quote:
Op vrijdag 6 december 2013 10:59 schreef lachelkedag het volgende:[..]
Ben jij echt serieus (moderator!!)? Dus dit is het niveau dat een gebruiker van fokforum mag verwachten?
Ik heb tot nu toe zeer goede ervaringen gehad met fokforum waar het gaat om het beantwoorden van vragen. Het mooie van een vraag voorleggen op een openbaar forum is dat andere mensen er ook nog wat aan hebben. Nou, aangezien je dit topic niet wilt verplaatsen naar DIG, open ik daar zelf wel later een topic in de hoop dat daar wel mensen deze vraag serieus kunnen nemen.
Echt een rare reactie van een moderator hoor.
Wil hem best naar DIG schoppen, ik wachtte alleen even je reactie af.
Natuurlijk kan je op dit forum zat serieuze reacties krijgen, maar er zitten altijd mensen bij die grappig (willen) zijn.
En er zullen ook wel verschillende digitale kranten zijn met verschillende soorten abonnementen. Kan je het best even bellen. Dan heb je vaak het snelst en het beste antwoord.
Maargoed, ik ga nu kijken of je al een topic in DIG heb geopend. Zo nee dan ruim ik deze op en schop ik hem naar DIG. Zo ja, dan sluit ik deze. Deal?
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.