Uberhaupt mensen die curlen met een olympische barquote:Op donderdag 5 december 2013 22:22 schreef Plantagehouder het volgende:
Zo ging het niet, jij zag mij curlen in het squatrack en durfde niets te zeggen.
Lezen nitwitquote:Op donderdag 5 december 2013 22:24 schreef LissaZuid het volgende:
Niet gewoon iemand aanwijzen die ff komt spotten
Dit.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:27 schreef Mriya het volgende:
Niet zelf kunnen benchen.Dan stop je 1 rep voordat je failed. Nog altijd beter dan smith.
Je benched waarschijnlijk net 60kg.
Ik zocht een plaatje van de smith machinequote:Op donderdag 5 december 2013 22:30 schreef Nottoopersonal het volgende:
Ik zou zonder spotter ietsje minder gewicht gebruiken en gewoon veilig 4 setjes van 8 afmaken. Eerste set wat lichter en steeds zwaarder maken. Bij de laatste set voel je zonder spotter ook wel waar je grens ligt. Geen schande om in je laatste set 6 reps te maken ipv 8.
Maar jij ging dus squatten, dat is voor mij een benen-oefening.
Link?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:07 schreef Kiid het volgende:
Dit soort topics hebben meer kracht ware het niet dat je videos voor je form had ge-upload op youtube en gedeeld in BB-topic. Daar was je gewoon een mager scharminkel en zat je het gewicht van een paar pakken melk te benchen
Verder wel terechte klacht omdat Smith machine. Verspilling van geld/ruimte
Heb geen link helaas en het is van een aantal weken terug, maar ik weet wel 100% zeker dat het hem was aangezien ik dat topic volg. Denk als je de laatste 2 doorkijkt dat hij er nog wel instaat tenzij hij hem er nu snel afhaaltquote:
Dit bedoel ik, nu ben ik al 2x zo breed.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb geen link helaas en het is van een aantal weken terug, maar ik weet wel 100% zeker dat het hem was aangezien ik dat topic volg. Denk als je de laatste 2 doorkijkt dat hij er nog wel instaat tenzij hij hem er nu snel afhaalt
Ah deze. TS is een daywalker.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb geen link helaas en het is van een aantal weken terug, maar ik weet wel 100% zeker dat het hem was aangezien ik dat topic volg. Denk als je de laatste 2 doorkijkt dat hij er nog wel instaat tenzij hij hem er nu snel afhaalt
Inderdaadquote:Op donderdag 5 december 2013 23:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ah deze. TS is een daywalker.
Nice veinsquote:Op donderdag 5 december 2013 23:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mwah, op je 23e dood gaan lijkt me geen pretje.
[ afbeelding ]
Beter Angelov![]()
En TS is voorlopig toch nog wel even zoet met de 10kg dumbbells. Alles op zijn tijd
Beter weten dan wie?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:23 schreef eend112 het volgende:
Topic loopt natuurlijk vol met bodybuilders die het beter weten
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:31 schreef Kiid het volgende:
Net alsof form boeit als je 20 kilo deadlift. De gemiddelde schooltas van een scholier is nog zwaarder
Ik zei dat militairen vaak van die magere scharminkels zijn met 0,0 massa/kracht. En jouw video is daar een prachtig voorbeeld vanquote:Op donderdag 5 december 2013 23:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jij was toch die vent die zei dat militairen niet fit zijn?![]()
Ik ben geen militair maatquote:Op donderdag 5 december 2013 23:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zei dat militairen vaak van die magere scharminkels zijn met 0,0 massa/kracht. En jouw video is daar een prachtig voorbeeld van
Im not your buddy, friendquote:
Ach, kom jij weer aan je trekken op de donderdagavondquote:Op donderdag 5 december 2013 23:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Im not your buddy, friend
Je ziet er wel uit als een militair + je naam. Overigens moet ik 1 ding zeggen: ik heb respect voor een ieder die bezig is met fitness ongeacht het gewicht. Daarom had ik er ook niks van gezegd aangezien iedereen ergens moet beginnen. Maar met een topic als deze kan je erop wachten
Gooi nog lekker een shake in je mik en ga lekker slapen. Rust is ook belangrijk.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:38 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ach, kom jij weer aan je trekken op de donderdagavond
magere kwark jatochquote:Op donderdag 5 december 2013 23:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gooi nog lekker een shake in je mik en ga lekker slapen. Rust is ook belangrijk.
Ben net 2 uur terug van de gym, shake zit er al in.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gooi nog lekker een shake in je mik en ga lekker slapen. Rust is ook belangrijk.
Lolquote:Op donderdag 5 december 2013 23:14 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Niet als je net zoals TS 50 kg weegt.quote:
Je moet 2x zoveel yoghurt danquote:Op donderdag 5 december 2013 23:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet als je net zoals TS 50 kg weegt.
Kwark is wel een goede bron voor eiwit alleen ik vind het niet te vreten. Heb dan liever Yoghurt al heb je dan minder gram eiwit per gram
Kan ook kwark pakken met een scoop whey er doorheenquote:Op donderdag 5 december 2013 23:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Niet als je net zoals TS 50 kg weegt.
Kwark is wel een goede bron voor eiwit alleen ik vind het niet te vreten. Heb dan liever Yoghurt al heb je dan minder gram eiwit per gram
Of door je gewoon niet aan te stellen.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:46 schreef Internepper het volgende:
[..]
Kan ook kwark pakken met een scoop whey er doorheen
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Of door je gewoon niet aan te stellen.
Een spotter nodig hebben bij 30kg BPquote:Op donderdag 5 december 2013 23:55 schreef boeraap het volgende:
waarom vraag je in godsnaam niet iemand anders die aanwezig is om je te spotten... schaam je je zo diep SMITHBRAH! FAALBRAH! BRAHBRAH!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |