Uh, oke.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:39 schreef Furdinand het volgende:
Ik had van die treinrails met rijdende treintje en daar maakte ik vaak achtbanen van. of hele stoere treinen die dan door een muur heen rijden omdat ze zo stoer zijn.en ik had ook bionicles die waren ook cool. en ik had harry potter lego met hagrids huis en daar maakte dan stop motion filmpjes van
coolquote:Op zaterdag 7 december 2013 12:39 schreef Furdinand het volgende:
Ik had van die treinrails met rijdende treintje en daar maakte ik vaak achtbanen van. of hele stoere treinen die dan door een muur heen rijden omdat ze zo stoer zijn.en ik had ook bionicles die waren ook cool. en ik had harry potter lego met hagrids huis en daar maakte dan stop motion filmpjes van
haterquote:
Knap dat ze dat nu al wetenquote:Zaterdag 7 december 2013 12:17 - Foto: Martin Damen 6 reacties
De drankhandel Gall & Gall aan het Hugo de Grootplein is vanavond overvallen.
Ik word er scheel van maar wel mooooiiiiiii.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
vet mooi dan winnen se deze bokaal als ze winnen
quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:24 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik word er scheel van maar wel mooooiiiiiii.
Moet ik met de plantenspuit op je schieten ofsow viese poess.quote:
Ik ben McNulty en jij bent Cosmo.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
Moet ik met de plantenspuit op je schieten ofsow viese poess.
En ja ik ben ook verward.quote:
Ik gebruik Dove die is de lekkerste. Jij?quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik heb al gedoucht vanmorgen dus nee bedankt.
[..]
En ja ik ben ook verward.
Alweer?quote:
Wat een onbeleefde vraag zeg. Dat hou ik liever privé.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:50 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik gebruik Dove die is de lekkerste. Jij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |