DIE BESTE VON GELSENKIRCHENquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
NeeIk word het
Ik ben de beste
quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:26 schreef Pascalus het volgende:
Chili stelt toch niks voor man, wat een dom gelul.
Succes.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik beschik over alle eigenschappen: vriendelijkheid en overzicht.
Die kunnen er echt helemaal niks van!quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:26 schreef Pascalus het volgende:
Chili stelt toch niks voor man, wat een dom gelul.
Wie is Arjan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:28 schreef Syntix het volgende:
GVD WIE BOEIT HET NOU WAT ARJAN ROBBEN VINDT?![]()
![]()
![]()
IEDEREENquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:28 schreef Syntix het volgende:
![]()
![]()
Wie boeit het nou niet wat Arjengod vindt?quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:28 schreef Syntix het volgende:
![]()
![]()
Ja, gekke keus om een van de sterspelers te laten reageren natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:28 schreef Syntix het volgende:
![]()
![]()
Net of Nederland kan winnenquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:29 schreef TAV74 het volgende:
Al die Chili kenners hier ineens![]()
Denk dat alle Z-Amerikaanse ploegen erg lastig zijn dit WK, Chili zeker ook. Maar dat soort landen moet je toch kunnen verslaan als je iets wilt op een WK. Koppeling aan groep A is imo echt een veel groter probleem, Brazilië in de achtste finales ga je echt niet winnen.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:30 schreef Cavaliers het volgende:
Ik overweeg om een FOK!-abonnement aan te schaffen zodat ik de posts van Syntix nooit meer te hoeven lezen.
Jongens chill de Fok! allemaal even uit. Hoe is Spanje in 2012 het EK begonnen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:28 schreef MCH het volgende:
Jongens chill de Fok! allemaal even uit. Hoe is Spanje in 2010 het WK begonnen?
wat zeiden ze?quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:28 schreef Cavaliers het volgende:
De analyse over ChiliZelden zo gelachen.
Speelden Spanje gewoon wegquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Chili was 4 jaar geleden ook heel goed.
Goed ideequote:Op vrijdag 6 december 2013 18:30 schreef Cavaliers het volgende:
Ik overweeg om een FOK!-abonnement aan te schaffen zodat ik de posts van Syntix nooit meer te hoeven lezen.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Brazilië, Spanje of Duitsland zou wel winnen.
Paraguayquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:31 schreef MCH het volgende:
Komt die hoer met die geile tieten nou uit Chili?
Sterspelers zijn Veltman, Cillessen en Van Persie mss.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, gekke keus om een van de sterspelers te laten reageren natuurlijk.
QFTquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:31 schreef Pascalus het volgende:
Als Robben het winnende doelpunt maakt tegen Spanje neem ik voor altijd een Robben-UI.
ik ookquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:31 schreef Pascalus het volgende:
Als Robben het winnende doelpunt maakt tegen Spanje neem ik voor altijd een Robben-UI.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:31 schreef TLC het volgende:
Zul je net zien dat als Oranje de poule wint dat Brazilie dan tweede wordt![]()
Alsof Brazilië niet eerste wordt tegen Kroatië, Mexico en Kameroenquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:31 schreef TLC het volgende:
Zul je net zien dat als Oranje de poule wint dat Brazilie dan tweede wordt![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:31 schreef MCH het volgende:
Komt die hoer met die geile tieten nou uit Chili?
OK misschien voordat ie zn huis in Geuzenveld kocht... Maar toen speelde hij al bijna bij HSV ... Wel elke keer als ie overkwam uit Duitsland een dikke vette andere auto onder zn kont...quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:29 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
WelOp osdorpplein in de flat naast de mac
door algerije zeker?quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En toch gaan ze er de eerste ronde uit
Kroatie wordt eerste, duh.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof Brazilië niet eerste wordt tegen Kroatië, Mexico en Kameroen
Klaassen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:31 schreef j0rdiiii het volgende:
De nieuwe Bergkamp is ideaal tegen deze tegenstanders, die zou ik sowieso meenemen.
Simpele poule inderdaad. Veel saaie poules.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Enoh sloopt Brazilië hoor.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
WRAAK verdommequote:Op vrijdag 6 december 2013 18:33 schreef Tranquilize het volgende:
Spanje - Nederland beste wedstrijd van de groepsfase
herhaling van de finale van 2010quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:33 schreef Tranquilize het volgende:
Spanje - Nederland beste wedstrijd van de groepsfase
ik snap dat lucky niet van Belgie, want Duitsland en Portugal zijn altijd sterkerquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En toch gaan ze er de eerste ronde uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |