ze zaten achter 9/11quote:Op vrijdag 6 december 2013 22:50 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Waarom die haat tegen mijn volk?
aggossiieeeequote:Op zaterdag 7 december 2013 11:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wij hebben ook een kerstboom
op het raam weliswaar
een getekende
dat broertje van mij
quote:Op zaterdag 7 december 2013 11:49 schreef Cosmo. het volgende:
ik hou van je broertje, mag ik jullie adopteren?
Wil je als kerstman verkleed op bezoek komen? Hij gelooft in de kerstmannnn.quote:
gelukkig ben ik wel netjes, dus dat komt goedquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
ik zou dat niet doen hoor die furdinand ruimt nooit op en daar stap je dan op zo'n legosteentje
Uh, oke.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:39 schreef Furdinand het volgende:
Ik had van die treinrails met rijdende treintje en daar maakte ik vaak achtbanen van. of hele stoere treinen die dan door een muur heen rijden omdat ze zo stoer zijn.en ik had ook bionicles die waren ook cool. en ik had harry potter lego met hagrids huis en daar maakte dan stop motion filmpjes van
coolquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:39 schreef Furdinand het volgende:
Ik had van die treinrails met rijdende treintje en daar maakte ik vaak achtbanen van. of hele stoere treinen die dan door een muur heen rijden omdat ze zo stoer zijn.en ik had ook bionicles die waren ook cool. en ik had harry potter lego met hagrids huis en daar maakte dan stop motion filmpjes van
haterquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |