Op mijn slaapuren is echt geen peil meer te trekken. Zoals afgelopen dagen een nachtje doorhalen, en dan even slapen van 9 tot 1, of van 11 tot 4. Soms 's nachts gewoon van 2 tot 10. Of gewoon 36 uur nietquote:Op vrijdag 6 december 2013 02:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet echt nodig, maar als ik geen wekker zet dan slaap ik meestal wel 9-12 uur. Echter voel ik mij met 5-6 uur slaap altijd energieker en met heel weinig slaap voel ik mij altijd een beetje spacey. Alsof je in een soort roes zit. Lekker care-free ook.
Dit is gewoon te leuk allemaal; gratis geldquote:
nee ik ga eerst ff instappenquote:
Vroeger sliepen wij eigenlijk in etappes van 4 uur en niet in één stuk door. Het was ook niet veilig destijds om zolang te slapen. Het is dat we eenmaal 'geforceerd' worden om volgens een protocol te leven/slapen.quote:Op vrijdag 6 december 2013 02:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Op mijn slaapuren is echt geen peil meer te trekken. Zoals afgelopen dagen een nachtje doorhalen, en dan even slapen van 9 tot 1, of van 11 tot 4. Soms 's nachts gewoon van 2 tot 10. Of gewoon 36 uur niet
Heb al vaak zat gehad dat ik naar bed ging omdat m'n vriendin er over twee uur uit moet en dat het wel zo netjes is als ik dan slaap. Gevolg is dat ik nog niet moe ben en dus gerust 3 uur wakker lig. Dat doe ik dus ook niet meer.
Ik heb het over btcquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:00 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
nee ik ga eerst ff instappen
oh hier 32
die stijgt wel, sterke muntquote:
Ditquote:Op vrijdag 6 december 2013 03:07 schreef dreamerbulk het volgende:
we don't care about sleep or social life, we're cryptofreaks!
Ik zie niks anders dan anders?quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik krijg nu op Bitcoinwisdom ook prognoses te zien in de grafiek. Had ik eerder niet.
quote:Op vrijdag 6 december 2013 03:43 schreef dreamerbulk het volgende:
holy shit, ik zat half te slapen ..en wou een buy order zetten voor ltc @ 31 ... op één of andere manier kocht ik ze voor 34.8gelukkig weer snel kunnen verkopen zonder verlies
tijd om te slapen denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |