abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133951471

Welkom in de AKQ SC, voor iedereen die ooit in de AKQ gepost heeft, dat nog van plan is of dat nog steeds doet.

Met als vaste gasten:

hartjes93.jpglolz.jpgboes.JPGNebrionic.jpggk.jpgAppel.jpgth_ec215041.gifwtg2.gif

napo.JPGiamredleader.jpg207xp2v.jpgavatar214978_1.jpgsharky60.jpg

mm_smoking.gifarcade.jpgwoosh.pngcasper.gif1.jpgbeertje.jpgFlagIRL.jpg

Ben je op zoek naar voorgaande delen van deze succesvolle reeks topics?
Klik dan hier voor het volledige overzicht...

Verjaardagen
Wiebelsoempie - 13 januari
Jair - 2 februari
Its-Jojo-4you - 14 februari
Nico_S. - 25 februari
Hawaii_Tim - 26 februari
Cobra4 - 27 februari
Calex - 27 februari
Nembrionic - 9 maart
Soempie - 13 maart
Lior - 9 mei
LadyBlack - 8 juni
ErwinRommel - 14 juni
Whiteguy - 2 juli
MaJo - 7 juli
Yurithemaster - 14 juli
B.ertha - 23 juli
Puntenslijpsel - 31 juli
PhysicsRules - 27 augustus
Tinuviel - 2 september
Bart - 15 september
TradeMarkie - 25 september
Lotusss - 29 september
lubje25 - 3 oktober
iamredleader - 11 oktober
O'tje - 1 november
Etcetera - 2 november
Diaan73 - 19 november
MadMaster - de leeftijd van een erg goede whisky

En ook hier een Secret Santa... ~:)

Te besteden bedrag: max. 15 euro voor het cadeautje + evt. verzendkosten (persoonlijk langsbrengen mag ook).
Nadere instructies zijn bekend bij de volgende personen die zich hebben aangemeld:

en omdat het secret is de rest van de info in een spoiler :P
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_133952085

Soempie, :*
  donderdag 5 december 2013 @ 19:20:45 #3
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_133954018
Komt de buurman net een pakketje brengen, verpakt in Sinterklaas papier.
Was vanmiddag bij hen bezorgd (ik had geen bonnetje daarvan gehad, maar dat gebeurt wel vaker) en ik denk dus: Ha, eindelijk mijn SS pakket.

Wil ik het weg leggen voor volgende week, zie ik dat mijn achternaam er op staat en die had ik Secret Santa niet bekend gemaakt.
Toch even twijfel, maar daarna het pakketje maar open gemaakt. Gedicht er bij, gelezen en ik had geen idee wie de afzender was.
Pakketje open gemaakt, zit er een bon voor een verblijf in Antwerpen in tijdens het weekend na Kerst.
Afzender: mw. MM die de hele boel in scene had gezet, inclusief nagemaakt pakketzegel van Post.nl.

Gefopt dus! ^O^
Dank u, Sinterklaasje!
pi_133954055
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 19:20 schreef MadMaster het volgende:
Was vanmiddag bij hen bezorgd (ik had geen bonnetje daarvan gehad, maar dat gebeurt wel vaker) en ik denk dus: Ha, eindelijk mijn SS pakket.

Wil ik het weg leggen voor volgende week, zie ik dat mijn achternaam er op staat en die had ik Secret Santa niet bekend gemaakt.
Toch even twijfel, maar daarna het pakketje maar open gemaakt. Gedicht er bij, gelezen en ik had geen idee wie de afzender was.
Pakketje open gemaakt, zit er een bon voor een verblijf in Antwerpen in tijdens het weekend na Kerst.
Afzender: mw. MM die de hele boel in scene had gezet, inclusief nagemaakt pakketzegel van Post.nl.

Gefopt dus! ^O^
Dank u, Sinterklaasje!
O+ _O_
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  donderdag 5 december 2013 @ 19:25:39 #5
111575 lubje25
lubjes' stash do not nick
pi_133954226
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 19:20 schreef MadMaster het volgende:

Gefopt dus! ^O^
Dank u, Sinterklaasje!

Echt een surprise _O_
Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
pi_133954228
:W
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_133954283
quote:
Hoi PS. :W
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_133954382
Wat ontzettend lief is mw. MM. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133954428
Soemp hou vol :*
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  donderdag 5 december 2013 @ 19:39:01 #10
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_133954834
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 19:29 schreef Soempie het volgende:
Wat ontzettend lief is mw. MM. O+
Dat vind ik ook.
Na haar onverwachte ontslag afgelopen jaar heeft ze nu een fantastische nieuwe job waarbij ze zeer gewaardeerd wordt. Vandaag was ze de Pakjes Piet daar en heeft ze op alle werkplekken in alle vroegte chocoladeletters met gedicht (waar ik het gisteravond over had) neergelegd.
Best trots op haar na de tegenslag eerder en daarom mag ze van Sinterklaas een nieuwe iMac aanschaffen...
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 5 december 2013 @ 19:41:36 #11
39237 crew  H_T
2733
pi_133954958
quote:
PS! Je grote jeugdliefde zit naast Felix Rottenberg bij DWDD
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_133955727
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 19:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik kan al raaien welke dat is en het was eenzijdig en niet van mijn kant :6
Live from Chicago
pi_133955750
Al zijn we tegenwoordig wel Faceboovriendjes na een conversatie op Twitter haha
Live from Chicago
pi_133955963
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 19:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ik kwam hier weer om hetzelfde te zeggen. :D

MM, zo fijn dat ze op een goede plek zit. En ook lief van jou! En dan bedoel ik niet eens het cadeau, maar wat je over mw. MM schrijft. O+
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133956014
Guuuys :')
Live from Chicago
pi_133956167
Lieve reacties trouwens. O+ :*

Heb vanmiddag een uitje gemaakt (in m'n eentje) van het bloedprikken. :') Lekker nog even ergens gaan zitten met een enorme cappuccino, een heel rijke chocolade muffin en een tof blad om te lezen. Daarna nog Sinterklaas gevierd voor M., wat erg leuk was om te zien. Dus, gaat alweer beter met m'n vrolijkheid. :)
pi_133956211
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:06 schreef Soempie het volgende:

Heb vanmiddag een uitje gemaakt (in m'n eentje) van het bloedprikken. :') Lekker nog even ergens gaan zitten met een enorme cappuccino, een heel rijke chocolade muffin en een tof blad om te lezen. Daarna nog Sinterklaas gevierd voor M., wat erg leuk was om te zien. Dus, gaat alweer beter met m'n vrolijkheid. :)
^O^
pi_133956220
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:03 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Guuuys :')
Laatst las ik een discussie op facebook tussen hem en Rob Wijnberg en toen moest ik ook al aan je denken. :') Sorry, denk niet dat dat ooit over zal gaan.
  donderdag 5 december 2013 @ 20:12:01 #19
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_133956402
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:02 schreef Soempie het volgende:

MM, zo fijn dat ze op een goede plek zit. En ook lief van jou! En dan bedoel ik niet eens het cadeau, maar wat je over mw. MM schrijft. O+
Mw. MM is misschien een grote onbekende voor (een groot deel van) jullie en wil niets met fora en Social Media te maken hebben, maar ze is een topper...
  donderdag 5 december 2013 @ 20:12:56 #20
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_133956448
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:06 schreef Soempie het volgende:

Je verdient het...
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 5 december 2013 @ 20:13:17 #21
39237 crew  H_T
2733
pi_133956457
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 19:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Ik kan al raaien welke dat is en het was eenzijdig en niet van mijn kant :6
Waarom denk je dat ik het zo opschrijf? ;)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  donderdag 5 december 2013 @ 20:15:48 #22
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_133956572
Ik kan een consult bij dr. Wyccie trouwens van harte aanbevelen. Na haar diagnose van gisteravond heb ik totaal geen last van mijn knie meer gehad... ^O^
pi_133956938
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:15 schreef MadMaster het volgende:
Ik kan een consult bij dr. Wyccie trouwens van harte aanbevelen. Na haar diagnose van gisteravond heb ik totaal geen last van mijn knie meer gehad... ^O^
:')
Ik heb ook al eens pijn verlicht door handoplegging.
Wat een lieve vrouw heb je, mooie verrassing. :D

Soempie, heerlijk is dat, even een klein momentje voor jezelf.
Ik ga wat muffins maken. :9
  donderdag 5 december 2013 @ 20:29:33 #24
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_133957083
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 20:25 schreef wyccie het volgende:

[..]

:')
Ik heb ook al eens pijn verlicht door handoplegging.
Wat het is geweest, weet ik niet, maar het lijkt op een klein wonder.
Captain Dan, you've got new legs! :P
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 5 december 2013 @ 20:51:35 #25
39237 crew  H_T
2733
pi_133957972
@MM: Ik ben net begonnen aan een gedicht waarvan de eerste twee strofen rijmschema ABCB ABCB hebben. Wat vind je daarvan? :P
Ik ben de kleur MAGENTA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')