abonnement Unibet Coolblue
pi_133984611


Vorige delen: Topicreeks: action

En natuurlijk de weekaanbiedingen!

En de 100 nieuwste artikelen!!

en hier weer verder!

Geurtjes van de Action en waar ze op zouden lijken:

quote:
Indigo Sexplosion = Flowerbomb viktor & rolf
Indigo Just orange = Boss orange
Indigo Stripes & squares = Burberry
Indigo Apl = Be dilicious DKNY
Indigo ET = Thiere mugler Alien
Bijou d'or = J'adore Dior
Forbidden love Lola Color = Lolita lempicka
La fleur = Kenzo flower
Dolce donna light blue = Dolce & Gabanna light blue
Body Language = Jean Paul Gaultier Classique
pi_133987000
ik ben nog nooit in een action geweest :@ mijn vriendin raad het ook af want anders kom ik wss met de halve winkel terug :P
ik heb wel zo'n tafelstofzuigertje van de action, echt een ideaal ding :+
pi_133987025
Vandaag niks gekocht bij de action.
Ik zag de rij bij de kassa toen ik binnenliep (bijna tot achterin de winkel!)
En ik heb rechtsomkeert gemaakt! *)
pi_133995823
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2013 17:35 schreef quirina het volgende:
Vandaag niks gekocht bij de action.
Ik zag de rij bij de kassa toen ik binnenliep (bijna tot achterin de winkel!)
En ik heb rechtsomkeert gemaakt! *)
Dat was de afgelopen dagen ook al zo :{
Maar als ik kijk naar de hoeveelheid Action cadeaus gisteren in de surprises is dat ook wel weer logisch :')
Ik denk dat ik met een klas van 26 kinderen zo'n 10 pakjes gelpennen, ladingen kneedgummen, een aantal globepuntenslijpers en dezelfde etuis voorbij heb zien komen :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_134004150
Hebben ze douchegordijnen bij de Action?
  † In Memoriam † zaterdag 7 december 2013 @ 10:57:06 #6
37843 lady-wrb
kortaf
pi_134011663
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 23:37 schreef larry_flynt het volgende:
Hebben ze douchegordijnen bij de Action?
ik dacht van wel
  † In Memoriam † zaterdag 7 december 2013 @ 10:57:38 #7
37843 lady-wrb
kortaf
pi_134011670
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 20:46 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat was de afgelopen dagen ook al zo :{
Maar als ik kijk naar de hoeveelheid Action cadeaus gisteren in de surprises is dat ook wel weer logisch :')
Ik denk dat ik met een klas van 26 kinderen zo'n 10 pakjes gelpennen, ladingen kneedgummen, een aantal globepuntenslijpers en dezelfde etuis voorbij heb zien komen :')
bij mij was het wel gezellig druk bij de kassa, maar in de winkel zelf was het gewoon rustig
pi_134033873
Ik ga geen foto's in dit topic zetten, maar ik vraag me serieus af wat er mis gaat bij twee filialen in Den Haag: Laak en Turfmarkt

Laak: vieze vloeren, lijkt never gespiegeld te worden, personeel praat buitenlands met elkaar
Turfmarkt: winkelwagens vol met troep uit de winkel, alles ligt door elkaar heen, misschien wel nog rommeliger dan Laak

Nee echt geen foto's, dat overleven jullie niet :') Dat Action rommelig is oké maar deze filialen zijn echt té erg
pi_134034666
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:21 schreef mapima het volgende:
Ik ga geen foto's in dit topic zetten, maar ik vraag me serieus af wat er mis gaat bij twee filialen in Den Haag: Laak en Turfmarkt

Laak: vieze vloeren, lijkt never gespiegeld te worden, personeel praat buitenlands met elkaar
Turfmarkt: winkelwagens vol met troep uit de winkel, alles ligt door elkaar heen, misschien wel nog rommeliger dan Laak

Nee echt geen foto's, dat overleven jullie niet :') Dat Action rommelig is oké maar deze filialen zijn echt té erg
Ik denk dat er in de action ook niet te spiegelen valt eigenlijk, binnen 5 minuten kan je opnieuw beginnen :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_134034722
De Action is één van de weinige winkels waar ik ongegeneerd rondgraaf in vakken en op planken. Ook als deze nog netjes waren. :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_134034730
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:41 schreef rene90 het volgende:

[..]

Ik denk dat er in de action ook niet te spiegelen valt eigenlijk, binnen 5 minuten kan je opnieuw beginnen :')
Dat ook weer niet. Maar als er nooit gespiegeld zou worden zou het écht een bende zijn.

Al kan je kleding en speelgoed net zo goed niet spiegelen, net als de stickers. Elke dag een bende daar. :')
  † In Memoriam † zondag 8 december 2013 @ 00:39:12 #12
37843 lady-wrb
kortaf
pi_134036782
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:21 schreef mapima het volgende:
Ik ga geen foto's in dit topic zetten, maar ik vraag me serieus af wat er mis gaat bij twee filialen in Den Haag: Laak en Turfmarkt

Laak: vieze vloeren, lijkt never gespiegeld te worden, personeel praat buitenlands met elkaar
Turfmarkt: winkelwagens vol met troep uit de winkel, alles ligt door elkaar heen, misschien wel nog rommeliger dan Laak

Nee echt geen foto's, dat overleven jullie niet :') Dat Action rommelig is oké maar deze filialen zijn echt té erg
klinkt als action schiedam. daar moet echt nooit brand uitbreken want je komt er nooit meer uit :N
  † In Memoriam † zondag 8 december 2013 @ 00:40:53 #13
37843 lady-wrb
kortaf
pi_134036820
ik ben dan misschien vreselijk verpest, maar mijn action in hartje zaandam is eigenlijk altijd netjes.
er zijn wel eens schappen leeg en je komt wel eens een enkel item elders in de winkel tegen, maar het is er absoluut niet vies, het is er ruim en het personeel is altijd vriendelijk en vrolijk.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 8 december 2013 @ 08:52:40 #14
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_134041054
Da's hier in Goch ook, altijd netjes (op de dingen na die klanten op andere plekken leggen) ^O^
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † zondag 8 december 2013 @ 09:38:35 #15
37843 lady-wrb
kortaf
pi_134041269
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 08:52 schreef Rewimo het volgende:
Da's hier in Goch ook, altijd netjes (op de dingen na die klanten op andere plekken leggen) ^O^
he rewimo :W lange Zeit nicht gesehen !
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 8 december 2013 @ 09:41:32 #16
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_134041290
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 09:38 schreef lady-wrb het volgende:
he rewimo :W lange Zeit nicht gesehen !
Ik ben er nog steeds hoor, je krijgt de groeten van Ada Avocado :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † zondag 8 december 2013 @ 09:44:57 #17
37843 lady-wrb
kortaf
pi_134041320
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 09:41 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik ben er nog steeds hoor, je krijgt de groeten van Ada Avocado :D
jeetje, leeft die nog steeds? hoe is het mogelijk!
  † In Memoriam † zondag 8 december 2013 @ 09:45:21 #18
37843 lady-wrb
kortaf
pi_134041324
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 09:41 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik ben er nog steeds hoor, je krijgt de groeten van Ada Avocado :D
misschien ben ik er zelf wat weinig de laatste tijd :@
pi_134041335
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2013 23:21 schreef mapima het volgende:
Ik ga geen foto's in dit topic zetten, maar ik vraag me serieus af wat er mis gaat bij twee filialen in Den Haag: Laak en Turfmarkt

Laak: vieze vloeren, lijkt never gespiegeld te worden, personeel praat buitenlands met elkaar
Turfmarkt: winkelwagens vol met troep uit de winkel, alles ligt door elkaar heen, misschien wel nog rommeliger dan Laak

Nee echt geen foto's, dat overleven jullie niet :') Dat Action rommelig is oké maar deze filialen zijn echt té erg
Met de feestdagen is het wel heel erg ja. Maar ik kom graag bij de Laak, omdat je daar boven kan parkeren en de jumbo in dezelfde pand is. Effe boodschappen doen bij de jumbo, wat inslaan bij de action en dan wegtuffen.

Ik vind de action Boogaard rijswijk veel rommeliger.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 8 december 2013 @ 09:47:57 #20
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_134041345
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 09:44 schreef lady-wrb het volgende:
jeetje, leeft die nog steeds? hoe is het mogelijk!
Ja hoor, 's zomers woont ze buiten en 's winters binnen en ze doet het prima :D
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_134041409
Iemand enig idee of ze normaal nog polyesterplamuur hebben? Was gisteren gaan zoeken maar ze hadden het niet.
Die van de action is ¤4 en beter dan die van Albastine van ¤12...
pi_134041661
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2013 09:46 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Met de feestdagen is het wel heel erg ja. Maar ik kom graag bij de Laak, omdat je daar boven kan parkeren en de jumbo in dezelfde pand is. Effe boodschappen doen bij de jumbo, wat inslaan bij de action en dan wegtuffen.

Parkeren is inderdaad makkelijk daar, maar verder vind ik het er ook vreselijk. Altijd een zooi, onbeschoft personeel die inderdaad amper Nederlands kunnen, en mogelijk nog onbeschofter publiek wat er komt, ik heb er al een aantal keer ruzie gehad.....
pi_134042496
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 10:22 schreef soapie het volgende:

[..]

Parkeren is inderdaad makkelijk daar, maar verder vind ik het er ook vreselijk. Altijd een zooi, onbeschoft personeel die inderdaad amper Nederlands kunnen, en mogelijk nog onbeschofter publiek wat er komt, ik heb er al een aantal keer ruzie gehad.....
Dat zijn wel hele andere ervaring dan wat ik heb. Volgens mij spreken ze allemaal Nederlands, als je Nederlands met ze praat.

En ruzie met winkelend publiek (was jij degene die de balen wol van de vorige reeks had opgeëist misschien..?)
pi_134052995
quote:
0s.gif Op zondag 8 december 2013 10:22 schreef soapie het volgende:

[..]

Parkeren is inderdaad makkelijk daar, maar verder vind ik het er ook vreselijk. Altijd een zooi, onbeschoft personeel die inderdaad amper Nederlands kunnen, en mogelijk nog onbeschofter publiek wat er komt, ik heb er al een aantal keer ruzie gehad.....
Die Action is 10min lopen van mn school af maar beide filialen die ik heb genoemd vermijd ik liever :') En als ik tijdens schooltijd wat wil hebben van de Action ga ik liever even naar de Turfmarkt, daar is het personeel iig wat beter dan in Laak.

Leiden Langegracht wordt door iedereen gehaat maar valt wel mee, eerder een te grote winkel in een te klein pand. Action Leidschendam vind ik dan wel weer een fijn filiaal, maar het is daar ook soms echt een teringzooi. :')
pi_134053175
quote:
1s.gif Op zondag 8 december 2013 11:22 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Dat zijn wel hele andere ervaring dan wat ik heb. Volgens mij spreken ze allemaal Nederlands, als je Nederlands met ze praat.

En ruzie met winkelend publiek (was jij degene die de balen wol van de vorige reeks had opgeëist misschien..?)
Ik spreek geen Turks, Marokaans of wat dan ook tegen het personeel. :P
En wol kopen doe ik ook niet, kan ik niks mee! :') :') Heb ruzie met figuren die zo nodig midden in het pad moeten gaan staan kakelen, zodat er niemand meer langs kan! :( Haagse markt in het klein daar!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')