SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 december 2013 19:20 schreef MadMaster het volgende:
Komt de buurman net een pakketje brengen, verpakt in Sinterklaas papier.
Was vanmiddag bij hen bezorgd (ik had geen bonnetje daarvan gehad, maar dat gebeurt wel vaker) en ik denk dus: Ha, eindelijk mijn SS pakket.
Wil ik het weg leggen voor volgende week, zie ik dat mijn achternaam er op staat en die had ik Secret Santa niet bekend gemaakt.
Toch even twijfel, maar daarna het pakketje maar open gemaakt. Gedicht er bij, gelezen en ik had geen idee wie de afzender was.
Pakketje open gemaakt, zit er een bon voor een verblijf in Antwerpen in tijdens het weekend na Kerst.
Afzender: mw. MM die de hele boel in scene had gezet, inclusief nagemaakt pakketzegel van Post.nl.
Gefopt dus!![]()
Dank u, Sinterklaasje!
Echt een surprisequote:Op donderdag 5 december 2013 19:20 schreef MadMaster het volgende:
Komt de buurman net een pakketje brengen, verpakt in Sinterklaas papier.
Was vanmiddag bij hen bezorgd (ik had geen bonnetje daarvan gehad, maar dat gebeurt wel vaker) en ik denk dus: Ha, eindelijk mijn SS pakket.
Wil ik het weg leggen voor volgende week, zie ik dat mijn achternaam er op staat en die had ik Secret Santa niet bekend gemaakt.
Toch even twijfel, maar daarna het pakketje maar open gemaakt. Gedicht er bij, gelezen en ik had geen idee wie de afzender was.
Pakketje open gemaakt, zit er een bon voor een verblijf in Antwerpen in tijdens het weekend na Kerst.
Afzender: mw. MM die de hele boel in scene had gezet, inclusief nagemaakt pakketzegel van Post.nl.
Gefopt dus!![]()
Dank u, Sinterklaasje!
Hoi PS.quote:
Dat vind ik ook.quote:
PS! Je grote jeugdliefde zit naast Felix Rottenberg bij DWDDquote:
Ik kan al raaien welke dat is en het was eenzijdig en niet van mijn kantquote:Op donderdag 5 december 2013 19:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
PS! Je grote jeugdliefde zit naast Felix Rottenberg bij DWDD
Ik kwam hier weer om hetzelfde te zeggen.quote:Op donderdag 5 december 2013 19:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
PS! Je grote jeugdliefde zit naast Felix Rottenberg bij DWDD
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:06 schreef Soempie het volgende:
Lieve reacties trouwens.![]()
Heb vanmiddag een uitje gemaakt (in m'n eentje) van het bloedprikken.Lekker nog even ergens gaan zitten met een enorme cappuccino, een heel rijke chocolade muffin en een tof blad om te lezen. Daarna nog Sinterklaas gevierd voor M., wat erg leuk was om te zien. Dus, gaat alweer beter met m'n vrolijkheid.
Laatst las ik een discussie op facebook tussen hem en Rob Wijnberg en toen moest ik ook al aan je denken.quote:
Mw. MM is misschien een grote onbekende voor (een groot deel van) jullie en wil niets met fora en Social Media te maken hebben, maar ze is een topper...quote:Op donderdag 5 december 2013 20:02 schreef Soempie het volgende:
MM, zo fijn dat ze op een goede plek zit. En ook lief van jou! En dan bedoel ik niet eens het cadeau, maar wat je over mw. MM schrijft.
Je verdient het...quote:Op donderdag 5 december 2013 20:06 schreef Soempie het volgende:
Lieve reacties trouwens.![]()
Heb vanmiddag een uitje gemaakt (in m'n eentje) van het bloedprikken.Lekker nog even ergens gaan zitten met een enorme cappuccino, een heel rijke chocolade muffin en een tof blad om te lezen. Daarna nog Sinterklaas gevierd voor M., wat erg leuk was om te zien. Dus, gaat alweer beter met m'n vrolijkheid.
Waarom denk je dat ik het zo opschrijf?quote:Op donderdag 5 december 2013 19:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik kan al raaien welke dat is en het was eenzijdig en niet van mijn kant
quote:Op donderdag 5 december 2013 20:15 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan een consult bij dr. Wyccie trouwens van harte aanbevelen. Na haar diagnose van gisteravond heb ik totaal geen last van mijn knie meer gehad...
Wat het is geweest, weet ik niet, maar het lijkt op een klein wonder.quote:Op donderdag 5 december 2013 20:25 schreef wyccie het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook al eens pijn verlicht door handoplegging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |