DIE BESTE VON GELSENKIRCHENquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
NeeIk word het
Ik ben de beste
quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:26 schreef Pascalus het volgende:
Chili stelt toch niks voor man, wat een dom gelul.
Succes.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik beschik over alle eigenschappen: vriendelijkheid en overzicht.
Die kunnen er echt helemaal niks van!quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:26 schreef Pascalus het volgende:
Chili stelt toch niks voor man, wat een dom gelul.
Wie is Arjan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:28 schreef Syntix het volgende:
GVD WIE BOEIT HET NOU WAT ARJAN ROBBEN VINDT?![]()
![]()
![]()
IEDEREENquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:28 schreef Syntix het volgende:
![]()
![]()
Wie boeit het nou niet wat Arjengod vindt?quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:28 schreef Syntix het volgende:
![]()
![]()
Ja, gekke keus om een van de sterspelers te laten reageren natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:28 schreef Syntix het volgende:
![]()
![]()
Net of Nederland kan winnenquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:29 schreef TAV74 het volgende:
Al die Chili kenners hier ineens![]()
Denk dat alle Z-Amerikaanse ploegen erg lastig zijn dit WK, Chili zeker ook. Maar dat soort landen moet je toch kunnen verslaan als je iets wilt op een WK. Koppeling aan groep A is imo echt een veel groter probleem, Brazilië in de achtste finales ga je echt niet winnen.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:30 schreef Cavaliers het volgende:
Ik overweeg om een FOK!-abonnement aan te schaffen zodat ik de posts van Syntix nooit meer te hoeven lezen.
Jongens chill de Fok! allemaal even uit. Hoe is Spanje in 2012 het EK begonnen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:28 schreef MCH het volgende:
Jongens chill de Fok! allemaal even uit. Hoe is Spanje in 2010 het WK begonnen?
wat zeiden ze?quote:Op vrijdag 6 december 2013 18:28 schreef Cavaliers het volgende:
De analyse over ChiliZelden zo gelachen.
Speelden Spanje gewoon wegquote:Op vrijdag 6 december 2013 18:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Chili was 4 jaar geleden ook heel goed.
Goed ideequote:Op vrijdag 6 december 2013 18:30 schreef Cavaliers het volgende:
Ik overweeg om een FOK!-abonnement aan te schaffen zodat ik de posts van Syntix nooit meer te hoeven lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |