Geinig man.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:13 schreef Voorschrift het volgende:
Weer een (voormalige) terrorist minder, er zijn ergere dingen.
Niks geinigs aan, ik rouw geen minuut om het heengaan van deze "beste" man.quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:16 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
Jammer dat sommige in dit Topic lopen te grappen en zeiken over Nelson Mandela.
Als diegene maar 10% van de moraal, de lef, moed en ruggengraat zouden hebben van Nelson Mandela, dan zou je het al achterwege laten.
En als je dan zo nodig een beetje wilt trollen, of niet het respect kan opbrengen voor een internationaal groots bekwame bestuurders die de geschiedenis heeft bepaald, doe dat dan ergens anders dan hier.
Ga naar ONZ, of geenstijl ofzo, Update je sugarbabes of mooiboy account. Ga hyves'en.
[ afbeelding ]
je slaapt zeker ook in een Che pyjama?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:16 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
Als diegene maar 10% van de moraal, de lef, moed en ruggengraat zouden hebben van Nelson Mandela, dan zou je het al achterwege laten.
En als je dan zo nodig een beetje wilt trollen, of niet het respect kan opbrengen voor een internationaal groots bekwame bestuurders die de geschiedenis heeft bepaald, doe dat dan ergens anders dan hier.
Ga naar ONZ, of geenstijl ofzo, Update je sugarbabes of mooiboy account. Ga hyves'en.
[ afbeelding ]
Mensen doen net alsof hij alles in z'n eentje heeft bereikt ofzo. Waarom.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:16 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
[ afbeelding ]
Maar het was ook en knokker en een vechter, en man die niet opgaf. En daar heb ik wél veel respect voor.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:16 schreef trovey het volgende:
Maar beter zo, de man was op en hem maar in leven houden op de manier waarop ze deden is ook geen fijn leven.![]()
Rust in vrede.
Ja ik weet dat heel Nederland en de rest van de Westerse Wereld weer gaat janken met krokodillentranen, maar ga zelf maar eens daar wonen en de verhalen aanhoren en zien hoe je daar tegenwoordig wordt behandeld met je leuke blanke huid, en wat de ANC op haar geweten heeft onderzoeken.quote:
Niets dan respect voor Mandela, maar als een leider als Zuma zich zo naar de buitenwereld profileert zoals in dat filmpje, dan maakte ik als blanke dat ik weg kwam.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:16 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
[ afbeelding ]
Hyves is allang uit, maar verder een goed verhaal.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:16 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
[ afbeelding ]
als jij op sterven ligt zal ik voor je huis death Metal draaien 😋quote:Op donderdag 5 december 2013 23:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niks geinigs aan, ik rouw geen minuut om het heengaan van deze "beste" man.
Ik ook niet, maar daarom is hij nog geen 'terrorist'.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niks geinigs aan, ik rouw geen minuut om het heengaan van deze "beste" man.
Doe maar wat onderzoek dan naar de ANC.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:19 schreef Interv het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar daarom is hij nog geen 'terrorist'.
Eumh , jawel.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Groter dan Mandela worden ze niet.
Die kutmuziek hou je maar voor jezelf.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:18 schreef MarkBroflovski het volgende:
[..]
als jij op sterven ligt zal ik voor je huis death Metal draaien 😋
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |