Hier eigenlijk ook, soms moet je wat schipperen als ze bezig zijn met bijvullen (ik kom op de gekste tijden daarquote:Op zondag 8 december 2013 00:40 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben dan misschien vreselijk verpest, maar mijn action in hartje zaandam is eigenlijk altijd netjes.
er zijn wel eens schappen leeg en je komt wel eens een enkel item elders in de winkel tegen, maar het is er absoluut niet vies, het is er ruim en het personeel is altijd vriendelijk en vrolijk.
Hahahahaha ik krijg nu echt de neiging om een foto van mijn telefoon hier neer te zetten van een smerig speelgoedpak op de Laakweg waar allemaal Turken staan xD En dan bedoel ik niet de nette, intelligente Turken maar diegenen die zich niet aan willen passen en naar iedereen agressie tonenquote:Op zondag 8 december 2013 17:45 schreef soapie het volgende:
[..]
Ik spreek geen Turks, Marokaans of wat dan ook tegen het personeel.![]()
En wol kopen doe ik ook niet, kan ik niks mee!![]()
Heb ruzie met figuren die zo nodig midden in het pad moeten gaan staan kakelen, zodat er niemand meer langs kan!
Haagse markt in het klein daar!
Wat kost het?quote:
Wat houd je tegen.quote:Op zondag 8 december 2013 18:24 schreef mapima het volgende:
[..]
Hahahahaha ik krijg nu echt de neiging om een foto van mijn telefoon hier neer te zetten van een smerig speelgoedpak op de Laakweg waar allemaal Turken staan xD En dan bedoel ik niet de nette, intelligente Turken maar diegenen die zich niet aan willen passen en naar iedereen agressie tonen
Ik heb niet zo zin in klachten wegens smaad. OF naja eig is dit geen smaad dit is gewoon een foto tonen van een winkel die niet op orde is.quote:
Wat is het nut?quote:
Tof totdat een lampje kapot gaat. De eerste zal niet opvallen maar degene daarna. En deze monteer je eigenlijk via de plakstrip maar ik zou hem plaatsen zodat je hem later kunt vervangenquote:
blokker, xenosquote:Op maandag 9 december 2013 14:41 schreef cb2013 het volgende:
Ongeveer 3 maanden geleden hadden ze van die limonadekannen in verschillende kleuren voor een goedkope prijs. Ik baal nu dat ik ze niet heb gehaald. Weet iemand waar ik goedkope limonadekannen kan halen.
quote:Op maandag 9 december 2013 14:53 schreef joppie_saus het volgende:
Kerstballen gekocht bij de Action, zitten er geen haakjes bij. Dingen hangen nu met tie-raps in de boom
de haakjes liggen ernaastquote:Op maandag 9 december 2013 14:53 schreef joppie_saus het volgende:
Kerstballen gekocht bij de Action, zitten er geen haakjes bij. Dingen hangen nu met tie-raps in de boom
die zitten er NOOIT bijquote:Op maandag 9 december 2013 14:53 schreef joppie_saus het volgende:
Had even niks andersquote:
Hier nietquote:
Weet ik veel, eerste keer dat ik serieus een kerstboom op zetquote:
aaaaahhhhhquote:Op maandag 9 december 2013 15:10 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Had even niks anders
[..]
Hier niet
[..]
Weet ik veel, eerste keer dat ik serieus een kerstboom op zet
die gekleurde waar een koelelement inkan?quote:Op maandag 9 december 2013 14:41 schreef cb2013 het volgende:
Ongeveer 3 maanden geleden hadden ze van die limonadekannen in verschillende kleuren voor een goedkope prijs. Ik baal nu dat ik ze niet heb gehaald. Weet iemand waar ik goedkope limonadekannen kan halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |