ik zie wel een stijgingquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:14 schreef Scorpie het volgende:
Maar tis vrij simpel: za&zo geen fiat currency erin -> handel droogt wat op -> correctie naar beneden.
Goede uitspraakquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:16 schreef mike-amersfoort het volgende:
op NMC zou ook wel eens wat te verdienen zijn.
Ik blijf er echter wel vanaf, geen ervaring mee, ga me er niet aan branden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:22 schreef ulq het volgende:
Verdomme hij stijgt weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga je toch lekker kopen, met je hoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee maar even serieus.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:22 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ga je toch lekker kopen, met je hoofd.
fontas geniet nu van t levenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:23 schreef Toto69 het volgende:
Fontas gespot, de man met de witte blouse. Wat een moves.
is lastig te zeggen op dit moment, neem dit mee in het leren over de koersgang .. over een paar weken herken je dan misschien zelf patronenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:24 schreef ulq het volgende:
[..]
Nee maar even serieus.
Zie jij de structurele 'weekenddaling' nu al ingezet worden? Of zie je deze kleine 'crash' meer als een 'normaal dipje'?
Dit is de voorbode van de daling. Aangezien ik kut ben in het traden met downtrends stop ik dan gewoon met traden. Wil niet zeggen dat er nu geen winst meer te behalen valt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:24 schreef ulq het volgende:
[..]
Nee maar even serieus.
Zie jij de structurele 'weekenddaling' nu al ingezet worden? Of zie je deze kleine 'crash' meer als een 'normaal dipje'?
Zoals ik het lees kun jij je geld net zo goed direct aan scorpie geven. Hij wil tenminste wel zelf denkenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:24 schreef ulq het volgende:
[..]
Nee maar even serieus.
Nah, daling is al begonnen. Zie de koersen op btc-e maarquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:26 schreef Toto69 het volgende:
Weekenddaling komt pas rond vannacht denk ik.
Like I said, in NL tijden:
10:00 banken in China gesloten
17:00 banken in Europa gesloten (m.u.v. Portugal)
23:00 banken in NY gesloten
00:00 banken in Texas etc. gesloten
01:00 banken in Californië gesloten
Een daling, maar dé daling.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:26 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Nah, daling is al begonnen. Zie de koersen op btc-e maar
Lul niet. Ik wil mijn eigen speltheorie gewoon een beetje verbeteren door advies van anderen in te winnen. Ik ben dan ook nog een beleggersn00b. Nooit ergens geld in belegd oid (maarja ben ook maar een 19-jarige student).quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:25 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Zoals ik het lees kun jij je geld net zo goed direct aan scorpie geven. Hij wil tenminste wel zelf denken
Dat ze daar maar eens mee ophoudenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:27 schreef Scorpie het volgende:
Overigens is er nu een NMC pump aan de gang zo te zien.
Check dat orderbookquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:27 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Dat ze daar maar eens mee ophouden
kijk dit weekend aanquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:27 schreef ulq het volgende:
[..]
Lul niet. Ik wil mijn eigen speltheorie gewoon een beetje verbeteren door advies van anderen in te winnen. Ik ben dan ook nog een beleggersn00b. Nooit ergens geld in belegd oid (maarja ben ook maar een 19-jarige student).
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:31 schreef Scorpie het volgende:
BTC & LTC lekker droppen en goedkoop inkopen
Shorttraden is ook vrij lastig als je met 0,5% fee zit lijkt me.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:28 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
kijk dit weekend aan![]()
hieruit kan je dingen leren, maar het blijft lastig... in crypto land zijn zekerheden zeldzaam .. daarom doe ik aan shorttraden lol
750$ zie ik niet zo snel gebeuren, maar 850$ bijvoorbeeld wel.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het was meer een hoop dan een voorspelling
De banken in China zijn dus al gesloten?quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:26 schreef Toto69 het volgende:
Weekenddaling komt pas rond vannacht denk ik.
Like I said, in NL tijden:
10:00 banken in China gesloten
17:00 banken in Europa gesloten (m.u.v. Portugal)
23:00 banken in NY gesloten
00:00 banken in Texas etc. gesloten
01:00 banken in Californië gesloten
Natuurlijk, het is in Beijing 22:34quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:33 schreef ulq het volgende:
[..]
De banken in China zijn dus al gesloten?
Pff.. Ik wilde bijna prison break op pauze zetten om naar mijn computer te hollen, bijna hèquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het was meer een hoop dan een voorspelling
quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:39 schreef Toto69 het volgende:
OMG KIJK PPC!!!!
doet zoals altijd niets
lol nee hoor, voel ik niks van met meer dan 3k aan liquide middelenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:32 schreef ulq het volgende:
[..]
Shorttraden is ook vrij lastig als je met 0,5% fee zit lijkt me.
quote:
Hier is het advies: geen BTC/LTC meer kopen tot maandag.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:39 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Ookal was het zo'n 15/20% van m'n totaal, al m'n NMC en PPC verkocht. Hele domme fout geweest om 14, 30 en 7, 45 te kopen. Hopelijk dit weekend wat winst maken.
Gaan jullie voor goedkope BTC of voor LTC ?
quote:
Ik ga nu sell op 37 instellenquote:
38.864 hierquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:42 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik ga nu sell op 37 instellen
Kan ik wel gewoon blijven minen in het weekend?quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:40 schreef ulq het volgende:
[..]
Hier is het advies: geen BTC/LTC meer kopen tot maandag.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Kan ik wel gewoon blijven minen in het weekend?
En waarom dan wel niet?quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:40 schreef ulq het volgende:
[..]
Ik ga toch echt zondag wat BTC/LTC kopen als de prijs net als afgelopen weekend wordt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:40 schreef ulq het volgende:
[..]
Are you trying to seduce me Mr. Finch?quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat ik niet met kaarten begin te strooien
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:54 schreef mike-amersfoort het volgende:
Ik zou wachten tot de prijs weer is gestegen, dan weet je tenminste zeker dat wat je koopt, ook echt veel waard is!
True.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:51 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Ik ga toch echt zondag wat BTC/LTC kopen als de prijs net als afgelopen weekend wordt.
Ja ok ik bedoelde eigenlijk tot het minimum op zondag idd.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:51 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
Ik ga toch echt zondag wat BTC/LTC kopen als de prijs net als afgelopen weekend wordt.
In 2016 kun je waarschijnlijk weer lachen om deze quotequote:Op vrijdag 6 december 2013 15:58 schreef firecow het volgende:
Ziek hoor als je die aller eerste topics leest.. 10.000/15.000 btc's voor een paar tientjes (2010)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet gewoon luisteren naar wat de trollbox zegt. Instant geld zo'n beetjequote:Op vrijdag 6 december 2013 16:05 schreef ulq het volgende:
[..]
Not really. Zit toch wel een vrij duidelijke tendens naar beneden in.
Strooi maar met wat nootjesquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat ik niet met kaarten begin te strooien
Dan kan die 2 keer strooienquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:05 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Strooi maar met wat nootjes
quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:03 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
In 2016 kun je waarschijnlijk weer lachen om deze quoteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:05 schreef ulq het volgende:
[..]
Not really. Zit toch wel een vrij duidelijke tendens naar beneden in.
omg je maakt mijn dubbelzinnig tripplezinnigquote:
quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:05 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Strooi maar met wat nootjes
quote:
En het is tijd om weer te gaan, was gezellig weerquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:07 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
omg je maakt mijn dubbelzinnig tripplezinnig
quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:08 schreef ulq het volgende:
[..]
FACK JOU IK BEN NOG EEN NOOB. HIJ STEEG NET OOK WEL FF HOOR!!!!!!!!!!!!11111
quote:
quote:
Denk dat dat lastig gaat worden. BTC dropped -> LTC gaat mee.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:20 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Beter gaat ltc nog ff naar 37 vandaag, dan vind ik het wel weer mooi geweest
Je moet ze juist kopen rond de 30quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:20 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Beter gaat ltc nog ff naar 37 vandaag, dan vind ik het wel weer mooi geweest
BTC is aan het dalen. That's it. Goeie zet inderdaad om voor 995 te sellen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:28 schreef roislecxe het volgende:
Nog veel gemist? Heb anderhalf topic geleden voor het laatst gekeken
Goed bezig.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:27 schreef roislecxe het volgende:
Zo dan, ben blij vanochtend mn BTC op 995 weggedaan te hebben.
Ja 33 , dus hij moet ff voor mn sell naar 37quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:26 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Je moet ze juist kopen rond de 30
Ik hoop voor hem goedquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:33 schreef Duuc-nl het volgende:
Hoe is het met Chuck norris zijn transacties afgelopen?
quote:
Broodje aap met een frisse salade gebakken luchtquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:33 schreef Duuc-nl het volgende:
Hoe is het met Chuck norris zijn transacties afgelopen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Erg optimistisch/pessimistischquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:35 schreef Rakker70 het volgende:
Heb een LTC buy order gezet op ¤ 19,50
Wie vroeg hier ook al weer naar 2pac vandaagquote:
Lollertrollequote:Op vrijdag 6 december 2013 16:38 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Wie vroeg hier ook al weer naar 2pac vandaag![]()
Het is trolletje maarquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:39 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Jonge Homie, je gaat mij toch niet lopen snitchen.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:39 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Jonge Homie, je gaat mij toch niet lopen snitchen.
Ff serieus, dat was ook gewoon als reactie op zich mooi geweestquote:
Ik denk dat het een bloody sunday wordt, dus positief voor mijquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Erg optimistisch/pessimistisch
Edit: Oh euro's, dat zie je niet vaak.
Dus dat. WDC FOR LIFEquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:17 schreef Mortaxx het volgende:
Ik ga m'n WDC maar eens van bter afhalen en op m'n pc bewaren.
Van mij mag het deze keer. En de grafiek van het gehele vorige weekend, van de nacht van vrijdag op zaterdag, tot net na zondagnacht 0.00 zakte de boel vorige week zat ik net te kijken. Dus ben benieuwd waar het dit weekend op uitdraait.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:41 schreef Rakker70 het volgende:
[..]
Ik denk dat het een bloody sunday wordt, dus positief voor mij....
Die gaat naar de 2 dit weekendquote:
Heb er 400 gekocht voor 0.2 BTC. Zijn voor de lange termijn. Over 5 jaar 1000 dollar per stuk waardquote:
Zit je erin?quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:45 schreef Scorpie het volgende:
Ohmygawd BTC dropping like a brick omg
Als je niet voor de korte termijn doet is zo'n weekenddip geen probleem natuurlijk. Valt wel veel meer profit uit te halen als je meedoet met de buy en sell. Maar hoeft natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:49 schreef roislecxe het volgende:
Wie had vannacht nou de verkooporder op 1000 gezet? Daar heb ik wel meelij mee, indien niet veranderd.
ja heb m al gecanceldquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ben je gek, gaat nog veel lager komen.
Is dat ergens op gebaseerd?quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ben je gek, gaat nog veel lager komen.
Ik had hem op 1003 en hij was uitgevoerdquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:49 schreef roislecxe het volgende:
Wie had vannacht nou de verkooporder op 1000 gezet? Daar heb ik wel meelij mee, indien niet veranderd.
Volgens mij wel voor korte termijn. Dan wordt het een weekendje uitzittenquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:49 schreef doo. het volgende:
[..]
Als je niet voor de korte termijn doet is zo'n weekenddip geen probleem natuurlijk. Valt wel veel meer profit uit te halen als je meedoet met de buy en sell. Maar hoeft natuurlijk niet.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:50 schreef roislecxe het volgende:
PPC gaat voor zover het kan ook nog lager
Ben benieuwd of die over 2 weken onder de 0 kan
Talk about timingquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:57 schreef Wijnbo het volgende:
Alles in lollars gezet. (maar 1,3 BTC) Ff kijken wat er gaat gebeuren
https://www.documentcloud(...)port-on-bitcoin.htmlquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:51 schreef doo. het volgende:
Vanochtend in FD stond trouwens artikel dat bitcoins 1300usd waard gaan worden.
Nee. Rustig aan, gaan nog verder omlaag.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:52 schreef doo. het volgende:
Kut net te laat! Scorpie zit er wel in denk ik.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee. Rustig aan, gaan nog verder omlaag.
Ik quote hem alvast.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:54 schreef lf2 het volgende:
denk niet dat ie weer zo laag komt vandaag
Bijna 29 weerrrrrquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:55 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Geen probleem, das niet verkeerd
Was dat een kopie c.q. vertaling van dat stuk van Bank of Amerika?quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:51 schreef doo. het volgende:
Vanochtend in FD stond trouwens artikel dat bitcoins 1300usd waard gaan worden.
701.99quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:56 schreef roislecxe het volgende:
Ik gok de laagste piek in BTC dit weekend op 702.
Wie biedt lager?
Dit. Onder de 900 binnen het kwartierquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:57 schreef Scorpie het volgende:
Klassieke buy back voordat de echte crash komt.
Daar lijkt t wel op ja. Zo van ohhhh kijk bounce... en dan langzaam weer zakken en dan steeds sneller boem.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:57 schreef Scorpie het volgende:
bull trapquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:57 schreef Scorpie het volgende:
Komtie.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:57 schreef Scorpie het volgende:
jep. 880 op bitstamp.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als je het nu weg doet heb je best aardige deal toch.
Edit: 880??
Oh, geen idee daar kijk ik nooitquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:00 schreef ulq het volgende:
[..]
jep. 880 op bitstamp.
Geen idee waarom die zo laag is vergeleken bij MtGox en BTC-e
Zou nu zelfs kunnen withdrawen en via mtgox 100$ pakken.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh, geen idee daar kijk ik nooit
quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:01 schreef Wijnbo het volgende:
oh wat ben ik nu blij met de dollars. Sell wall ook nog eens dr bij op btc-e
Ligt eraan welke termijn je bedoelt denk ik. halverwege volgende week is het wel hoger dan dat denk ik. maar komend weekend, wie zal het zeggen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:01 schreef ulq het volgende:
[..]
Zou nu zelfs kunnen withdrawen en via mtgox 100$ pakken.
Maar hij gaat toch niet lager komen dan 880 lijkt mij?
We gaan down down down down.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:03 schreef ulq het volgende:
[..]
Fack jou ik heb net gekocht flikker op. Beter voorspel je hem ff omhoog
Is sowieso niet handig vlak voor het weekend, er gebeuren dan te veel rare dingen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:03 schreef doo. het volgende:
Pff voor de komende uurtjes waag ik me niet meer aan daytraden.
Waar haal je dit vandaan?quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:02 schreef Zith het volgende:
Chinese Baidu en China Telecom accepteren geen Bitcoin meer vanaf vandaag. "maar het nieuws was goed!"
Als dat waar is is er serieus stront aan den knikker.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:02 schreef Zith het volgende:
Chinese Baidu en China Telecom accepteren geen Bitcoin meer vanaf vandaag. "maar het nieuws was goed!"
http://www.reddit.com/r/B(...)ger_accepts_bitcoin/quote:
Dit is best wel slecht nieuws. Ik check r/Bitcoin meerdere malen per dag, waarom wist ik dit nietquote:
China is best groot in BTC. Zodra het verbannen wordt zou het best een maandje kunnen duren voordat alles er weer bovenop is.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:07 schreef lf2 het volgende:
Valt btc in elkaar door dat nieuws ? dan wil ik liever niets kopen straks valt helemaal om
http://bitcoinwisdom.com/markets/btce/btcusdquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:06 schreef ulq het volgende:
Maar Scorpie jij gaat niet kopen nu?
Hoezo niet??
Nee, BTC is direct na het nieuws in elkaar gedonderd maar ook snel weer hersteld. Het betekent alleen maar dat banken zich niet bezig mogen houden met de handel in Bitcoins. Dit was al zo, maar is nu officieel gemaakt door de centrale chinese bank, that's all.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:07 schreef lf2 het volgende:
Valt btc in elkaar door dat nieuws ? dan wil ik liever niets kopen straks valt helemaal om
Die API hebben ze al sinds april ofzo.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:02 schreef TimKuik het volgende:
LTC op Gox
http://www.aboutbitco.in/is-mtgox-about-to-implement-ltc/
Ik heb het over het nieuws van telecom en baidu ofzoietsquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:09 schreef Rakker70 het volgende:
[..]
Nee, BTC is direct na het nieuws in elkaar gedonderd maar ook snel weer hersteld. Het betekent alleen maar dat banken zich niet bezig mogen houden met de handel in Bitcoins. Dit was al zo, maar is nu officieel gemaakt door de centrale chinese bank, that's all.
Yep, old news.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die API hebben ze al sinds april ofzo.
$20 winst op $1000 ? Vind ik magertjes, hij had ook door kunnen zakken. Ik ga pas wat doen rond de $800quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:10 schreef doo. het volgende:
Inkoop op 910 was toch wel een mooie geweest.
Was net 945. Voor 2 minuten, mag je niet klagen toch?quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:11 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
$20 winst op $1000 ? Vind ik magertjes, hij had ook door kunnen zakken. Ik ga pas wat doen rond de $800
btc is geen goede investering als je niet veel geld hebt...gaat traag dan (winst maken)quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:11 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
$20 winst op $1000 ? Vind ik magertjes, hij had ook door kunnen zakken. Ik ga pas wat doen rond de $800
we dalen al weer he ;-)quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:12 schreef ulq het volgende:
FUCKING MOOI GEKOCHT OP HET ULTIEME DIEPTEPUNT!
Niceee ik mikte helaas op LTC maar die daalt niet zo hard als btc dus helaasquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:12 schreef ulq het volgende:
FUCKING MOOI GEKOCHT OP HET ULTIEME DIEPTEPUNT!
En 5 minuten later staat de BTC op 200 omdat iemand voor de lol 100 miljoen USD aan bitcoins gedumpt heeftquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:12 schreef Wijnbo het volgende:
Eigenlijk moet je gewoon een buy order leggen op 650 dollar en hopen dat ie op een vaag moment gehit wordt
Zoals een paar dagen terug, Hartstikke stabiel, en dan ineens een paar enorme lange pijlen omlaag.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:12 schreef Wijnbo het volgende:
Eigenlijk moet je gewoon een buy order leggen op 650 dollar en hopen dat ie op een vaag moment gehit wordt
Dat weten we nu wel. Je bent geen masterbrein of zo hoor. Wacht nou maar rustig af. Keep calm.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:13 schreef ulq het volgende:
[..]
mwah niet echt. lijkt zich wel te stabiliseren rond 920 á 940.
Ik heb voor 880 gekocht
Die accepteren idd geen bitcoins meer vanwege de volatiliteit en de 'gevaren' zoals die geuit zijn de de centrale bank in china. Echter kopen de chinezen geen BTC om ermee te betalen maar als investering. Zo'n grote impact heeft het dus ook weer niet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:09 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ik heb het over het nieuws van telecom en baidu ofzoiets
Maar de investering is alleen wat waard als bedrijven de btc gaan accepteren.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:15 schreef Rakker70 het volgende:
[..]
Die accepteren idd geen bitcoins meer vanwege de volatiliteit en de 'gevaren' zoals die geuit zijn de de centrale bank in china. Echter kopen de chinezen geen BTC om ermee te betalen maar als investering. Zo'n grote impact heeft het dus ook weer niet.
Bitcoins zijn bedoelt als valuta en betaalsysteem. Als je er vervolgens niet meer mee kan betalen.. Tsja. Dan blijft alleen van persoon naar persoon over.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:15 schreef Rakker70 het volgende:
[..]
Die accepteren idd geen bitcoins meer vanwege de volatiliteit en de 'gevaren' zoals die geuit zijn de de centrale bank in china. Echter kopen de chinezen geen BTC om ermee te betalen maar als investering. Zo'n grote impact heeft het dus ook weer niet.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:15 schreef doo. het volgende:
[..]
Dat weten we nu wel. Je bent geen masterbrein of zo hoor. Wacht nou maar rustig af. Keep calm.
Op termijn wel, dat klopt. Nu is het vooral nog de handel tov fiat dat interessant is.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:15 schreef doo. het volgende:
[..]
Maar de investering is alleen wat waard als bedrijven de btc gaan accepteren.
Is verslavend heh. Ben zelf zo ook begonnen 2 weken geleden. Van m'n studie is niet veel meer gekomen haha.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:16 schreef ulq het volgende:
[..]
Ik zit hier al een halve dag grafiekjes te kijken/te studeren en door deze acties heb ik een beetje adrenaline gekregen
Om van slapen maar te zwijgen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:17 schreef doo. het volgende:
[..]
Is verslavend heh. Ben zelf zo ook begonnen 2 weken geleden. Van m'n studie is niet veel meer gekomen haha.
Die adrenaline is wel mooi hiervan jaquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:16 schreef ulq het volgende:
[..]
Ik zit hier al een halve dag grafiekjes te kijken/te studeren en door deze acties heb ik een beetje adrenaline gekregen
Haha met hoe veel geld zit je er in?quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:17 schreef doo. het volgende:
[..]
Is verslavend heh. Ben zelf zo ook begonnen 2 weken geleden. Van m'n studie is niet veel meer gekomen haha.
nice.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:19 schreef Stokkie_ het volgende:
Oh heerlijk, zie dat m'n buy order @ 915 uitgevoerd is
.5 btc begonnen, afgelopen week wat beginnersfoutjes gemaakt toen op 0.3btc gekomen. Door paar goede zetten gisteren weer terug bij .5 btc, doe het ook niet echt voor het geld maar om gewend te raken met exchanges etc, over aantal jaren beetje kloten met turbo's enzo.quote:
Ik weiger nog in paniek te handelen na mijn vorige faal.quote:Op vrijdag 6 december 2013 17:19 schreef roislecxe het volgende:
Heb heel deze drukte overgeslagenKies toch altijd de verkeerde momenten als het erop aan komt
Je had iig verkocht, dus dat is mooiquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:19 schreef roislecxe het volgende:
Heb heel deze drukte overgeslagenKies toch altijd de verkeerde momenten als het erop aan komt
Klinkt er bekendquote:Op vrijdag 6 december 2013 17:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik weiger nog in paniek te handelen na mijn vorige faal.Ik zit deze shit allemaal lekker uit zonder iets te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |