abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 december 2013 @ 16:40:25 #101
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_133984023
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2013 16:39 schreef groenappeltje20 het volgende:

[..]

Je begrijpt mij deels verkeerd, Beste man.
Schrijf eens in een goed stuk hoe je over de kwestie denkt dan, want er is geen touw aan vast te knopen als je hier en daar een uitspraak doet, om vervolgens te reageren met " je begrijpt me verkeerd " . :')
It's you my love, you who are the stranger
pi_133984266
wat betreft het afspreken met een ander geslacht, Ok! 1.Maar het heeft grenzen natuurlijk. Ik zou niet willen dat mijn toekomstige bij een ander vrouwelijke geslacht gaat logeren..

2.En praten met een ander geslacht ken ook geen kwaad.

3. "Flirten" Tsja, wat versta je onder "flirten" ieder denkt er anders over.
  vrijdag 6 december 2013 @ 16:50:30 #103
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_133984549
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 december 2013 16:45 schreef groenappeltje20 het volgende:
wat betreft het afspreken met een ander geslacht, Ok! 1.Maar het heeft grenzen natuurlijk. Ik zou niet willen dat mijn toekomstige bij een ander vrouwelijke geslacht gaat logeren..

2.En praten met een ander geslacht ken ook geen kwaad.

3. "Flirten" Tsja, wat versta je onder "flirten" ieder denkt er anders over.
Daar ben ik het deels mee eens. Overigens moet afspreken, ook prima kunnen, logeren eigenlijk ook gewoon, dat hangt gewoon van het vertrouwen af. Maar het verklaart uit waarom jij mij vrouw-onvriendelijk noemt.
pi_133984713
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 16:50 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Daar ben ik het deels mee eens. Overigens moet afspreken, ook prima kunnen, logeren eigenlijk ook gewoon, dat hangt gewoon van het vertrouwen af. Maar het verklaart uit waarom jij mij vrouw-onvriendelijk noemt.
Jouw vrouw onvriendelijk noemt? Sorry, Ik begrijp je niet? Vertel.
  vrijdag 6 december 2013 @ 16:55:36 #105
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_133984814
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2013 16:53 schreef groenappeltje20 het volgende:

[..]

Jouw vrouw onvriendelijk noemt? Sorry, Ik begrijp je niet? Vertel.
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2013 16:26 schreef groenappeltje20 het volgende:

[..]

Wat ben je toch ook zo respectvol tegen over vrouwen he,

Respectloos tegenover vrouwen noemde je het in ieder geval. Ik snap niet waarom?
pi_133984941
@ Inverted_world, Volgens mij vergis jij mij met een ander Fokster genaamd (Brummetje), Ik heb je nergens gequote. Zowel ja, waar dan?
  vrijdag 6 december 2013 @ 16:59:35 #107
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_133985000
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2013 16:58 schreef groenappeltje20 het volgende:
@ Inverted_world, Volgens mij vergis jij mij met een ander Fokster genaamd (Brummetje), Ik heb je nergens gequote. Zowel ja, waar dan?
Ik quote letterlijk, wat jij hebt gezegd. :') klik erop om het terug te lezen. Haha.
pi_133985007
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 16:55 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

[..]

Respectloos tegenover vrouwen noemde je het in ieder geval. Ik snap niet waarom?
.

Ja tegen mij wel ja, omdat je me kneusje noemde, Hihi. En tsja aangezien ik ook een vrouw ben :p
pi_133985008
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2013 11:16 schreef groenappeltje20 het volgende:
Als jullie hebben besloten om niet met een ander vrouwelijke/ mannelijke geslacht te gaan praten. En hij /zij doet het stiekem wel? Is dit dat ook een deel van vreemdgaan?
Gewoon praten lijkt me nooit vreemdgaan. Een seksuele context wel.
Kan me wel voorstellen dat als iemand achter de rug van de partner om veel contact heeft, geheimen/diepe gedachten deelt met een ander dat dat niet wordt gewaardeerd, vooral niet om dat achter de rug om. Maar het is geen vreemdgaan in mijn ogen.

Vind het dan ook een zeer domme afspraak om te maken, niet praten met het andere geslacht, dat slaat echt nergens op.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_133985036
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 15:33 schreef Nemeosis het volgende:

[..]

Ik zou het niet dus niet oké vinden als mijn vriendin dat deed, maarja ik ben dan ook een vreemd figuur.
Veel anderen vinden het vast wel leuk :P
Hij heeft het weleens aangegeven toen we in een restaurant zaten en een erg leuke serveerster hadden.
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
  vrijdag 6 december 2013 @ 17:01:12 #111
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_133985084
Vreemdgaan is verder gaan met iemand dan wat je hebt afgesproken.

Als mijn vriendin met een vrouw zou zoenen zou ik dat niet erg vinden overigens.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_133985166
Contact verbieden, ongeacht de reden, is in mijn optiek altijd fout.

Mensen die zoiets willen zijn praktisch altijd bezitterig of onzeker over zichzelf.
Je kunt je partner niet bezitten, deal with it.
Ik doe mijn best.
pi_133985518
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2013 17:00 schreef Brummetje_ het volgende:

[..]

Hij heeft het weleens aangegeven toen we in een restaurant zaten en een erg leuke serveerster hadden.
Wat was jouw reactie daarop?
pi_133985520
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2013 16:26 schreef groenappeltje20 het volgende:

[..]

Wat ben je toch ook zo respectvol tegen over vrouwen he,

Liev mens, ik heb je niet persoonlijk gequote ;-) jij voelde je blijkbaar aangesproken, ik had gewoon een reactie geplaats dus niet gebaseerd op jou persoonlijk.
Dit heeft niets met respect naar vrouwen te maken, enkel met respect naar jou.

Mensen doen dingen altijd maar snel af als discriminatie zodat ze niet in de spiegel hoeven te kijken.
Ik doe mijn best.
pi_133985652
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 december 2013 11:12 schreef eleusis het volgende:
Vreemdgaan is voor mij...

Het wederrechtelijk steken van je Amsterdammertje, flamoes, tong, en/of vinger, in de lichaamsopening(en) van een derde persoon.
Dus als ik mijn vinger in je oor steek ga ik vreemd? OK, het is erg raar en niet heel hygiënisch, maar vreemdgaan ...
"Pools are perfect for holding water"
pi_133985846
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2013 17:08 schreef groenappeltje20 het volgende:

[..]

Wat was jouw reactie daarop?
Wel blozende wangetjes.

Overigens vind ik eigenlijk ook dat logeren bij het andere geslacht moet kunnen. Het is een kwestie van elkaar vertrouwen.

Mijn vader moest vroeger ooit eens met een vrouw een hotelkamer delen. Haar man belde een beetje boos op, bang dat ze wat zouden doen. Toen heeft mijn vader aangegeven dat het noodzakelijk was en haar te beschouwen als een goede vriendin en dat hij haar seksueel niet aantrekkelijk vond.

Ik ga naar Serious Request met een ex. Ga er de nacht staan en we hebben voor de zekerheid toch een hotel in de buurt geboekt. Als je omvalt van de slaap is het lekkerder om in een gewoon bed te kunnen liggen dan op een stoeltje of op straat. Mijn vriend heeft dat vertrouwen in mij dat ik niet ga liggen neuken met m'n ex.
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
pi_133985849
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 december 2013 17:01 schreef Catch22- het volgende:
Vreemdgaan is verder gaan met een vreemde, dan wat je hebt afgesproken met je partner.
Een mooie, korte en heldere definitie waar ik het mee eens ben. Heb m wel nog iets 'passender' gemaakt, denk ik.
"Pools are perfect for holding water"
pi_133986475
Tsja meningsverschil, Ik vind het niet kunnen
pi_133986839
Als mijn vriend of ik iets doe, waarvan we hebben afgesproken dat we het niet goedkeuren.

In mijn geval zou ik vreemdgaan als ik tongzoen met een ander of er seks mee heb. Maar logeren mag ik wel, in hetzelfde bed met een andere man slapen mag ik ook. Slapen, letterlijk slapen :P
Afspreken mag ik ook met andere mannen, ook zo vaak ik wil. Met wíe ik af spreek is hij het niet altijd mee eens, vaak heeft hij daar dan wel een prima reden voor.
pi_133987881
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 17:32 schreef vera166 het volgende:
Als mijn vriend of ik iets doe, waarvan we hebben afgesproken dat we het niet goedkeuren.

In mijn geval zou ik vreemdgaan als ik tongzoen met een ander of er seks mee heb. Maar logeren mag ik wel, in hetzelfde bed met een andere man slapen mag ik ook. Slapen, letterlijk slapen :P
Afspreken mag ik ook met andere mannen, ook zo vaak ik wil. Met wíe ik af spreek is hij het niet altijd mee eens, vaak heeft hij daar dan wel een prima reden voor.
.
Gatver
pi_133988529
Nouja, zoenen met een ander, sex hebben met een ander, ja, dat is vreemdgaan

Contact leggen met anderen is heus niet vekeerd, als het maar geen 'seksueel contact' is !
pi_133988598
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 december 2013 17:52 schreef groenappeltje20 het volgende:

[..]

.
Gatver
?? :') Wat?
pi_133988806
Ga snel weg van het internet, jezus wat ben jij een zeikwijf. Heb even dit topic doorgelezen :')

Wow andere meningen!!! Heb je al overgegeven van de gedachte aan flirten met anderen?
Denk aan je hart he.
pi_133988934
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 17:32 schreef vera166 het volgende:
Met wíe ik af spreek is hij het niet altijd mee eens, vaak heeft hij daar dan wel een prima reden voor.
Waarom spreek je daar dan toch mee af?.. :@
pi_133988972
:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')