SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:24 schreef hugecooll het volgende:
Volgende TT moet "Wie is de mol?" worden
Nou ja, ik ben wel door de regen gefietst speciaal om jouw pakketje te versturen.....quote:Op donderdag 5 december 2013 18:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik verwachtte van jou juist een net pakketje, met sinterklaas inpakpapier eroverheen en dan nog een mooi roze strikje, met een leuke gedicht en wat börek erin.
Tegenvaller zeg, slechte klantenservice.
Ik denk dat hij MT (MaidensTower) bedoelde.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:38 schreef Bortecinem het volgende:
lol @Slayage. TM? TM als in TheMagnificent? Denk echt niet dat hij zich met zulke dingen gaat bezighouden.
Zij praat (typt) andersquote:Op donderdag 5 december 2013 18:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik denk dat hij MT (MaidensTower) bedoelde.
Oh zo. Denk ook niet dat zij het is.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
wees eens een beetje lief ajb, de reden dat ze een clone aanmaakt is, omdat ze onzeker is. door haar op deze manier te benaderen, zal haar gedrag niet veranderen en zal ze ervoor kiezen voor een vlucht van haar verleden ipv wat we allemaal hopen: dat ze nu eindelijk verantwoordelijkheid neemt voor haar eigen postsquote:Op donderdag 5 december 2013 18:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
geef eens antwoord op wie je bent, lafaard
whehe ja iddquote:Op donderdag 5 december 2013 18:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
net was et andersquote:
Ah jaquote:
quote:
die avond dat Unlabeled werd geboren had MT iets gepost waar ik zelf op reageerde met ""loserrr" kweet niet meer waar dat over ging, dus vlucht gedrag kenmerkend voor TM, MT heeft terugvalquote:Op donderdag 5 december 2013 18:41 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ah ja
En dat van MT had ik na haar eerste post hier al gevraagd, maar ik kreeg er geen antwoord op
[..]
@zargonquote:
Je volgt hem al jaren zeg je net?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:43 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
@zargon
ik ken je niet dus ik wil je niets noemen, maar in deze situatie ben jij wel de zwakkeling he. no offence though. beschouw het als niet gelezen. peace.
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:44 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je volgt hem al jaren zeg je net?
wat kom je dan tof doenquote:Op donderdag 5 december 2013 18:43 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
@zargon
ik ken je niet dus ik wil je niets noemen, maar in deze situatie ben jij wel de zwakkeling he. no offence though. beschouw het als niet gelezen. peace.
en waarom lieg jequote:Op donderdag 5 december 2013 17:57 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
gast, je loopt hier jarenlang de wijsneus rond te hangen.
meisje kom op, wees eens eerlijk en doe die masker af, maskers zijn niet goed voor je, open en eerlijkheid welquote:Op donderdag 5 december 2013 18:43 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
@zargon
wtf is een tjapneut?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |