Gewoon aan mij geven, duh.quote:Op vrijdag 6 december 2013 04:32 schreef Dzjonka het volgende:
Yeah, ik ben een vergeten bitcoin eigenaar. In feb dit jaar 25 euro gekocht, nieuwsgroep 1x betaald en het is nu 390 euro...... nu bedenken wat ik ermee wil. Laten staan of verkopen?
Als je het aan mij geeft dan maak ik er binnen drie dagen ¤ 1000,- euro van. Ik investeer het namelijk in PPC's. #noscamquote:
Als je het in PPC investeert heb je over 3 dagen 389,390 of 391 euroquote:Op vrijdag 6 december 2013 04:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Als je het aan mij geeft dan maak ik er binnen drie dagen ¤ 1000,- euro van. Ik investeer het namelijk in PPC's. #noscam
Is ook een grapje.quote:Op vrijdag 6 december 2013 04:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als je het in PPC investeert heb je over 3 dagen 389,390 of 391 euro
Nee dat geloof ik niet. Jij hebt altijd een zwak voor PPC gehad.quote:
Ik heb nu vakantie, dus mijn slaap ritme gaan alle kanten uit. Volgende week weer werkenquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Vroeger sliepen wij eigenlijk in etappes van 4 uur en niet in één stuk door. Het was ook niet veilig destijds om zolang te slapen. Het is dat we eenmaal 'geforceerd' worden om volgens een protocol te leven/slapen.
Er zijn meer interessante slaap theorieën waarin je eigenlijk veel productiever bent zoals deze : http://www.dbeat.com/28/
heb je iets anders dan mij gezienquote:Op vrijdag 6 december 2013 06:33 schreef ZetaOS het volgende:
Goedemorgen, Bitcoin is net op MT G0X gevallen nar 436 Dollar
En 9.7 voor de nmc. Daarna is het allemaal prima.quote:Op vrijdag 6 december 2013 07:38 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Eerst even de 1000 aantikken aub.
Das nog een flink eindjequote:Op vrijdag 6 december 2013 07:40 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En 9.7 voor de nmc. Daarna is het allemaal prima.
Ik heb van 5 tot 7 op bed gelegen maar het had niet veel zinquote:Op vrijdag 6 december 2013 07:51 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Daar ga ik weer, het echte leven in. Misschien was slapen toch wel een handig idee geweest
Hopelijk voor jullie haalt ie het vandaag even. In het weekend zal het waarschijnlijk weer lastig worden.quote:Op vrijdag 6 december 2013 07:49 schreef WvdL het volgende:
[..]
het zag gisteravond er even goed uit.. tikte even de 9 aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |