Daar heb ik ze gevondenquote:Op vrijdag 20 december 2013 13:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Elk filiaal verschillend. Hier liggen ze bij de verfspullen
Zit er nog wel iets van olijf in dan?quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:54 schreef kvd het volgende:
Volgens mij zijn de olijfshampoo en -conditioner terug (andere verpakking?)....Heb ze net gekocht, ga het morgen even uitproberen
[ afbeelding ]
Ik denk het niet, ik ben gefopt door het plaatje, het lijkt nogal op een olijf....maar dat is het dus niet hahaha...quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:10 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Zit er nog wel iets van olijf in dan?
Haha! Als het maar werktquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:15 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik denk het niet, ik ben gefopt door het plaatje, het lijkt nogal op een olijf....maar dat is het dus niet hahaha...
Dat weet ik morgen (of eigenlijk pas na een paar dagen, dan merk ik echt de invloed van een shampoo)quote:
Dat is geen olijf maar argan. Arganolie is niet hetzelfde als olijfolie.quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:54 schreef kvd het volgende:
Volgens mij zijn de olijfshampoo en -conditioner terug (andere verpakking?)....Heb ze net gekocht, ga het morgen even uitproberen
[ afbeelding ]
ik was er inmiddels achterquote:Op vrijdag 20 december 2013 18:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is geen olijf maar argan. Arganolie is niet hetzelfde als olijfolie.
Argan is fijn.![]()
Ik heb pure arganolie als nagelolie, werkt als de tierelier.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:12 schreef kvd het volgende:
[..]
ik was er inmiddels achter![]()
Vond het al zo vreemd dat niemand het nog had opgemerkt bij de 100 nieuwe producten aangezien er meerdere mensen aangaven de olijfshampoo te missen. Nu snap ik waarom
En ik heb nu al zin het uit te proberen, het rook in ieder geval heerlijk...
Als ik zo eens op google kijk, zal het wel niet veel voorstellen als ik de prijs van action vergelijk met die in andere winkelsquote:Op vrijdag 20 december 2013 19:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik heb pure arganolie als nagelolie, werkt als de tierelier.
Pics!quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:01 schreef Mirjam het volgende:
Had wat glazen nodig, prachtige sapglazen, 4 voor 1,25, da's toch ook geen geld gewoon.
Dat hoeft geen geld te zijn. Bij mij gaan de lidl-glazen helaas erg snel stuk (de gewone glazen, vriend maakt ze graag stuk). Ik bleef ze maar bijkopen. De budgetglazen van de blokker houden het hier veel langer vol (voor bijna dezelfde prijs)quote:Op vrijdag 20 december 2013 17:01 schreef Mirjam het volgende:
Had wat glazen nodig, prachtige sapglazen, 4 voor 1,25, da's toch ook geen geld gewoon.
en hij doet t nietquote:
Ze hadden ook al een argan shampoo van hegron, die was/is fijn voor krullenkoppen!quote:Op vrijdag 20 december 2013 18:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat is geen olijf maar argan. Arganolie is niet hetzelfde als olijfolie.
Argan is fijn.![]()
Mijn ervaring ook, maar deze zien er redelijk solide uit, niet van die dunne fliebertjesquote:Op vrijdag 20 december 2013 20:31 schreef kvd het volgende:
[..]
Dat hoeft geen geld te zijn. Bij mij gaan de lidl-glazen helaas erg snel stuk (de gewone glazen, vriend maakt ze graag stuk). Ik bleef ze maar bijkopen. De budgetglazen van de blokker houden het hier veel langer vol (voor bijna dezelfde prijs)
De caviar ken ik niet, maar de nagellak is normaal best okay van de Action.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:50 schreef PureEvil het volgende:
is dit wat? of beter niet kopen?
[ afbeelding ]
Ok tnx, ga ik van de week eens ff neuzen bij de action...Is een kerstkadootje, en ik heb geen verstand van nagellakquote:Op vrijdag 20 december 2013 21:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
De caviar ken ik niet, maar de nagellak is normaal best okay van de Action.
Valt soms reuze mee.quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:48 schreef kvd het volgende:
[..]
Als ik zo eens op google kijk, zal het wel niet veel voorstellen als ik de prijs van action vergelijk met die in andere winkels
Als ik weer eens nodig heb ga ik even kijken, momenteel heb ik nog een paar flessen shampoo staan die ik eerst maar eens op moet maken, bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 20 december 2013 20:45 schreef moussy het volgende:
[..]
Ze hadden ook al een argan shampoo van hegron, die was/is fijn voor krullenkoppen!
Hoe hoog staat het op de ingrediëntenlijst?quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:48 schreef kvd het volgende:
[..]
Als ik zo eens op google kijk, zal het wel niet veel voorstellen als ik de prijs van action vergelijk met die in andere winkels
Ligt hier bij de lampjes....quote:Op vrijdag 20 december 2013 13:02 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, dat wilde ik zeggen. Volgens mij zag ik ze bij het speelgoed. Maar ook wel bij de tuinspullen enzo.
Als ik het me goed kan herinneren laagquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:43 schreef Louboutin het volgende:
[..]
Hoe hoog staat het op de ingrediëntenlijst?
Hij is wel heerlijk....even kijken of dat zo blijft, dan heb ik er weer een lekkere afwisselshampoo bijquote:
Ik zou ze persoonlijk wel even overpakken in een leuke verpakking. Want die doosjes zijn altijd kapot en zien er zo stom uit.quote:Op vrijdag 20 december 2013 22:00 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ok tnx, ga ik van de week eens ff neuzen bij de action...Is een kerstkadootje, en ik heb geen verstand van nagellak![]()
Ik koop gewoon geen kapotte doosjesquote:Op zaterdag 21 december 2013 14:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou ze persoonlijk wel even overpakken in een leuke verpakking. Want die doosjes zijn altijd kapot en zien er zo stom uit.
Hier is ie al weer uit de schappenquote:Op zaterdag 21 december 2013 13:36 schreef trovey het volgende:
[..]
Als ik weer eens nodig heb ga ik even kijken, momenteel heb ik nog een paar flessen shampoo staan die ik eerst maar eens op moet maken, bedankt voor de tip.
Daarom is mijn olijf arganshampoo en -conditioner er nuquote:Op zaterdag 21 december 2013 18:50 schreef moussy het volgende:
[..]
Hier is ie al weer uit de schappenook geen föhn gevonden trouwens
de vorige argan shampoo was een hele anderequote:Op zaterdag 21 december 2013 19:28 schreef kvd het volgende:
[..]
Daarom is mijn olijf arganshampoo en -conditioner er nu
deze is beterquote:Op zaterdag 21 december 2013 19:41 schreef moussy het volgende:
[..]
de vorige argan shampoo was een hele andere
Hier ook laatst gekocht, bevallen zo goed dat ik er nog wel wat bij ga kopenquote:Op vrijdag 20 december 2013 17:01 schreef Mirjam het volgende:
Wel zo'n set stekkers van Flamingo om je Nederlandse producten in het buitenland te gebruiken (dus je Nederlandse telefoonoplader in Engeland gebruiken) maar niet andersom om bijvoorbeeld in Engeland een apparaat te kopen en die 3-punt-stekker om te vormen naar een Nederlandse stekker.quote:Op maandag 23 december 2013 13:59 schreef wasmachine01 het volgende:
Verkopen ze wereldstekkers bij de Action?
Ik bedoelde inderdaad om mijn Nederlandse apparaten in het buitenland te gebruiken! Ik ga even kijken.quote:Op maandag 23 december 2013 14:14 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Wel zo'n set stekkers van Flamingo om je Nederlandse producten in het buitenland te gebruiken (dus je Nederlandse telefoonoplader in Engeland gebruiken) maar niet andersom om bijvoorbeeld in Engeland een apparaat te kopen en die 3-punt-stekker om te vormen naar een Nederlandse stekker.
Ben je niet in de war met de Big Bazar?quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:00 schreef Pisces29 het volgende:
Bak met Rimmel en Maybelline spulletjes geplunderd, tig nagellakjes en lippenstiften voor weinig rijker
Ik denk het welquote:Op maandag 23 december 2013 14:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met de Big Bazar?
Daar kom ik nooit. Nee dus.quote:Op maandag 23 december 2013 14:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Ben je niet in de war met de Big Bazar?
Ik heb 9 stuks gekocht.quote:Op maandag 23 december 2013 15:07 schreef Mirjam het volgende:
[..]
He maar ze hebben nooit Rimmel en Maybelline bij de Action
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op maandag 23 december 2013 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
In een spoiler wegens grote foto's, maar ik heb o.a deze:Die voorste heb ik van de week ook meegenomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 december 2013 15:16 schreef Pisces29 het volgende:
In een spoiler wegens grote foto's, maar ik heb o.a deze:oeh nice, dank je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het zijn ook dezelfde dozenquote:Op maandag 23 december 2013 15:04 schreef eleganza het volgende:
Heb vorige week wel allerlei rimmel/maybelline bij de Action zien liggen, was net zo ongesorteerd als bij de big bazar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Je hebt gelijkquote:
datquote:Op maandag 23 december 2013 19:47 schreef lady-wrb het volgende:
die moussebende heb ik gebruikt.doei haar
hallo touw
quote:Op maandag 23 december 2013 19:33 schreef Amarantha het volgende:
Vandaag ook weer mijn ronde voor de komende 4 weken gemaakt. Thuisgekomen met:
- Drie paar neonsokken
- Kokos gezichtsdoekjes
- Tandenborstels
- Zwarte dunne legging
- En deze fleurige muts:Oooooohoohooo die muts! DIe moet ik hebben!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik kom pas op zn vroegst in 't nieuwe jaar weer bij de action.
![]()
First world problems dit
Koekje d'r bij?
0,99 centquote:Op maandag 23 december 2013 20:52 schreef eleganza het volgende:
[..]
Oooooohoohooo die muts! DIe moet ik hebben!Maar ik kom pas op zn vroegst in 't nieuwe jaar weer bij de action.
![]()
First world problems dit
Mmm., de vorige keer niets van gemerkt.quote:Op maandag 23 december 2013 19:47 schreef lady-wrb het volgende:
die moussebende heb ik gebruikt.doei haar
hallo touw
heb je n foto van Uilen oorbellen?quote:Op vrijdag 20 december 2013 19:03 schreef trovey het volgende:
Vanmiddag even langs geweest... wat snoep meegenomen (had de snoepjes uit het kerstpakket van broer opgegeten dus even vervangen![]()
![]()
). sausje voor het gourmetten, luchtje van Sex and the city en een plexiglashouder voor wattenstaafjes (0,99), gelukkig had ik niet het exemplaar van de Blokker gekocht want nu heb ik er eentje voor zeker de helft van de prijs dan die van Blokker.
Eens kijken of ik deze niet elke 3 dagen uit de handen laat vallen zodat ik weer een berg wattenstaafje van de grond af kan plukken.![]()
Vorige week nog uilenoorbellen en een bijpassende hanger gekocht, waren 1,49
ver verpakking en doen het goed....iedereen vraagt waar ik ze vandaan heb want ze willen ze ook hebben.
ik heb extreem droog haar, dus wie weet dat het daar aan ligt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 02:06 schreef trovey het volgende:
[..]
Mmm., de vorige keer niets van gemerkt.Weet je zeker dat je de inwerkingsduur goed hebt gelezen?
Misschien heb ik sterker haar.![]()
Zou best kunnen, mijn haar is extreem dik en veel en altijd vet geweest (al is het natuurlijk wat droger geworden door het verven). Ik denk dat als je al droog haar had het dan net iets te veel kan zijn, net als je bijvoorbeeld dun en/of fijn haar hebt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 11:15 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik heb extreem droog haar, dus wie weet dat het daar aan ligt.
Ik zal vanmiddag even een foto maken van alle soorten die ik heb, moet zo even weg.quote:Op dinsdag 24 december 2013 09:54 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heb je n foto van Uilen oorbellen?
Heb ik net met alle moeite de foto's gemaakt.quote:Op dinsdag 24 december 2013 13:50 schreef Memento-Mori het volgende:
Niet meer nodig gevonden bij action
Om je moeite te belonen....show us!quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Heb ik net met alle moeite de foto's gemaakt.![]()
![]()
Iemand nog interesse in de hele serie uilen?
quote:Op dinsdag 24 december 2013 19:45 schreef trovey het volgende:
[..]
![]()
Ja ik! (serieusquote:Op dinsdag 24 december 2013 19:45 schreef trovey het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |