Hallon ballon.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:11 schreef DonnieDarkno het volgende:
Iemand enig idee wanneer BL. terug is?
Liever niet, moet ik nog meer spellen aanschaffen op dit kloonaccountje!quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:19 schreef Lt.Surge het volgende:
We kunnen straks eventueel CS:GO doen.
Of SS3 al weet ik niet of dat MP bevat.
Of je speelt gewoon eens met je ecktequote:Op vrijdag 6 december 2013 15:22 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Liever niet, moet ik nog meer spellen aanschaffen op dit kloonaccountje!
En dan pleurt m'n naam en foto op FOK!quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Of je speelt gewoon eens met je eckte
Jonge, je weet mijne ook + picquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:24 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
En dan pleurt m'n naam en foto op FOK!
Misschien zodra ik dit soort topics beu ben.
Lemon is hosselboy, mijn gegevens schuiven zo over heel FOK!quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Jonge, je weet mijne ook + pic
En ik ben Mod, ik mag dat niet.
Lemon is bitter, maar ook die zal geen problemen maken.
Dus je zeurt gewoon
En ik ben ook lievquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:24 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Jonge, je weet mijne ook + pic
En ik ben Mod, ik mag dat niet.
Lemon is bitter, maar ook die zal geen problemen maken.
Dus je zeurt gewoon
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:26 schreef Klojo120 het volgende:
Maar ik heb eigenlijk geen geld voor cs:go of ss3
Gooi dan nieuwe batterijen in de klok!quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:27 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Há, ik kan één potje denk ik, daarna geen tijd
d8 mss had je die al.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:26 schreef Klojo120 het volgende:
Maar ik heb eigenlijk geen geld voor cs:go of ss3
quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Nee, ik zit alleen bij je in de lobby.
Zo slecht was het niet eens :pquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:40 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik speelde wel akelig slecht. Weet je wat, ik ga wel oefenen. Zodra ik goed genoeg ben gaan we verder!
quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:41 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Mwaah, denk dat ik op één lijn zat met Francis.
Er werd aangebeld, ik was afkquote:Op vrijdag 6 december 2013 16:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]![]()
![]()
Wordt ik gesmashed door zo'n charger, kerel rustig er naast staan
Door Francis.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Er werd aangebeld, ik was afk
Francis zat naast mequote:Op vrijdag 6 december 2013 16:43 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Door Francis.
Of ging bij hem ook de bel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |