quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:32 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
O nee? Ik vind van wel ;-)
Ik zou het niet dus niet oké vinden als mijn vriendin dat deed, maarja ik ben dan ook een vreemd figuur.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:23 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik denk dat mijn vriend het helemaal niet erg zou vinden als hij me ziet zoenen met een meisje.
Mijn vriendin valt ook op dames.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:23 schreef Brummetje_ het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn vriend het helemaal niet erg zou vinden als hij me ziet zoenen met een meisje.
Omdat hun mening niet in jouw straatje past? Over treurig gesprokenquote:Op vrijdag 6 december 2013 15:45 schreef groenappeltje20 het volgende:
Heel treur, als ik sommige reacties hier aan het lezen ben.
klopt, klopt!quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:48 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Omdat hun mening niet in jouw straatje past? Over treurig gesproken
Dat hoeft niet, die weten het nog eerder dan zij.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:10 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Serieus?!
Dat dit kan in Nederland. Ik zou het uitmaken en hem aangeven bij de AIVD.
Edit: Verkeerde topic.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:58 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
klopt, klopt!
Wie wilt zijn/haar vriendin/vriend nou met een derde persoon delen?
Zoenen etc ja dat is vreemd gaan, maar flirten vind ik niet, als flirten al vreemdgaan was konden we niet eens meer reclame maken. Flirten zit in je natuur, iedereen is aardiger tegen iemand die ze aantrekkelijk vinden en dit is al flirten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:32 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
O nee? Ik vind van wel ;-)
Mens, karakterverschil. Gelukkig dat iedereen niet tzelfde als jou en mij is, pff dan zou het pas dramatisch zijn..quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:05 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Je bent lekker open-minded zeg.Ik reageerde eerder uitgebreid over het begrip dat ik voor je situatie had. Maar ik begin nu te neigen naar simpelweg dat je een zeikwijf bent, als je niet eens de mening van een ander kan accepteren.
Overigens betrof het bij mij een grapje, terwijl we al 4 jaar in een gelukkige relatie zitten, boehoe, wat erg zeg.Mijn god.
Jouw vriend doet het achter je rug om, wees er maar trots op.![]()
Hahahaquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:16 schreef groenappeltje20 het volgende:
Als jullie hebben besloten om niet met een ander vrouwelijke/ mannelijke geslacht te gaan praten.
Ik versta redelijk veel dingen onder het definitie van"Flirten". Ik vind het een beetje TE. Elkaar aardig vinden en gewoon gesprekken aangaan OKE, maar flirten, is me te iets veel van t goede.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:18 schreef Speedball het volgende:
[..]
Zoenen etc ja dat is vreemd gaan, maar flirten vind ik niet, als flirten al vreemdgaan was konden we niet eens meer reclame maken. Flirten zit in je natuur, iedereen is aardiger tegen iemand die ze aantrekkelijk vinden en dit is al flirten.
Misschien moet je even lezen kneusje. Ten eerste reageerde ik verkeerd en was ik in de war met een ander topic en heb ik dat dus ge-edit.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:19 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Mens, karakterverschil. Gelukkig dat iedereen niet tzelfde als jou en mij is, pff dan zou het pas dramatisch zijn..
Hoezo moet je nou flirten met een ander geslacht als je een relatie hebt? wat een eikel ben je toch ook, dus jij zou het OK vinden als je vriendin met andere mannen aan het flirten is? Ach bij het denken moet ik al overgeven..
Jeetje.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:21 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ik versta redelijk veel dingen onder het definitie van"Flirten". Ik vind het een beetje TE. Elkaar aardig vinden en gewoon gesprekken aangaan, maar flirten, is me te iets veel van t goede.
Wat ben je toch ook zo respectvol tegen over vrouwen he,quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:21 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Misschien moet je even lezen kneusje. Ten eerste reageerde ik verkeerd en was ik in de war met een ander topic en heb ik dat dus ge-edit.
Ten tweede,het deel wat je schijnbaar niet begreep. ik zeg nergens dat ik flirt met andere vrouwen om de rug van mijn vriendin om, maar als zij het notabene zelf aan me vraagt om voor de grap iemand te versieren voor haar neus en ik doe dat, lijkt dat me niet " vreemdgaan " .
Ik zou het niet OK vinden als mijn vriendin met andere mannen flirt, maar dat iemand een keer sjans heeft is natuurlijk geen ramp.
Mijn god wat een jankbal ben jij zeg.
Je trekt het wel door tot in het extreme hè?quote:Op vrijdag 6 december 2013 15:58 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
klopt, klopt!
Wie wilt zijn/haar vriendin/vriend nou met een derde persoon delen?
In je volgende reactie, quote je mij wel persoonlijk toch? Dus dan lijkt me wel degelijk dat het gedeelte waarin je me een eikel noemt redelijk persoonlijk.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:26 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook zo respectvol tegen over vrouwen he,
Liev mens, ik heb je niet persoonlijk gequote ;-) jij voelde je blijkbaar aangesproken, ik had gewoon een reactie geplaats dus niet gebaseerd op jou persoonlijk.
Ik weet ook wel dat je lief met een F schrijft hoor, O mijn excuses, ik ga ff terug scrollen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:28 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
In je volgende reactie, quote je mij wel persoonlijk toch? Dus dan lijkt me wel degelijk dat het gedeelte waarin je me een eikel noemt redelijk persoonlijk.
Wat heeft dit verder in godsnaam met respect tegenover vrouwen te maken? Dat slaat echt totaal nergens op? Dus ik ben benieuwd naar je uitleg.
En lief met een v spellen.
Ik moet er niet aan denken dat mijn vriendin, een vriendin had die continu in haar oor fluistert;quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:34 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat je lief met een F schrijft hoor, O mijn excuses, ik ga ff terug scrollen.
@ ik had het hier over met vriendinnen omdat zij zoiets mee had gemaakt, het gaat dus niet over mij, ik wou slechts jullie meningen weten.
Ik zeg alleen te veel van t goeden is voor mij te veel.
Alles heeft een grens.
@ ivb mij een kneusje te noemen.
Je begrijpt mij deels verkeerd, Beste man.quote:Op vrijdag 6 december 2013 16:36 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik moet er niet aan denken dat mijn vriendin, een vriendin had die continu in haar oor fluistert;
" hee je moet niet accepteren dat je vriend" hallo " zei tegen die vrouwelijke collega op zijn werk "
Maar aan je reacties te lezen ben je hier sowieso aan het trollen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |