SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:24 schreef hugecooll het volgende:
Volgende TT moet "Wie is de mol?" worden
Nou ja, ik ben wel door de regen gefietst speciaal om jouw pakketje te versturen.....quote:Op donderdag 5 december 2013 18:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik verwachtte van jou juist een net pakketje, met sinterklaas inpakpapier eroverheen en dan nog een mooi roze strikje, met een leuke gedicht en wat börek erin.
Tegenvaller zeg, slechte klantenservice.
Ik denk dat hij MT (MaidensTower) bedoelde.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:38 schreef Bortecinem het volgende:
lol @Slayage. TM? TM als in TheMagnificent? Denk echt niet dat hij zich met zulke dingen gaat bezighouden.
Zij praat (typt) andersquote:Op donderdag 5 december 2013 18:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk dat hij MT (MaidensTower) bedoelde.
Oh zo. Denk ook niet dat zij het is.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
wees eens een beetje lief ajb, de reden dat ze een clone aanmaakt is, omdat ze onzeker is. door haar op deze manier te benaderen, zal haar gedrag niet veranderen en zal ze ervoor kiezen voor een vlucht van haar verleden ipv wat we allemaal hopen: dat ze nu eindelijk verantwoordelijkheid neemt voor haar eigen postsquote:Op donderdag 5 december 2013 18:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
geef eens antwoord op wie je bent, lafaard
whehe ja iddquote:Op donderdag 5 december 2013 18:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
net was et andersquote:
Ah jaquote:
quote:
die avond dat Unlabeled werd geboren had MT iets gepost waar ik zelf op reageerde met ""loserrr" kweet niet meer waar dat over ging, dus vlucht gedrag kenmerkend voor TM, MT heeft terugvalquote:Op donderdag 5 december 2013 18:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ah ja
En dat van MT had ik na haar eerste post hier al gevraagd, maar ik kreeg er geen antwoord op
[..]
@zargonquote:
Je volgt hem al jaren zeg je net?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:43 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
@zargon
ik ken je niet dus ik wil je niets noemen, maar in deze situatie ben jij wel de zwakkeling he. no offence though. beschouw het als niet gelezen. peace.
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je volgt hem al jaren zeg je net?
wat kom je dan tof doenquote:Op donderdag 5 december 2013 18:43 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
@zargon
ik ken je niet dus ik wil je niets noemen, maar in deze situatie ben jij wel de zwakkeling he. no offence though. beschouw het als niet gelezen. peace.
en waarom lieg jequote:Op donderdag 5 december 2013 17:57 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
gast, je loopt hier jarenlang de wijsneus rond te hangen.
meisje kom op, wees eens eerlijk en doe die masker af, maskers zijn niet goed voor je, open en eerlijkheid welquote:Op donderdag 5 december 2013 18:43 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
@zargon
wtf is een tjapneut?quote:
whehe enige DM was "waarom doe je zo?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:53 schreef Unlabeled het volgende:
Slayage wat zit je de hele tijd te DMen. Wat doe ik dan. Ik reageer hier gewoon normaal hoor. Zonder mensen te beledigen. En als dat wel is gebeurd is dat niet mijn bedoeling geweest.
Ze kan nog geen DM's terugsturenquote:Op donderdag 5 december 2013 18:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
whehe enige DM was "waarom doe je zo?"
hoe dat dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ze kan nog geen DM's terugsturen
Sagol, allah razi olsunquote:Op donderdag 5 december 2013 18:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben wel door de regen gefietst speciaal om jouw pakketje te versturen.....
MT! TM is een andere user.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
whehe enige DM was "waarom doe je zo?"
daarnaast heb je tot nu toe niet 1 keer ontkend dat je TM bent (maar ik kan er naast zitten uiteraard)
take a chill pill borte je weet wat ik bedoelquote:
Nein. Het is MT.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
take a chill pill borte je weet wat ik bedoel
Stel je eens voor zeg.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Misschien zijn we wel familie.
Ey koshkele.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wat lopen mensen hier Turken topic te verpesten.
We zijn een beetje paranoïde ingesteld, we denken altijd dat nieuwe posters kloons zijn. Laten we vanaf 0 beginnen.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:07 schreef Unlabeled het volgende:
Ik heb er twee ontvangen maar kan ze niet openen. Dus niet DMen. De reden dat ik lid ben is om meer in contact te komen met mensen van turkse achtergrond. Ik heb een paar topics van jullie gelezen en het leek me leuk om zo nu en dan met jullie te forummen. Maar omdat zargon gelijk de eerste post stoer begon te doen ben ik me aan hem gaan ergeren. Overigens dacht ik dat hij een van die chille turken op dit forum was. Samen met nog een paar. Beetje jammer dat het zo is begonnen.
Ja, vooral ozur dileme. Kanindan Ermeni ciksin emi.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
We zijn een beetje paranoïde ingesteld, we denken altijd dat nieuwe posters kloons zijn. Laten we vanaf 0 beginnen.
Wat is jouw memleket, leeftijd en naam van je originele account?
Grapje
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
We zijn een beetje paranoïde ingesteld, we denken altijd dat nieuwe posters kloons zijn. Laten we vanaf 0 beginnen.
Grapje
Ozur dilerim, wat kan ik doen om het goed te maken?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, vooral ozur dileme. Kanindan Ermeni ciksin emi.
wij turken doen wat we blievenquote:Op donderdag 5 december 2013 19:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wat lopen mensen hier Turken topic te verpesten.
LB!quote:
ach soooquote:Op donderdag 5 december 2013 19:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daarvoor moet je 7 dagen geregistreerd zijn, geloof ik
"hepimiz ermeniyiz" was het toch?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, vooral ozur dileme. Kanindan Ermeni ciksin emi.
Waarom studeer je niet aan de RUG?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:25 schreef Unlabeled het volgende:
Grunn. Zijn hier Rotterdammers die aan de erasmus studeren?
Mijn studie staat hier goed aangeschreven. Studeer jij in groningen dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:29 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom studeer je niet aan de RUG?
Nee, een vriend van me is daar net klaar met zijn bachelor en honours, als ik hem moet geloven is dat ook een hele goede universiteit.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:32 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Mijn studie staat hier goed aangeschreven. Studeer jij in groningen dan?
how is that?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Is dat niet juist het probleem.
Omdat een paar maar doen wat ze willen, zijn ze net kippetjes.quote:
ik moest lachenquote:Op donderdag 5 december 2013 19:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Grapje
A) het is toch de bedoeling dat je doet wat je wilt?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omdat een paar maar doen wat ze willen, zijn ze net kippetjes.
Nar? Een onderdeel van een koningsmaal.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:51 schreef Slayage het volgende:
die nar (uit antalya) was echt lekker gek
ja?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nar? Een onderdeel van een koningsmaal.
pun intended
Ja erg jammer. Ik moet wel zeggen dat dit een beetje het stereotype bevestigd. En dat er eentje een moderator moet voorstellen is helemaal triest.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omdat een paar maar doen wat ze willen, zijn ze net kippetjes.
wel thuis!quote:Op donderdag 5 december 2013 20:03 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo, ik moet nu vanuit Limburg naar Utrecht reizen. Met de trein.
is hij hier niet hèquote:Op donderdag 5 december 2013 19:59 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja erg jammer. Ik moet wel zeggen dat dit een beetje het stereotype bevestigd. En dat er eentje een moderator moet voorstellen is helemaal triest.
Over zG kan je niet zeiken, da's mijn boy.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:59 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja erg jammer. Ik moet wel zeggen dat dit een beetje het stereotype bevestigd. En dat er eentje een moderator moet voorstellen is helemaal triest.
Jij doet dat nu ookquote:Op donderdag 5 december 2013 19:59 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
her koyun...quote:Op donderdag 5 december 2013 20:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dank je. De rakı die ik net heb gedronken maakt het wel goed.
het leven is niet eerlijkquote:Op donderdag 5 december 2013 20:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Ruim een kwartier vertraging. Alsof dat niet genoeg was kwam de trein ook nog eens binnen op het verkeerde spoor waardoor ik het heb gemist.
Koud!!!
Aha, scherp. Dat moet een t zijn. Ik doelde meer op het stereotype agressieve rellende onverschillige turk uit de tijd van het ottomaanse rijk.quote:
whut?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:32 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Aha, scherp. Dat moet een t zijn. Ik doelde meer op het stereotype agressieve rellende onverschillige turk uit de tijd van het ottomaanse rijk.
ne?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:32 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Aha, scherp. Dat moet een t zijn. Ik doelde meer op het stereotype agressieve rellende onverschillige turk uit de tijd van het ottomaanse rijk.
Uh?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:32 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nanda?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:32 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Meen je dat?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, ik heb op Wilders gestemd. So what?
Geintje. Ik ben het weliswaar met hem eens op bepaalde punten, maar de manier waarop hij het brengt en zijn focus op islam verpest het.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
So niksquote:Op donderdag 5 december 2013 21:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ben jij nu Turk en zoja, wat is je memleket?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:09 schreef Unlabeled het volgende:
Hebben jullie dat nooit gehad op de middelbare school? Karikaturen over landen etc? Moet je even googlen op anti-turkism 16th century als je interesse hebt.
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:18 schreef Julis het volgende:
Probeer je haar nou te labelen Arc van Noah???
Baka yarou. Ga inktvisringensoep eten.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:18 schreef Julis het volgende:
Probeer je haar nou te labelen Arc van Noah???
BAKA! Jij moet nog een hamsi voor mij tekenen. Eet jij die varkensanusjes maar.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Baka yarou. Ga inktvisringensoep eten.
Wat. Jij hebt zo'n goed geheugen, of heb je soms een whiteboard in je kamer waar je alles opschrijft wat mensen je schuldig zijn. Ahoka?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:26 schreef Julis het volgende:
[..]
BAKA! Jij moet nog een hamsi voor mij tekenen. Eet jij die varkensanusjes maar.
Dat soort taalgebruik staat jou niet goed Julis.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:26 schreef Julis het volgende:
[..]
BAKA! Jij moet nog een hamsi voor mij tekenen. Eet jij die varkensanusjes maar.
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
niet naar hem luisteren, Julis. Laat de rebel in je vrij.
Borte; volgens mij is er binnenkort SALE, weet jij wanneer dat begint?quote:
Ja klopt. Ik ben de losgeslagen van ons twee.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:42 schreef Julis het volgende:
[..]. Aaaha.
.
Ik ben rustig (oh echt).
Hallo meneer.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:45 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
Een hele stormachtige goedenavond mensen!![]()
Hoe gaat het met iedereen?
oke.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:46 schreef Bortecinem het volgende:
Nee, heb laatst al alles gekocht wat ik moest kopen. Nu houd ik de sales niet meer in de gaten.
Aan het treinreizen.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:45 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
Een hele stormachtige goedenavond mensen!![]()
Hoe gaat het met iedereen?
Had ik de fles maar bij me...quote:Op donderdag 5 december 2013 21:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Terug naar de raki, jij. hup.
Moet je maar met de auto gaan.. Met de ns gaan is vragen om problemen bij zulke dagen. De snelwegen zijn nagenoeg leeg...quote:Op donderdag 5 december 2013 21:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Aan het treinreizen.
Vertrek: 19.40u
Aankomst: 23.25u (verwacht)
Hey X. Wist je dat we ongeveer elkaar een jaar geleden hebben gezienquote:Op donderdag 5 december 2013 21:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Moet je maar met de auto gaan.. Met de ns gaan is vragen om problemen bij zulke dagen. De snelwegen zijn nagenoeg leeg...
Tijd gaat te snel, dat is waar ik laatst aan dacht.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hey X. Wist je dat we ongeveer elkaar een jaar geleden hebben gezien
Ben iyiyim sen nasilsin?quote:
Erg he. Ik doe dat niet man, Sylv kan het beter en ik denk niet dat ik nog ga meetenquote:Op donderdag 5 december 2013 21:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Tijd gaat te snel, dat is waar ik laatst aan dacht.
Wanneer regel jij de volgende miet?
noordwestquote:Op donderdag 5 december 2013 21:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ben jij nu Turk en zoja, wat is je memleket?
Geen auto.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Moet je maar met de auto gaan.. Met de ns gaan is vragen om problemen bij zulke dagen. De snelwegen zijn nagenoeg leeg...
Mooiquote:Op donderdag 5 december 2013 21:52 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
[..]
Ben iyiyim sen nasilsin?
Jezus! paar uur geleden ging het zoo hard waaien, regenen, hagel, onweer![]()
Klote Nederland en die weer![]()
Zou nu wel lekker op het strand willen liggen zeg...
Zit je nu in de trein of moet je nog wachten?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geen auto.Het is eigenlijk Véolia die het heeft verpest... Daarna de NS.
gecmis olsun!quote:Op donderdag 5 december 2013 21:48 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Aan het treinreizen.
Vertrek: 19.40u
Aankomst: 23.25u (verwacht)
Turq heeft een heel goed idee. Ben benieuwd hoeveel animo daarvoor is en hoeveel mensen dat durven.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:52 schreef xminator het volgende:
[..]
Tijd gaat te snel, dat is waar ik laatst aan dacht.
Wanneer regel jij de volgende miet?
Ik moest echt lachen.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:56 schreef Julis het volgende:
[..]
Mooi.
Op het strand liggen?! Nee, je bedoelt net als Otto van Rocket Power de surfplank pakken en gaan met die banaan!
Ik heb tot nu toe maar 1 meet (voor Turken) geregeld hoor.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Erg he. Ik doe dat niet man, Sylv kan het beter en ik denk niet dat ik nog ga meeten
wat is turqs idee.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe maar 1 meet (voor Turken) geregeld hoor.
Ik ben bijna in Eindhoven.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:56 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
[..]
Zit je nu in de trein of moet je nog wachten?
Tuurlijk. Reggie enzoquote:Op donderdag 5 december 2013 21:58 schreef Julis het volgende:
[..]
Keek je ook naar Rocket Power, ja? Boks.
warum nicht?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Erg he. Ik doe dat niet man, Sylv kan het beter en ik denk niet dat ik nog ga meeten
Ik moest echt googlen voordat ik wist wie je bedoelde, maar toen ik al afbeeldingen zag wist ik gelijk welke haha.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:58 schreef Julis het volgende:
[..]
Keek je ook naar Rocket Power, ja? Boks.
Boks, snel!quote:Op donderdag 5 december 2013 22:04 schreef DeathstrokeGuy92 het volgende:
[..]
Ik moest echt googlen voordat ik wist wie je bedoelde, maar toen ik al afbeeldingen zag wist ik gelijk welke haha.
Zoveel cartoons gekeken en de helft al de naam vergeten...![]()
Die Rocket Power keek ik ook vroeger vaak *Old Times*
Wat is dat geboks?quote:
Ik bedoel; veel plezier jullie twee. Badder ze.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je bedoelt waarschijnlijk "Brrrr, koud!".
Heb je onder een steen gelegen?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat is dat geboks?
Ik kreeg vandaag op whatsapp een vuist-smiley, ik dacht dat die persoon mij wilde slaan. Bleek het om 'boks' te gaan.
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik bedoel; veel plezier jullie twee. Badder ze.
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat is dat geboks?
Ik kreeg vandaag op whatsapp een vuist-smiley, ik dacht dat die persoon mij wilde slaan. Bleek het om 'boks' te gaan.
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik bedoel; veel plezier jullie twee. Badder ze.
Nee, dat duurt nog 2,5 jaar.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Laat hem, hij is 30 ofzo.
Als ik mensen groet geef ik liever hand dan boks altijd beter.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:08 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wat is dat geboks?
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Laat hem, hij is 30 ofzo.
Dus je wil wel mee als er genoeg jongens gaan?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:10 schreef Julis het volgende:
Op zich wel een leuk idee. Maar alleen als het een groep met jongens is.
Nee, zo bedoelde ik het niet. Ik tel mezelf niet mee.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dus je wil wel mee als er genoeg jongens gaan?
Ik hou daar ook niet vanquote:Op donderdag 5 december 2013 22:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik weet niet van jullie ( Julis en Borte), maar ik hou echt niet van 2,3,4 zoenen geven. Even serieus, rot op met je wang
Zo voorbij.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:12 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee, dat duurt nog 2,5 jaar.
Dat is toch leuk? Toegegeven, ik ben daarin wel terughoudend, vooral bij niet-Nederlandse meiden. Bij een eerste ontmoeting hooguit een hand, daarna bij afscheid mischien wat anders.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik weet niet van jullie ( Julis en Borte), maar ik hou echt niet van 2,3,4 zoenen geven. Even serieus, rot op met je wang
Ik vind het bij mannen echt gayquote:Op donderdag 5 december 2013 22:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat is toch leuk? Toegegeven, ik ben daarin wel terughoudend, vooral bij niet-Nederlandse meiden. Bij een eerste ontmoeting hooguit een hand, daarna bij afscheid mischien wat anders.
Man-vrouw dus.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:16 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik vind het bij mannen echt gay
Eens.. vooral mensen die het bij een eerste ontmoeting doen, wtf ik ken je niet :squote:Op donderdag 5 december 2013 22:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Als abi moet je daar wel tegen kunnen tochquote:Op donderdag 5 december 2013 22:17 schreef sylvesterrr het volgende:
Jullie zijn niet lief. Ik heb jullie nooit beledigd, pijn gedaan of geplaagd. Maar jullie plagen mij wel.
Vind ik ook gay. Ik heb dat gelukkig nog nooit meegemaakt.quote:
En al die bacillen die dan op mij worden overgedragen.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
Eens.. vooral mensen die het bij een eerste ontmoeting doen, wtf ik ken je niet :s
Abi? Wtf? Zo voel ik me oud!quote:Op donderdag 5 december 2013 22:19 schreef Ayca het volgende:
[..]
Als abi moet je daar wel tegen kunnen toch
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:21 schreef Julis het volgende:
Gewoon helemaal geen contact bij het begroeten, veeeeel schoner. Ik hoef ook geen hand.
Hahaha, ik wilde je quoten en doorstrepen maar je had het al gedaanquote:
Wacht maar, de volgende keer gaat iedereen mijn hand kussen...quote:Op donderdag 5 december 2013 22:21 schreef Julis het volgende:
Gewoon helemaal geen contact bij het begroeten, veeeeel schoner. Ik hoef ook geen hand.
Alleen als je daarvoor hebt geplast.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Wacht maar, de volgende keer gaat iedereen mijn hand kussen...
Wat, hahaha.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Alleen als je daarvoor hebt geplast.
Dat laatste is zó herkenbaar. Best vervelend inderdaad.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Vind ik ook gay. Ik heb dat gelukkig nog nooit meegemaakt.
OF je weet toch wanneer iemand aanstalten maakt en jullie gaan allebei naar dezelfde kant en je denkt al:SHIT. en bij het zoenen geven denk je: oh moet ik 2 of 3 of 4, en dan ga je voor 3 en blijft de anders gezicht nog in de lucht hangen want die wilde 4
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Alleen als je daarvoor hebt geplast.
Nee johhquote:Op donderdag 5 december 2013 22:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omdat jij mij overdreven vond
Ligt eraan bij wie.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
mooie meisjes plassen niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:43 schreef Julis het volgende:
Alleen als je daarvoor hebt geplast, d'oh.
Voor of na het wassen van de handen en het gezicht?quote:Op donderdag 5 december 2013 22:43 schreef Julis het volgende:
Alleen als je daarvoor hebt geplast, d'oh.
Zelfs de koningin plast en poept.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
mooie meisjes plassen niet.
ik zei mooi.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zelfs de koningin plast en poept.
quote:Op donderdag 5 december 2013 22:46 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Zelfs de koningin plast en poept.
niet als je aan bea denkt als iemand koningin zegt, heb ik iig last vanquote:Op donderdag 5 december 2013 22:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Máxima is toch ook een mooie vrouw?
blijf toch aan Beatrix denken als je koningin zegt.quote:Op donderdag 5 december 2013 22:51 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Máxima is toch ook een mooie vrouw?
cest la vie, zit het zelf toevallig ook te kijkenquote:
je zit toch in de trein?quote:
altijd aanpassen aan je omgevingquote:Op donderdag 5 december 2013 23:08 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb vandaag trouwens zowaar een groot deel van de tijd Turks gesproken. Een wonder.
De FOK!kers die me al eens hebben gemeet weten dat ik niet graag Turks spreek. Het is zelfs zo erg dat ik Turkse vragen in het Nederlands beantwoord.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
altijd aanpassen aan je omgeving
omdat je turks zwak is?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De FOK!kers die me al eens hebben gemeet weten dat ik niet graag Turks spreek. Het is zelfs zo erg dat ik Turkse vragen in het Nederlands beantwoord.![]()
Vandaag heb ik juist geprobeerd om zoveel mogelijk Turks te spreken.
Eindelijk thuis trouwens.
Ja, dat is ook wat ik altijd dacht. Maar hij gedraagt zich inderdaad als een behoorlijke zak.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:07 schreef Unlabeled het volgende:
Ik heb er twee ontvangen maar kan ze niet openen. Dus niet DMen. De reden dat ik lid ben is om meer in contact te komen met mensen van turkse achtergrond. Ik heb een paar topics van jullie gelezen en het leek me leuk om zo nu en dan met jullie te forummen. Maar omdat zargon gelijk de eerste post stoer begon te doen ben ik me aan hem gaan ergeren. Overigens dacht ik dat hij een van die chille turken op dit forum was. Samen met nog een paar. Beetje jammer dat het zo is begonnen.
alleen sensodyne en paradontax dude...quote:
Ja, en dat maakt mij nogal onzeker.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:24 schreef Slayage het volgende:
[..]
omdat je turks zwak is?
gecmis olsun
een beetje als de r van aziz yildirim of beyaz?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:28 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, en dat maakt mij nogal onzeker.Maar goed, mijn uitspraak van de letter r was blijkbaar geen big issue. Dat vind ik voor mezelf al een overwinning. Al heb ik wel het gevoel dat ik wel wat woorden met een letter r heb proberen te vermijden.
Heb ik ook!quote:Op donderdag 5 december 2013 23:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
De FOK!kers die me al eens hebben gemeet weten dat ik niet graag Turks spreek. Het is zelfs zo erg dat ik Turkse vragen in het Nederlands beantwoord.![]()
Vandaag heb ik juist geprobeerd om zoveel mogelijk Turks te spreken.
Eindelijk thuis trouwens.
IRL is hij net zo lief als de rest, als hij al niet liever is.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:27 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wat ik altijd dacht. Maar hij gedraagt zich inderdaad als een behoorlijke zak.
Hoe is hun letter r? Bij mij hoor je die letter nauwelijks.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:29 schreef Slayage het volgende:
[..]
een beetje als de r van aziz yildirim of beyaz?
aziz yildirim zegt fenevquote:Op donderdag 5 december 2013 23:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoe is hun letter r? Bij mij hoor je die letter nauwelijks.
dus je speelt nooit, rara wie ben ik?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoe is hun letter r? Bij mij hoor je die letter nauwelijks.
geen van beidequote:Op donderdag 5 december 2013 23:33 schreef Slayage het volgende:
[..]
aziz yildirim zegt feneven die van beyaz was meer een frans r meen ik
Nee, jij wel?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:34 schreef Slayage het volgende:
[..]
dus je speelt nooit, rara wie ben ik?
Soort van internetheld dus?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
IRL is hij net zo lief als de rest, als hij al niet liever is.
de laatste tijd niet meer, mijn neefjes spelen liever mortal kombat op de playstationquote:
Sylvester had ik als nickname op het eerste forum waar ik me ooit heb ingeschreven. Sylvester was helaas reeds bezet op FOK!, dus heb ik er sylvesterrr van gemaakt. Geloof me, je hoort geen enkele r op het eind..quote:Op donderdag 5 december 2013 23:34 schreef Slayage het volgende:
waarom sylvester dan of juist daarom sylvester?
iedereen is een internet held ja toch!?quote:
ilgincquote:Op donderdag 5 december 2013 23:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Sylvester had ik als nickname op het eerste forum waar ik me ooit heb ingeschreven. Sylvester was helaas reeds bezet op FOK!, dus heb ik er sylvesterrr van gemaakt. Geloof me, je hoort geen enkele r op het eind..
Als jij het zegt.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
iedereen is een internet held ja toch!?
Oh, ik meet niet omdat ik niet durf? Wat dacht je van dat ik er gewoon geen behoefte aan hebt?quote:Op donderdag 5 december 2013 23:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hij durft tenminste te meeten, hij verachuilt zich niet achter z'n toetsenbord. Dus...
juistemquote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je vindt mij wel een interessant Nederturks onderzoeksobject hè?
Je zou zomaar eens geconfronteerd kunnen worden met je belofte.quote:Op donderdag 5 december 2013 23:39 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Oh, ik meet niet omdat ik niet durf? Wat dacht je van dat ik er gewoon geen behoefte aan hebt?
Kom op Syl...
Wat is een internetheld?quote:Gezien je reactie accepteer je dus dat hij een internetheld is?
quote:Op donderdag 5 december 2013 23:41 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je zou zomaar eens geconfronteerd kunnen worden met je belofte.
[..]
Wat is een internetheld?
Mij vind je toch wel aardig hequote:Op donderdag 5 december 2013 23:27 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, dat is ook wat ik altijd dacht. Maar hij gedraagt zich inderdaad als een behoorlijke zak.
Hier nog niks, zal nog wel komen dan.quote:Op vrijdag 6 december 2013 07:18 schreef xaban06 het volgende:
Mensen rij voorzichtig, net veel hagel en natte sneeuw.
Dat meen je niet. Bleh. Gelukkig thuiswerkdag.quote:Op vrijdag 6 december 2013 07:18 schreef xaban06 het volgende:
De laatste keer dat ik in een auto reed, crashte ik met 120/130 op een andere autoquote:Op vrijdag 6 december 2013 07:18 schreef xaban06 het volgende:
Heeft het Turkse consulaat geen rechtsgeleerde voor dergelijke zaken on retainer?quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:48 schreef xminator het volgende:
Wij als Turken hebben het recht om Turks te schrijven op forums obv. verdrag 123:11EG / NL. Zodoende is het in strijd met de wet om posts in het Turks aan te passen louter om het feit dat het Turks is.
Ja die hebben ze zeker...quote:Op vrijdag 6 december 2013 10:08 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Heeft het Turkse consulaat geen rechtsgeleerde voor dergelijke zaken on retainer?
Het was trouwens wel een Turkenbakquote:Op vrijdag 6 december 2013 08:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in een auto reed, crashte ik met 120/130 op een andere auto
Sindsdien laat ik me vervoeren
Ik heb gelukkig nog geen crash op hoge snelheid meegemaakt. Wel bijna. Ik was ongeveer op die snelheid aan het rijden - de auto voor mij kwam steeds dichterbij terwijl ik niet harder ging en de voorligger niet remde. Althans, ik dacht dat de voorligger niet remde. Die oude oma heeft gewoon een noodstop (uit het niets) gemaakt met defecte remlichten.quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:32 schreef hugecooll het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in een auto reed, crashte ik met 120/130 op een andere auto
Sindsdien laat ik me vervoeren
http://www.omroepbrabant.(...)tel+en+Oirschot.aspxquote:Op vrijdag 6 december 2013 11:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nog geen crash op hoge snelheid meegemaakt. Wel bijna. Ik was ongeveer op die snelheid aan het rijden - de auto voor mij kwam steeds dichterbij terwijl ik niet harder ging en de voorligger niet remde. Althans, ik dacht dat de voorligger niet remde. Die oude oma heeft gewoon een noodstop (uit het niets) gemaakt met defecte remlichten.
Ik kon nog nét uitwijken naar de vluchtstrook waarna de auto achter mij op die voorligger van mij is gecrasht.
In jouw geval zal het snelheidsverschil vast niet 120km/u zijn geweest, want dan had je het hoogstwaarschijnlijk niet meer kunnen navertellen.Ik ram liever een auto met 160 km/u (terwijl de ander 120km/u rijdt, in dezelfde richting) dan dat ik met 100 km/u een stilstaand object ram.
Oei.quote:Op vrijdag 6 december 2013 11:51 schreef hugecooll het volgende:
[..]
http://www.omroepbrabant.(...)tel+en+Oirschot.aspx
Die grijze wagen die je op de achtergrond ziet was degene waar ik tegenaan was gereden. Die heb via de vangrail in het midden een paar banen weggeketst
Volgens mij stond ze toen ik er tegenaan reed stil, maar eigenlijk was het haar schuld. Ze kwam ineens mijn rijstrook op en trapte vol op haar rem. Idioot
quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:02 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Oei.
In mijn geval (in de situatie die ik hierboven heb beschreven) gebeurde er in mijn auto ook iets vreemds: de airbag werd geactiveerd na mijn noodstop op de vluchtstrook, en dat zonder een botsing.Niet fijn.
Nah, ik vond het niet zo fijn hoor. Vooral omdat het geen nut had.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]was de eerste (en enige) keer dat ik een airbag in m'n gezicht kreeg. Wel geinig op zich; alsof iemand je met vlakke hand een tik tegen je neus geeft
Dat is toch een Turkenbak btw?
Naja, ik had het harder verwachtquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nah, ik vond het niet zo fijn hoor. Vooral omdat het geen nut had.
Heb jij een bril? Nou, ik had die avond wel een bril op...quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:13 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Naja, ik had het harder verwacht
Ik heb geen bril, neequote:Op vrijdag 6 december 2013 12:14 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heb jij een bril? Nou, ik had die avond wel een bril op...
Daarom moest ik ook lachenquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:16 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat scheelt een hoop volgens mij.
Dat leer je snel af, hè?quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:16 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb tegenwoordig ook geen bril/lenzen overigens.
Pijnlijk.quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:16 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daarom moest ik ook lachenik zie het al helemaal voor me
Zo'n bril in je gezicht gedrukt
Als ik autorijd, dan heb ik vaak toch gewoon een zonnebril op.quote:
Leermomentjequote:
Oh nice, ik wist niet dat dat konquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:20 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Als ik autorijd, dan heb ik vaak toch gewoon een zonnebril op.
Ik heb geen bril/lenzen meer omdat de afwijking is gecorrigeerd.
Ooglaserbehandelingquote:Op vrijdag 6 december 2013 12:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Leermomentje
[..]
Oh nice, ik wist niet dat dat kon
quote:Op vrijdag 6 december 2013 12:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Oh ja, dan wel. Maar dat is valsspelen
wat gebeurt hier?quote:
Het beestje groeit wel, maar zijn exoskelet niet. Daarom vervellen ze eens in de zoveel tijdquote:
vaaaaaag, maar logischquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het beestje groeit wel, maar zijn exoskelet niet. Daarom vervellen ze eens in de zoveel tijd
Als ze dat niet zouden doen, zouden ze dus niet kunnen groeien
Zo dus:
[ afbeelding ]
Ik dacht beestje is aan het barenquote:Op vrijdag 6 december 2013 23:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Het beestje groeit wel, maar zijn exoskelet niet. Daarom vervellen ze eens in de zoveel tijd
Als ze dat niet zouden doen, zouden ze dus niet kunnen groeien
Zo dus:
[ afbeelding ]
Ziet er machtig uit.quote:Op vrijdag 6 december 2013 23:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Krab
Kreeft
Cicade
Kakkerlak
Verschillende beestjes
Heb je de test al ontvangen? Die track & trace doet het niet.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik en mijn salafi-vrienden zullen de boel daar platgooien ja
Nog niet helaas.quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Heb je de test al ontvangen? Die track & trace doet het niet.
Btw, dat health stukje van 23andme is afgeschaft maar mensen die voor 23 November hun kit hebben gekocht krijgen nog wel de resultaten. Dus jij krijgt ze nog wel gewoon.
Oh nu doet die het wel weer. Wel raar want gisteren stond er dat je hem Vrijdag zou ontvangen, maar nu staat er dat je het pakketje vandaag krijgt en dat de bezorger onderweg is (dat stond er gisteren nog niet, dus nu klopt het wel denk ik).quote:Op zaterdag 7 december 2013 14:44 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nog niet helaas.
Alright, insha allah, hoop dat het vandaag binnenkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |