abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133964927
Jammer dat sommige in dit Topic lopen te grappen en zeiken over Nelson Mandela.
Als diegene maar 10% van de moraal, de lef, moed en ruggengraat zouden hebben van Nelson Mandela, dan zou je het al achterwege laten.
En als je dan zo nodig een beetje wilt trollen, of niet het respect kan opbrengen voor een internationaal groots bekwame bestuurders die de geschiedenis heeft bepaald, doe dat dan ergens anders dan hier.
Ga naar ONZ, of geenstijl ofzo, Update je sugarbabes of mooiboy account. Ga hyves'en.
het pseudoniem zelfst.naamw.Uitspraak: [psødo'nim, ps½ydo'nim] Verbuigingen: pseudoniem|en (meerv.) verzonnen naam die je gebruikt om je echte naam geheim te houden.
usericoon; Mata Hari, pseudoniem van Margaretha Geertruida (Griet) Zelle
pi_133964928
quote:
7s.gif Op donderdag 5 december 2013 23:13 schreef Voorschrift het volgende:
Weer een (voormalige) terrorist minder, er zijn ergere dingen.
Geinig man.
pi_133964994
quote:
14s.gif Op donderdag 5 december 2013 23:16 schreef Interv het volgende:

[..]

Geinig man.
Ga het dan vooral quoten.
sig verwijderd door FA
pi_133965002
* TwenteFC Steekt de hand uit naar ..
pi_133965015
quote:
14s.gif Op donderdag 5 december 2013 23:16 schreef Interv het volgende:

[..]

Geinig man.
Niks geinigs aan, ik rouw geen minuut om het heengaan van deze "beste" man.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_133965016
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 23:16 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
Als diegene maar 10% van de moraal, de lef, moed en ruggengraat zouden hebben van Nelson Mandela, dan zou je het al achterwege laten.
En als je dan zo nodig een beetje wilt trollen, of niet het respect kan opbrengen voor een internationaal groots bekwame bestuurders die de geschiedenis heeft bepaald, doe dat dan ergens anders dan hier.
Ga naar ONZ, of geenstijl ofzo, Update je sugarbabes of mooiboy account. Ga hyves'en.
[ afbeelding ]
_O_
pi_133965031
quote:
[ afbeelding ]
je slaapt zeker ook in een Che pyjama?
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_133965033
quote:
[ afbeelding ]
Mensen doen net alsof hij alles in z'n eentje heeft bereikt ofzo. Waarom.
  † In Memoriam † donderdag 5 december 2013 @ 23:17:55 #109
337566 MaryMouse
Lucky's Mouse
pi_133965034
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 23:16 schreef trovey het volgende:
Maar beter zo, de man was op en hem maar in leven houden op de manier waarop ze deden is ook geen fijn leven. :{

Rust in vrede.
Maar het was ook en knokker en een vechter, en man die niet opgaf. En daar heb ik wél veel respect voor.
Ik hoop dat hij nu rust heeft, en dat hij het Zuid-Afrika krijgt wat hij gehoopt had :)
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
pi_133965058
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 23:17 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Ja ik weet dat heel Nederland en de rest van de Westerse Wereld weer gaat janken met krokodillentranen, maar ga zelf maar eens daar wonen en de verhalen aanhoren en zien hoe je daar tegenwoordig wordt behandeld met je leuke blanke huid, en wat de ANC op haar geweten heeft onderzoeken.

Veel plezier met je verering van Mandela.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_133965071
quote:
[ afbeelding ]
Niets dan respect voor Mandela, maar als een leider als Zuma zich zo naar de buitenwereld profileert zoals in dat filmpje, dan maakte ik als blanke dat ik weg kwam.
pi_133965072
quote:
[ afbeelding ]
Hyves is allang uit, maar verder een goed verhaal.
pi_133965074
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 23:17 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Waarom bemoei je je ermee? Ik quote wat ik wil.
pi_133965087
Verder is het wel triest voor zijn familie. Hij heeft wel een mooi leeftijd bereikt.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_133965088
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 23:17 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

als jij op sterven ligt zal ik voor je huis death Metal draaien 😋
pi_133965093
95 is wel oud genoeg.

RIP.
pi_133965095
Groter dan Mandela worden ze niet. _O_
Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.
pi_133965097
RIP
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_133965103
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 23:17 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar daarom is hij nog geen 'terrorist'.
pi_133965136
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 23:19 schreef Interv het volgende:

[..]

Ik ook niet, maar daarom is hij nog geen 'terrorist'.
Doe maar wat onderzoek dan naar de ANC.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  donderdag 5 december 2013 @ 23:20:09 #122
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_133965153
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 23:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Groter dan Mandela worden ze niet. _O_
Eumh , jawel.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_133965155
Heb je enig idee hoe verneukt dat land nu is? Zwarten moesten perse hoge en middel functies bekleden, gewoon omdat eerlijk. Dat dit heeft geleid tot een neergang op vrijwel elk gebied vd maatschappij daar (onderwijs, zorg, politiek, politie,..) is niet te ontkennen. En die spiraal neerwaarts is nimmer gestopt. En daarnaast is racisme daar meer populair dan ooit. Niet vanuit een antropologische benadering, maar t is gewoon pure haat. (Terecht of onterecht.)
Oh, en wat betreft criminaliteit: meeste moorden, verkrachtingen en berovingen dan waar dan ook ter wereld, in Johannesburg
pi_133965156
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 23:18 schreef MarkBroflovski het volgende:

[..]

als jij op sterven ligt zal ik voor je huis death Metal draaien 😋
Die kutmuziek hou je maar voor jezelf.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  donderdag 5 december 2013 @ 23:20:30 #125
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_133965171
Goh , wat asocialen moeten weer grappig gaan doen.
Ga je schamen , sommige topics zijn niet geschikt voor trollen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')