quote:Op maandag 9 december 2013 00:15 schreef M1stral het volgende:
Die Asics die ik regelmatig voorbij zie komen in deze reeks zijn wel dope. Nog een goede CW aan te raden? Ik ben zelf niet zo van de felle kleuren, meer van het wit, grijs, zwart, blauw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Navy/gray'sIemand veter tips trouwens? Houd bij elke schoen eigenlijk wel teveel veter over en hoe ik 't nu opknoop is ook niet echt mooi.
![]()
quote:Op maandag 9 december 2013 21:48 schreef doo. het volgende:
[..]
Widespread staat idd niet zo goed meer bij halfkalende mannen van in de 30
Xxxx
quote:Op maandag 9 december 2013 22:07 schreef Sokz het volgende:
[..]Losjes strikken, staat mooier bij je schoen, zit lekkerder en je hebt geen mega uiteindes over bij je laces.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Navy/gray'sIemand veter tips trouwens? Houd bij elke schoen eigenlijk wel teveel veter over en hoe ik 't nu opknoop is ook niet echt mooi.
Behalve bij sommige vans, weet niet waarom ze te grote (sk8 hi?) laces in die vans x wtaps met die spinnen gedaan hebben
Faka G
[..]
Xxxx
Droomcops?quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:03 schreef Rozzje het volgende:
Nieuwe sneakers nodig... Wat zou jullie droom cop zijn op dit moment?
Haha nee meer van als je nu ff paar nieuwe sneakers kon halen zo gezegd..quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:27 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Droomcops?
Asics GL II x SNS, (zowel 2011 als 2012 releases)
Asics GL III x PYS Teal Dragen
Asics GL III x SlamJam (5th dimension)
Asics GL III x Nice Kicks
Asics GL III x RF Flamingo
Asics GL V x RF Volcano
NB x Solebox 1500 Nazar Eye
NB x Solebox 1500 Finals (alle CWs)
Vans x WTAPs Sk8-Hi en Era (burgundy)
Jordan 1 Bred komt over paar weken uit. Dan heb je de klassieker onder de klassiekers te pakken. De schoen waar de "sneakercultuur" allemaal mee begon... maar goed, je moet er maar net van houden natuurlijkquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:28 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Haha nee meer van als je nu ff paar nieuwe sneakers kon halen zo gezegd..
Probleem is ik heb maat 45/46 en maar een paar schoenen staan mij altijd goed.. Waardoor ik dus ook minder keuze heb uit bepaalde type schoenen wat echt vervelend isquote:Op dinsdag 10 december 2013 00:39 schreef flotser het volgende:
[..]
Jordan 1 Bred komt over paar weken uit. Dan heb je de klassieker onder de klassiekers te pakken. De schoen waar de "sneakercultuur" allemaal mee begon... maar goed, je moet er maar net van houden natuurlijk
Onzin, ik heb een half maatje kleiner en alles staat me gewoon goed. Ik weet niet hoe groot je bent? Gewoon rocken joh, fok dat.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:41 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Probleem is ik heb maat 45/46 en maar een paar schoenen staan mij altijd goed.. Waardoor ik dus ook minder keuze heb uit bepaalde type schoenen wat echt vervelend is
True. Maar ik twijfel meestal vanwege mijn grote voeten..quote:Op dinsdag 10 december 2013 07:43 schreef doo. het volgende:
[..]
Onzin, ik heb een half maatje kleiner en alles staat me gewoon goed. Ik weet niet hoe groot je bent? Gewoon rocken joh, fok dat.
Heb zelf maatje 48,5 en ik heb zelfs genoeg keuze (behalve Vans en Converse)quote:Op dinsdag 10 december 2013 07:50 schreef Rozzje het volgende:
[..]
True. Maar ik twijfel meestal vanwege mijn grote voeten..
wat een onzin. Meeste shops stocken tot 11/12. Bij QS releases moet je er soms vroeg bij zijn of anders resell prijzen betalen als je de schoen echt wilt hebben. Geldt ook voor collabo's.quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:41 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Probleem is ik heb maat 45/46 en maar een paar schoenen staan mij altijd goed.. Waardoor ik dus ook minder keuze heb uit bepaalde type schoenen wat echt vervelend is
Geen 1500 toothpastes, basj?quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:27 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Droomcops?
Asics GL II x SNS, (zowel 2011 als 2012 releases)
Asics GL III x PYS Teal Dragen
Asics GL III x SlamJam (5th dimension)
Asics GL III x Nice Kicks
Asics GL III x RF Flamingo
Asics GL V x RF Volcano
NB x Solebox 1500 Nazar Eye
NB x Solebox 1500 Finals (alle CWs)
Vans x WTAPs Sk8-Hi en Era (burgundy)
Oh, je bedoelt de PL sidepanel. Verder is er niet veel meer glim aanwezig.quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:04 schreef Bajskorv het volgende:
Nee, die zijn gezakt op mijn lijstje. Jouw wivahs daarvan waren dope, maar van dichtbij iets te veel glim...
Inderdaad. Niet veel, maar net niet mijn ding. Desondanks neem ik ze graag van je over...quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:09 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt de PL sidepanel. Verder is er niet veel meer glim aanwezig.
quote:Op dinsdag 10 december 2013 10:13 schreef SHOOOTO het volgende:
Sneaker Freaker x PUMA Blaze of Glory "SHARKBAIT"
[ afbeelding ]
[..]
Xxxx
OMGquote:Op dinsdag 10 december 2013 10:13 schreef SHOOOTO het volgende:
Sneaker Freaker x PUMA Blaze of Glory "SHARKBAIT"
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|