Ik post wel weer als ik op de 100 zit, form is primaquote:Op zondag 8 december 2013 00:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Wanneer kunnen we de nieuwe verwachten?
Ja, godver dat gaat nog minstens een jaar duren met die armen van jouquote:Op zondag 8 december 2013 00:30 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik post wel weer als ik op de 100 zit, form is prima
/care wat jij er van vindtquote:Op zondag 8 december 2013 00:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, godver dat gaat nog minstens een jaar duren met die armen van jou
Jammer hoor. Dan moet ik maar je progressie bijhouden in BB topicquote:Op zondag 8 december 2013 00:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
/care wat jij er van vindtik train voor mezelf, niet voor FOK!
Als jij je daar goed bij voeltquote:Op zondag 8 december 2013 00:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jammer hoor. Dan moet ik maar je progressie bijhouden in BB topic
tuuuuuuurlijk.quote:
Zeker een dag over gedaan.quote:Op zondag 8 december 2013 00:50 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
True story, niet achter elkaar ofcourse.
Hier, leuke vergelijking speciaal voor jouquote:Op zondag 8 december 2013 00:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Post anders je stats om het interessant te houdenquote:Op zondag 8 december 2013 00:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
En waar blijft de 50kg BP dan?quote:Op zondag 8 december 2013 13:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hier, leuke vergelijking speciaal voor jou
Ik vind het opmerkelijk dat je wel een filmpje upload met het squatten, maar dan niet laat zien dat je 50kg kan drukken op de BP. Beetje ongeloofwaardig zoquote:
Ik vind het opmerkelijk hoe jij niet kan lezenquote:Op zondag 8 december 2013 14:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik vind het opmerkelijk dat je wel een filmpje upload met het squatten, maar dan niet laat zien dat je 50kg kan drukken op de BP. Beetje ongeloofwaardig zo
Gast ik ga naar de sportschool en eet elke dag troep. Alsof iedereen die traint alleen leeft op rijst en kipquote:Op zondag 8 december 2013 15:02 schreef raptorix het volgende:
God, heb je ze weer, de sportschool jongens, open ook even een topic dat je vrijdag heb gezondigt en een snickers heb gegeten en dat je je nu schuldig voelt.
Je snapt wat voor figuren ik bedoelquote:Op zondag 8 december 2013 15:03 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gast ik ga naar de sportschool en eet elke dag troep. Alsof iedereen die traint alleen leeft op rijst en kip
Mensen die clean etenquote:"For breakfast you need to eat four of those breakfast sandwiches from McDonalds. I don't care which ones you get, but make sure to get four. Order four hash browns, too. Now grab two packs of mayonnaise and put them on the hash browns and then slip them into the sandwiches. Squish that shit down and eat. That's your breakfast."
Vind ik ook het fijnste, eet altijd een mix tussen "clean" food en processed voedsel.quote:
Ik zorg gewoon dat ik minimaal 2gXbw eet per dag, een beetje van pindakaas, beetje kaas, beetje kipfilet, voor de rest avondeten, nootjes. Ik ga geen rijst bereiden voor op school o.i.d.quote:Op zondag 8 december 2013 15:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Vind ik ook het fijnste, eet altijd een mix tussen "clean" food en processed voedsel.
Sowieso sterf je als je meer dan 3500kcal aan kip en rijst moet eten. Buiten dat is het ook gewoon smerig en eet ik het nooit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |