Namaken van hondenleer. Asiels genoeg in de buurt.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:01 schreef Ezell het volgende:
Ik had echt dé perfecte tas gevonden, maar die was 300 euro.
Meh, teveel moeite.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Namaken van hondenleer. Asiels genoeg in de buurt.
pic?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:01 schreef Ezell het volgende:
Ik had echt dé perfecte tas gevonden, maar die was 300 euro.
Ah, vroeger. Toen ik nog lang haar had en in GnR shirts rondliep. Mooie tijden.quote:
Bejaarde.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, vroeger. Toen ik nog lang haar had en in GnR shirts rondliep. Mooie tijden.
Je hebt de perfecte tas gevonden van 300 euro maar je hebt er geen foto van?!quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je hebt de perfecte tas gevonden van 300 euro maar je hebt er geen foto van?!
Haters zullen haten.quote:
Ohquote:Op donderdag 5 december 2013 18:09 schreef Ezell het volgende:
[..]Kan die niet meer op de website vinden.
Dat meen je niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Haters zullen haten.
Tegenwoordig zit ik keurig in de schouwburg, te luisteren naar een harp.
De mannen die in de jaren 80 tof waren, zijn nu allemaal oude zakken zonder energie en originaliteit. Nieuwe nummers zijn ruk en oude nummers hebben een kutperformance. Daarnaast sta je ook nog tussen de huisvrouwen. Ik bedank daarvoor.quote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die jongen is van 't padje af, niet op letten.
True dat.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De mannen die in de jaren 80 tof waren, zijn nu allemaal oude zakken zonder energie en originaliteit. Nieuwe nummers zijn ruk en oude nummers hebben een kutperformance. Daarnaast sta je ook nog tussen de huisvrouwen. Ik bedank daarvoor.
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die jongen is van 't padje af, niet op letten.
eh neuhquote:Op donderdag 5 december 2013 18:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het ziet eruit als kots, maar dat komt vast door de groenten.
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Het ziet eruit als kots, maar dat komt vast door de groenten.
Enige oudjes waar ik nog wel heen ga, is Pater Moeskroen.quote:
Ik haat jouquote:Op donderdag 5 december 2013 18:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sorry man, ik haat groenten.
Eet smakelijk.
Ik zou Green Day wel eens live willen meemaken.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enige oudjes waar ik nog wel heen ga, is Pater Moeskroen.
Nee vandaag ook volgens mij, verschilt.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:14 schreef Crack_ het volgende:
VA, wanneer is de Sint shit in de aanbieding? Vanavond al of morgen pas echt?![]()
Wat een aardige jongen ben je toch ook.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Sorry, dat doet me niets, het voedt me slechts.
Duly noted.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat een aardige jongen ben je toch ook.
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee vandaag ook volgens mij, verschilt.
Bij de albert heijn?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:14 schreef Crack_ het volgende:
VA, wanneer is de Sint shit in de aanbieding? Vanavond al of morgen pas echt?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen 120 euro.![]()
Even een screenshotje maken wat NU al is afgeprijsdquote:
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:16 schreef Ezell het volgende:
Crack, wat vind jij? Deze is nog wel best leuk.120 euro voor een stuk leer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen 120 euro.![]()
Behoorlijkquote:Op donderdag 5 december 2013 18:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
. Ik ga straks wel kijken. Word er helemaal zenuwachtig van dat ik straks niks heb. Ook ziekelijk beetje.
Krijgen ze die echte punk-schwung er nog in?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zou Green Day wel eens live willen meemaken.
Dat denk ik wel.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Behoorlijk
[..]
Krijgen ze die echte punk-schwung er nog in?
Crack, wat vind jij? Deze is nog wel best leuk.Ik ben echt géén tassen mens dus misschien ben ik niet de juiste persoon om dit aan te vragen. Vind ze eigenlijk allemaal lelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen 120 euro..
Baby darling doll face honey
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben echt géén tassen mens dus misschien ben ik niet de juiste persoon om dit aan te vragen. Vind ze eigenlijk allemaal lelijk.
Moet even een normale tas hebben, want die heb ik niet.quote:
Heb ik ook.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben echt géén tassen mens dus misschien ben ik niet de juiste persoon om dit aan te vragen. Vind ze eigenlijk allemaal lelijk.
Crack, wat vind jij? Deze is nog wel best leuk.Krijg je haar dan de hele avond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen 120 euro.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op donderdag 5 december 2013 18:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Krijg je haar dan de hele avond?
Koop er eentje van een tientje, misschien twee.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
Moet even een normale tas hebben, want die heb ik niet.
[..]
Heb ik ook.
Dan zou ik ze ook wel eens willen zien. Punk is altijd wel tofjes.quote:
Snap het niet, ga jij dit doen of wat?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:16 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Even een screenshotje maken wat NU al is afgeprijsd
Crack, wat vind jij? Deze is nog wel best leuk.Dat vest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen 120 euro.Omdat peer.
Die ken ik niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan zou ik ze ook wel eens willen zien. Punk is altijd wel tofjes.
Ik wil ook Lindsey Stirling nog eens zien, maar vorige keer dat ze in Nederland was, kon ik niet
Ik werk ook bij AH en ik heb inzage in de producten die al zijn afgeprijsd (nog niet alles) Echter het probleem is dat het niet laadtquote:Op donderdag 5 december 2013 18:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Snap het niet, ga jij dit doen of wat?
Ik wil dan wel eentje die een lange tijd meegaat. En leer vind ik mooi, alleen jammer dat tassen van nepleer na een maandje al kaduk gaan.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Koop er eentje van een tientje, misschien twee.
Gaat niet om het vest.quote:
Ach so.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vioolmuziek van een gnoompje.
Ik dacht dat er döner stondquote:Op donderdag 5 december 2013 18:19 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit shirt moet ik even zien te bemachtigen, het is enkel en alleen op waarheid berust.
Orgasm döner?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat er döner stond
Godverdomme! En waar heb ik het meeste kans, bij de AH xl of een kleinere AH?!quote:Op donderdag 5 december 2013 18:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik werk ook bij AH en ik heb inzage in de producten die al zijn afgeprijsd (nog niet alles) Echter het probleem is dat het niet laadt![]()
Mensen die dat soort shirts draaienquote:Op donderdag 5 december 2013 18:19 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit shirt moet ik even zien te bemachtigen, het is enkel en alleen op waarheid berust.
Recalcitrant als ik ben durf ik dat wel.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mensen die dat soort shirts draaien^99
AH xl omdat groter assortiment.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Godverdomme! En waar heb ik het meeste kans, bij de AH xl of een kleinere AH?!
Godverdomme. Ik ren nu naar de AH (eerst aankleden)quote:Op donderdag 5 december 2013 18:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
AH xl omdat groter assortiment.
Ik kan je uit mn hoofd zeggen, bolletje kruidnoten chocola 500gram is 50%, en normale kruidnoten vijf kilo (enkel bij XL) is ook 50%
Sommige döner zorgt wel voor een orgasme in mijn smaakpapillen.quote:
Je hebt nog niks ontleed dus vertel.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
LMI donderstraal eens opIk heb mijn mening gegeven vanmiddag en dat ga ik nu niet nog een keer ontleden
Serieus?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik ren nu naar de AH (eerst aankleden)![]()
![]()
.
Sowieso hangen er kaartjes bij wat er nu al is afgeprijsd, sucessquote:Op donderdag 5 december 2013 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
![]()
.
EN DAT BEN IK GODNONDEKLOTEN NIET VAN PLAN.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Je hebt nog niks ontleed dus vertel.
Was je nakend?quote:Op donderdag 5 december 2013 18:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
![]()
.
Gast, wat heb je gehad man.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
EN DAT BEN IK GODNONDEKLOTEN NIET VAN PLAN.
Ik heb je op DM geblokkeerd, take the GODDAMN hint.
Zorg dat je op tijd terug bent voor ER.quote:Op donderdag 5 december 2013 18:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja. Wet je hoe goedkoop man. Ik ga kapot van goedkoop eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |