abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133961606
Een digitaal krantenabonnement lijkt mij wel wat. Nu vraag ik mij af: kun je ook een abonnement afsluiten en dan de kosten delen met meerderen, zodat die paar mensen die het wachtwoord hebben elk afzonderlijk op hun computer kunnen inloggen en de krant kunnen lezen? Uiteraard is slechts 1 iemand officieel abonnementshouder die dan betaalt aan krant.
pi_133962059
Verbaast mij dat ze niet een systeem hebben die ziet of er bv drie mensen tegelijk ingelogd zijn met verschillende ip-adressen. Als het idd kan, dan is dat goed nieuws.
  vrijdag 6 december 2013 @ 10:51:15 #3
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_133973421
-OFFTOPIC VERWIJDERD-

Waarom bel je ze niet gewoon even op als je geen puberale reacties wil?

[ Bericht 18% gewijzigd door Fopje op 06-12-2013 11:12:20 ]
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_133973589
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 december 2013 10:51 schreef Fopje het volgende:
Ben jij echt serieus (moderator!!)? Dus dit is het niveau dat een gebruiker van fokforum mag verwachten?

Ik heb tot nu toe zeer goede ervaringen gehad met fokforum waar het gaat om het beantwoorden van vragen. Het mooie van een vraag voorleggen op een openbaar forum is dat andere mensen er ook nog wat aan hebben.

Nou, aangezien je dit topic niet wilt verplaatsen naar DIG, open ik daar zelf wel later een topic in de hoop dat daar wel mensen deze vraag serieus kunnen nemen.

Echt een rare reactie van een moderator hoor.
  vrijdag 6 december 2013 @ 11:09:02 #5
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_133973794
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 10:59 schreef lachelkedag het volgende:

[..]

Ben jij echt serieus (moderator!!)? Dus dit is het niveau dat een gebruiker van fokforum mag verwachten?

Ik heb tot nu toe zeer goede ervaringen gehad met fokforum waar het gaat om het beantwoorden van vragen. Het mooie van een vraag voorleggen op een openbaar forum is dat andere mensen er ook nog wat aan hebben.

Nou, aangezien je dit topic niet wilt verplaatsen naar DIG, open ik daar zelf wel later een topic in de hoop dat daar wel mensen deze vraag serieus kunnen nemen.

Wil hem best naar DIG schoppen, ik wachtte alleen even je reactie af.
Natuurlijk kan je op dit forum zat serieuze reacties krijgen, maar er zitten altijd mensen bij die grappig (willen) zijn.

En er zullen ook wel verschillende digitale kranten zijn met verschillende soorten abonnementen. Kan je het best even bellen. Dan heb je vaak het snelst en het beste antwoord.

Maargoed, ik ga nu kijken of je al een topic in DIG heb geopend. Zo nee dan ruim ik deze op en schop ik hem naar DIG. Zo ja, dan sluit ik deze. Deal?
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_133973816
Prima, doe hem daar heen graag.
  vrijdag 6 december 2013 @ 11:12:44 #7
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_133973878
>> DIG
  vrijdag 6 december 2013 @ 11:14:55 #8
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_133973935
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 10:59 schreef lachelkedag het volgende:

[..]

Nounou, iets minder kan ook wel. Vergeet niet dat niet alle FOK!kers zich aangemeld hebben om jouw vragen te beantwoorden...
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_133974458
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 11:14 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Nounou, iets minder kan ook wel. Vergeet niet dat niet alle FOK!kers zich aangemeld hebben om jouw vragen te beantwoorden...
Die snap ik niet helemaal. Want volgt daar dan uit dat ik wel mag verwachten dat er allerlei puberale grapjes worden gemaakt?
Bovendien vind ik mijn reactie erg redelijk, zeker met deze toevoeging: "Ik heb tot nu toe zeer goede ervaringen gehad met fokforum waar het gaat om het beantwoorden van vragen. "

Maar misschien vind jij reacties in de trant van "genomen worden door meerder mannen" etc... wel redelijk.
pi_133974482
^Maar die stroom aan puberale reacties zijn inmiddels verwijderd, waardoor mijn reactie uit de toon valt.
pi_133977451
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 december 2013 10:51 schreef Fopje het volgende:
-OFFTOPIC VERWIJDERD-

Als idd niemand een antwoord weet of hier ervaring mee heeft dan zal ik zeker contact met ze opnemen.
In het contract zal uiteraard ongeveer zoiets staan: "You may share your subscription with members of your household - i.e. family and friends that live at the same residential address. However you agree not to exceed the use of 7 devices to consume digital content at any point in time. You agree not to share your subscription outside of this household."

De kernvraag is dus eigenlijk of er mensen zijn die ervaring hebben met het delen van een abonnement, of mensen die op de hoogte zijn dat er technieken worden gebruikt (of überhaupt bestaan) die checken dat je niet tegelijkertijd vanaf meerdere ip-adressen inlogt.

edit: maar misschien is het ook wel bijna geen punt, aangezien je wsl de krant moet downloaden, en dan is het slechts een kwestie van afspreken dat je niet om dezelfde tijd probeert down te loaden.
pi_133977867
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 december 2013 11:12 schreef Fopje het volgende:
>> DIG
O zie nu pas dat hij nog steeds in GC staat.
  vrijdag 6 december 2013 @ 15:12:23 #13
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_133980557
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 december 2013 13:56 schreef lachelkedag het volgende:

[..]

O zie nu pas dat hij nog steeds in GC staat.
Hij is weer teruggeschopt _O-

Ik schop hem nog een keer naar DIG.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')