nacht. Kom ik dronken de stad uitrollen kan ik nog mooi een wedstrijdje voetbal mee pakkenquote:Op zaterdag 7 december 2013 14:28 schreef NaturalScience het volgende:
Deze lijst klopt niet helemaal trouwens.
Er zijn een aantal wedstrijden die niet op het hele uur gespeeld worden maar op :40 of :30
Honduras - equador is bijvoorbeeld om 01:40.
Ohja, en Engeland - Italië om 03:00 uur!Leuk voor de Europeanen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |