Dat is waar. Het zou toch wel toevallig zijn als je net in de bijstand beland op het moment dat je 10 abonnementen hebt afgesloten. In de praktijk zie je dat ruim van tevoren aankomen en zijn er snel maatregelen te treffen om je vaste kosten omlaag te brengen.quote:
Klopt, maar als ik dat zo zou neerzetten hier dan krijg je weer reacties dat je net bij het afsluiten van je abbo werkloos wordt. Om die reactie voor te zijn schreef ik dat je in die gevallen in het algemeen spaargeld hebt om dat gedurende het jaar te betalen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:12 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat is waar. Het zou toch wel toevallig zijn als je net in de bijstand beland op het moment dat je 10 abonnementen hebt afgesloten. In de praktijk zie je dat ruim van tevoren aankomen en zijn er snel maatregelen te treffen om je vaste kosten omlaag te brengen.
Dat die ik ook. Ik heb zonnepanelen en stook houtpellets voor verwarming. Ik krijg tegenwoordig geld terug.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:14 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Klopt, maar als ik dat zo zou neerzetten hier dan krijg je weer reacties dat je net bij het afsluiten van je abbo werkloos wordt. Om die reactie voor te zijn schreef ik dat je in die gevallen in het algemeen spaargeld hebt om dat gedurende het jaar te betalen.
En je wisselt van energieleverancier om elk jaar die bonus van minimaal 300 euro te ontvangen.
houtpellets kosten toch ook geld? Zonnepanelen heb ik ookquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:16 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat die ik ook. Ik heb zonnepanelen en stook houtpellets voor verwarming. Ik krijg tegenwoordig geld terug.
Je stookkosten met houtpellets zijn ruim 40% lager.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:16 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
houtpellets kosten toch ook geld? Zonnepanelen heb ik ook
oh.. dat is ook interessant voor mij dan... Doe je dat gewoon in een standaard houtkachel?quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:17 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Je stookkosten met houtpellets zijn ruim 40% lager.
Speciale pelletkachel.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:18 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
oh.. dat is ook interessant voor mij dan... Doe je dat gewoon in een standaard houtkachel?
De leverage van banken moet juist omlaag want Basel IIIquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:19 schreef HD9 het volgende:
om de virtuele woningwaarde van koopwoningen op te blazen, jaagt men een miljoen huurders de armoede in
Dat is goed voor de economie zegt men
gelijktijdig moet de leverage van banken weer omhoog
Klopt de vvd is hier inderdaad totaal de weg kwijt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:19 schreef HD9 het volgende:
om de virtuele woningwaarde van koopwoningen op te blazen, jaagt men een miljoen huurders de armoede in
Dat is goed voor de economie zegt men
gelijktijdig moet de leverage van banken weer omhoog
hehe dat had ik nog niet eens gelezen....quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:26 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De leverage van banken moet juist omlaag want Basel III
Laat ik ff zeggen dat ik dat walgelijke toeteren van jou echt aanstootgevend vindt. Ik kan je vertellen dat als je vlak voor ontslag opeens allemaal abonnementen en verplichtingen gaan opzeggen, dat dan vraagtekens gezet gaan worden bij het 'buiten eigen schuld' criteria.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:12 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat is waar. Het zou toch wel toevallig zijn als je net in de bijstand beland op het moment dat je 10 abonnementen hebt afgesloten. In de praktijk zie je dat ruim van tevoren aankomen en zijn er snel maatregelen te treffen om je vaste kosten omlaag te brengen.
43 k is dat dan niet veel?quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:27 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Klopt de vvd is hier inderdaad totaal de weg kwijt.
Ze noemen een inkomen van 43k veel...![]()
![]()
Als je een beetje pech hebt met je verplichtingen en je hebt meer dan 3 kinderen dan val je al in de armoede grens omdat je niet op vakantie kan.
Maak je niet zo druk. Wees blij dat je van luxe onkosten af kan als je in een uitkering belandt.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:42 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Laat ik ff zeggen dat ik dat walgelijke toeteren van jou echt aanstootgevend vindt. Ik kan je vertellen dat als je vlak voor ontslag opeens allemaal abonnementen en verplichtingen gaan opzeggen, dat dan vraagtekens gezet gaan worden bij het 'buiten eigen schuld' criteria.
nee die moet van Brussel naar 3% , die is nu gemiddeld 2,7% , in de USA is die 10%quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:26 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
De leverage van banken moet juist omlaag want Basel III
Dat denken mensen die het dubbele verdienen ook. Wij geven per maand minder dan ¤1200 uit.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:44 schreef john2406 het volgende:
[..]
43 k is dat dan niet veel?
Wij doen het hier met de helft ervan, ietsje meer dus, net geen minima en val ik dus net overal buiten !
En toch zie ik dan het er nog met minder doen, hoe doen die het dan denk ik dan?
Ik weet niet meer of jij dat bent of was online broodjes belegde, en dan zoder verzekering bedrijfs wa om maar wat te noemen?quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:43 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat denken mensen die het dubbele verdienen ook. Wij geven per maand minder dan ¤1200 uit.
Dat risico is gewoon verzekerd. Het bedrijf is een BV dus privé en zakelijk is gescheiden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:50 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer of jij dat bent of was online broodjes belegde, en dan zoder verzekering bedrijfs wa om maar wat te noemen?
Stel er zit foute zalm of zoiets tussen?
Je zal maar een schade claim krijgen dan is iemand op stel en spong op de armoede grens denk k dan?
A zo slim was je dus wel, had het ook niet anders verwacht.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:57 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat risico is gewoon verzekerd. Het bedrijf is een BV dus privé en zakelijk is gescheiden.
hij is niet slim, jullie hebben een gelijk denkniveauquote:Op vrijdag 6 december 2013 13:59 schreef john2406 het volgende:
[..]
A zo slim was je dus wel, had het ook niet anders verwacht.
Maar je snapt wat ik bedoel zzp ers wie heeft het bedacht ?
Dat geloof ik niks van of daar geloof ik niks van !quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:01 schreef HD9 het volgende:
[..]
hij is niet slim, jullie hebben een gelijk denkniveau
zijn wel zat tegen ook dat het gaan kan enkelquote:Op vrijdag 6 december 2013 14:02 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat geloof ik niks van of daar geloof ik niks van !
Ik ben bevoorbeeld tegen privatiseren.
Zullen zat te noemen zijn denk ik, ik ben wel voor een beter werkende overheid.
???????quote:Op vrijdag 6 december 2013 14:13 schreef HD9 het volgende:
[..]
zijn wel zat tegen ook dat het gaan kan enkel
Ik bedoelde dat het eigen vermogen naar 8% moet.quote:Op vrijdag 6 december 2013 13:39 schreef HD9 het volgende:
[..]
nee die moet van Brussel naar 3% , die is nu gemiddeld 2,7% , in de USA is die 10%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |