SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:24 schreef hugecooll het volgende:
Volgende TT moet "Wie is de mol?" worden
Nou ja, ik ben wel door de regen gefietst speciaal om jouw pakketje te versturen.....quote:Op donderdag 5 december 2013 18:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik verwachtte van jou juist een net pakketje, met sinterklaas inpakpapier eroverheen en dan nog een mooi roze strikje, met een leuke gedicht en wat börek erin.
Tegenvaller zeg, slechte klantenservice.
Ik denk dat hij MT (MaidensTower) bedoelde.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:38 schreef Bortecinem het volgende:
lol @Slayage. TM? TM als in TheMagnificent? Denk echt niet dat hij zich met zulke dingen gaat bezighouden.
Zij praat (typt) andersquote:Op donderdag 5 december 2013 18:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk dat hij MT (MaidensTower) bedoelde.
Oh zo. Denk ook niet dat zij het is.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
wees eens een beetje lief ajb, de reden dat ze een clone aanmaakt is, omdat ze onzeker is. door haar op deze manier te benaderen, zal haar gedrag niet veranderen en zal ze ervoor kiezen voor een vlucht van haar verleden ipv wat we allemaal hopen: dat ze nu eindelijk verantwoordelijkheid neemt voor haar eigen postsquote:Op donderdag 5 december 2013 18:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
geef eens antwoord op wie je bent, lafaard
whehe ja iddquote:Op donderdag 5 december 2013 18:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
net was et andersquote:
Ah jaquote:
quote:
die avond dat Unlabeled werd geboren had MT iets gepost waar ik zelf op reageerde met ""loserrr" kweet niet meer waar dat over ging, dus vlucht gedrag kenmerkend voor TM, MT heeft terugvalquote:Op donderdag 5 december 2013 18:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ah ja
En dat van MT had ik na haar eerste post hier al gevraagd, maar ik kreeg er geen antwoord op
[..]
@zargonquote:
Je volgt hem al jaren zeg je net?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:43 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
@zargon
ik ken je niet dus ik wil je niets noemen, maar in deze situatie ben jij wel de zwakkeling he. no offence though. beschouw het als niet gelezen. peace.
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je volgt hem al jaren zeg je net?
wat kom je dan tof doenquote:Op donderdag 5 december 2013 18:43 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
@zargon
ik ken je niet dus ik wil je niets noemen, maar in deze situatie ben jij wel de zwakkeling he. no offence though. beschouw het als niet gelezen. peace.
en waarom lieg jequote:Op donderdag 5 december 2013 17:57 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
gast, je loopt hier jarenlang de wijsneus rond te hangen.
meisje kom op, wees eens eerlijk en doe die masker af, maskers zijn niet goed voor je, open en eerlijkheid welquote:Op donderdag 5 december 2013 18:43 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
@zargon
wtf is een tjapneut?quote:
whehe enige DM was "waarom doe je zo?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:53 schreef Unlabeled het volgende:
Slayage wat zit je de hele tijd te DMen. Wat doe ik dan. Ik reageer hier gewoon normaal hoor. Zonder mensen te beledigen. En als dat wel is gebeurd is dat niet mijn bedoeling geweest.
Ze kan nog geen DM's terugsturenquote:Op donderdag 5 december 2013 18:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
whehe enige DM was "waarom doe je zo?"
hoe dat dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ze kan nog geen DM's terugsturen
Sagol, allah razi olsunquote:Op donderdag 5 december 2013 18:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben wel door de regen gefietst speciaal om jouw pakketje te versturen.....
MT! TM is een andere user.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
whehe enige DM was "waarom doe je zo?"
daarnaast heb je tot nu toe niet 1 keer ontkend dat je TM bent (maar ik kan er naast zitten uiteraard)
take a chill pill borte je weet wat ik bedoelquote:
Nein. Het is MT.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:01 schreef Slayage het volgende:
[..]
take a chill pill borte je weet wat ik bedoel
Stel je eens voor zeg.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:00 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Misschien zijn we wel familie.
Ey koshkele.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wat lopen mensen hier Turken topic te verpesten.
We zijn een beetje paranoïde ingesteld, we denken altijd dat nieuwe posters kloons zijn. Laten we vanaf 0 beginnen.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:07 schreef Unlabeled het volgende:
Ik heb er twee ontvangen maar kan ze niet openen. Dus niet DMen. De reden dat ik lid ben is om meer in contact te komen met mensen van turkse achtergrond. Ik heb een paar topics van jullie gelezen en het leek me leuk om zo nu en dan met jullie te forummen. Maar omdat zargon gelijk de eerste post stoer begon te doen ben ik me aan hem gaan ergeren. Overigens dacht ik dat hij een van die chille turken op dit forum was. Samen met nog een paar. Beetje jammer dat het zo is begonnen.
Ja, vooral ozur dileme. Kanindan Ermeni ciksin emi.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
We zijn een beetje paranoïde ingesteld, we denken altijd dat nieuwe posters kloons zijn. Laten we vanaf 0 beginnen.
Wat is jouw memleket, leeftijd en naam van je originele account?
Grapje
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
We zijn een beetje paranoïde ingesteld, we denken altijd dat nieuwe posters kloons zijn. Laten we vanaf 0 beginnen.
Grapje
Ozur dilerim, wat kan ik doen om het goed te maken?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, vooral ozur dileme. Kanindan Ermeni ciksin emi.
wij turken doen wat we blievenquote:Op donderdag 5 december 2013 19:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Wat lopen mensen hier Turken topic te verpesten.
LB!quote:
ach soooquote:Op donderdag 5 december 2013 19:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Daarvoor moet je 7 dagen geregistreerd zijn, geloof ik
"hepimiz ermeniyiz" was het toch?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:14 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, vooral ozur dileme. Kanindan Ermeni ciksin emi.
Waarom studeer je niet aan de RUG?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:25 schreef Unlabeled het volgende:
Grunn. Zijn hier Rotterdammers die aan de erasmus studeren?
Mijn studie staat hier goed aangeschreven. Studeer jij in groningen dan?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:29 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Waarom studeer je niet aan de RUG?
Nee, een vriend van me is daar net klaar met zijn bachelor en honours, als ik hem moet geloven is dat ook een hele goede universiteit.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:32 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Mijn studie staat hier goed aangeschreven. Studeer jij in groningen dan?
how is that?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Is dat niet juist het probleem.
Omdat een paar maar doen wat ze willen, zijn ze net kippetjes.quote:
ik moest lachenquote:Op donderdag 5 december 2013 19:11 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Grapje
A) het is toch de bedoeling dat je doet wat je wilt?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omdat een paar maar doen wat ze willen, zijn ze net kippetjes.
Nar? Een onderdeel van een koningsmaal.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:51 schreef Slayage het volgende:
die nar (uit antalya) was echt lekker gek
ja?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nar? Een onderdeel van een koningsmaal.
pun intended
Ja erg jammer. Ik moet wel zeggen dat dit een beetje het stereotype bevestigd. En dat er eentje een moderator moet voorstellen is helemaal triest.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Omdat een paar maar doen wat ze willen, zijn ze net kippetjes.
wel thuis!quote:Op donderdag 5 december 2013 20:03 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo, ik moet nu vanuit Limburg naar Utrecht reizen. Met de trein.
is hij hier niet hèquote:Op donderdag 5 december 2013 19:59 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja erg jammer. Ik moet wel zeggen dat dit een beetje het stereotype bevestigd. En dat er eentje een moderator moet voorstellen is helemaal triest.
Over zG kan je niet zeiken, da's mijn boy.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:59 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ja erg jammer. Ik moet wel zeggen dat dit een beetje het stereotype bevestigd. En dat er eentje een moderator moet voorstellen is helemaal triest.
Jij doet dat nu ookquote:Op donderdag 5 december 2013 19:59 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
her koyun...quote:Op donderdag 5 december 2013 20:13 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dank je. De rakı die ik net heb gedronken maakt het wel goed.
het leven is niet eerlijkquote:Op donderdag 5 december 2013 20:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Ruim een kwartier vertraging. Alsof dat niet genoeg was kwam de trein ook nog eens binnen op het verkeerde spoor waardoor ik het heb gemist.
Koud!!!
Aha, scherp. Dat moet een t zijn. Ik doelde meer op het stereotype agressieve rellende onverschillige turk uit de tijd van het ottomaanse rijk.quote:
whut?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:32 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Aha, scherp. Dat moet een t zijn. Ik doelde meer op het stereotype agressieve rellende onverschillige turk uit de tijd van het ottomaanse rijk.
ne?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:32 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Aha, scherp. Dat moet een t zijn. Ik doelde meer op het stereotype agressieve rellende onverschillige turk uit de tijd van het ottomaanse rijk.
Uh?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:32 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nanda?quote:Op donderdag 5 december 2013 20:32 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Meen je dat?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja, ik heb op Wilders gestemd. So what?
Geintje. Ik ben het weliswaar met hem eens op bepaalde punten, maar de manier waarop hij het brengt en zijn focus op islam verpest het.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
So niksquote:Op donderdag 5 december 2013 21:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ben jij nu Turk en zoja, wat is je memleket?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:09 schreef Unlabeled het volgende:
Hebben jullie dat nooit gehad op de middelbare school? Karikaturen over landen etc? Moet je even googlen op anti-turkism 16th century als je interesse hebt.
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:18 schreef Julis het volgende:
Probeer je haar nou te labelen Arc van Noah???
Baka yarou. Ga inktvisringensoep eten.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:18 schreef Julis het volgende:
Probeer je haar nou te labelen Arc van Noah???
BAKA! Jij moet nog een hamsi voor mij tekenen. Eet jij die varkensanusjes maar.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:25 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Baka yarou. Ga inktvisringensoep eten.
Wat. Jij hebt zo'n goed geheugen, of heb je soms een whiteboard in je kamer waar je alles opschrijft wat mensen je schuldig zijn. Ahoka?quote:Op donderdag 5 december 2013 21:26 schreef Julis het volgende:
[..]
BAKA! Jij moet nog een hamsi voor mij tekenen. Eet jij die varkensanusjes maar.
Dat soort taalgebruik staat jou niet goed Julis.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:26 schreef Julis het volgende:
[..]
BAKA! Jij moet nog een hamsi voor mij tekenen. Eet jij die varkensanusjes maar.
quote:Op donderdag 5 december 2013 21:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
niet naar hem luisteren, Julis. Laat de rebel in je vrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |